Vraagje

Jolanda

Newbie
Hallo allemaal,

Ik heb vandaag 2 ritalin pillen gekregen van iemand. Nu heb ik deze fijngeprakt en opgesnoven, alleen ik heb er helemaal niks van gemerkt! Het was de eerste keer trouwens. Was het misschien te weinig? Heb er totaal geen idee van...

Alvast bedankt voor het antwoorden!

Gr. Jolanda

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
2 pilletjes zou je toch echt wel moeten voelen. Heb je wel eens speed of een andere upper gebruikt? Ik heb wel eens van een ADHD'er gehoord dat hij niets van de ritalin merkte maar dat zijn familie wel opmerkte dat zijn gedrag veranderde. Maar al zelfs heb je ADHD, dan moet je toch wel de bijverschijnselen voelen zoals verminderde eetlust, droge mond. Heb jij dat toevallig?

Zo niet, dan moet je toch iets verkeerd hebben gedaan.

Flameon

Badass junkie
Inderdaad, eigenlijk helemaal niet malen en snuiven maar gewoon slikken.
Maargoed, van twee gemalen pilltjes in je neus moet je echt wel iets voelen normaal gesproken.
Kun je omschrijven wat je voelde?

Jolanda

Newbie
Bedankt voor jullie antwoorden!

Speed gebruik ik wel vaker en weet ook dat het zon beetje hetzelfde effect moet geven.
Maar heb er echt totaal niks van gemerkt. Was dus een beetje een teleurstelling haha. Maar goed, voortaan hou ik t wel speed! :)

speedjunky69

Bewuste gebruiker
mmmm tog raar ik gebruik al jaren speed en heb redelijk hoge tolerantie maar als ik 2 ritalin slik voel ik het al laat staan als ik ze zou snuiven! ik gebruik het nu echter alleen in combi omdat ik van ritalin 2 uur na inname het gevoel krijg van een cocainekater en enorme speedcraving..... :(

afraidtech

Bewuste gebruiker
ik heb geen ad/hd maar ik merkte er ook niets van... eigenlijk... terwijl wij het probeerden was destijds op mijn werk van toen, en een andere collega stond te springen en te stuiteren door de fabriek :grin:

Bovenaan