vraagje

delier

Newbie
ik heb een vraagje over...
kan iemand mij helpen met iets kweken wat ik bijvoorbeeld uit me kast kan pakken of uit met tuin kan plukken of snel iets kopen in een winkeltje (ik woon in een dorp weinig winkels) maar ik wil gewoon een trip krijgen van iets uit de bovenstaande vragen kan iemand mij hierbij helpen?

ik hoor hoppelijk veel.

alvast bedankt!

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Er is niets wat je op zo korte termijn zelf kan kweken, zeker niet wat je in een dorpswinkeltje kunt kopen..

Volgens mij wil je het ook niet echt zelf kweken maar zo snel, makkelijk en goedkoop mogelijk trippen?

Dan zijn er vrij weinig dingen, nootmuskaat noten en dxm lijkt mij het enige.
Maar lees je eerst in over de gevolgen en evt. bijwerkingen.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik wil niet te snel conclusie's trekken maar denk dat TS nog niet zo heel erg oud is en dus over geen vervoer kunnen beschikken om naar Nederland te komen.

Ook verwacht ik dan dat hij nog inwonend is en dus geen 'verdachte pakketjes' binnen kan krijgen...

OF zit is er helemaal naast? :flushed:

psych-out

Bewuste gebruiker
PepTalk zei:
Ik wil niet te snel conclusie's trekken maar denk dat TS nog niet zo heel erg oud is en dus over geen vervoer kunnen beschikken om naar Nederland te komen.

Ook verwacht ik dan dat hij nog inwonend is en dus geen 'verdachte pakketjes' binnen kan krijgen...

OF zit is er helemaal naast? :flushed:

ik denk dat je gelijk hebt.
:mrgreen:

Bovenaan