vraagje

fempje

Newbie
Ik heb een vraagje....

Als je gebruikt heb ga je toch van die schokkende bewegingen maken als je in slaap valt? Maar heb je dat dan alleen als je gebruikt hebt of ook als je een avond niks gedaan hebt?

En nog een vraagje; kan het zijn dat je juist heel snel klaarkomt als je wat op hebt (als man)???

Alvast heel erg bedankt voor de info!

melissa

Wijs gebruiker
schokkende bewegingen maak je volgens mij ook als je niks gebruikt hebt........
mischien ken je wel t gevoel als je net in slaap valt en t lijkt of je heel diep naar beneden valt.....
dan word je met een stuip wakker.....
over t algemeen gebeurd dit bij mij als ik erg moe ben en dan snel in diepe slaap val......
dus mischien ligt t daar wel aan......
je gebruikt een avondje,en bent aan t eind uitgeteld..........
mischien val jij wel gelijk in diepe slaap...... :confused:
t kan natuurlijk ook wat anders zijn.......
ik heb soms wel eens ongecontroleerde spiertrekkingen,maar echt schokbewegingen....nee......

wat betreft een sneller orgasme.........
ik zou t niet weten ben geen man :grin: :grin:
over t algemeen werkt t wel libido verhogend als je met mate gebruikt....
kun je concluderen dat een orgasme niet lang op zich laat wachten he.....

Mac...

Badass junkie
Die stuiptrekkingen zijn idd een teken van het heel snel in een hele diepe slaap vallen, completely normal.

Sneller klaarkomen, hmm, nja als je gebruikt niet, maar wanneer het uitgewerkt is kan het wel kloppen. Dit heeft iets met je sorotonine te maken, aangezien er ook serotonine wordt opgenomen op het moment dat je klaarkomt. Maar kan het best wel ff voor je uitzoeken.

Wat daar trouwens wel weer tegen helpt zijn anti-depressiva, die hebben dus juist die werking dat je wel weer wat langer kunt doorgaan zonder problemen... Mja das ook niet alles... (werkt ook op je serotonine)

Maarre kom ik op terug als ik meer tijd heb :wink:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
Mac... zei:
Sneller klaarkomen, hmm, nja als je gebruikt niet, maar wanneer het uitgewerkt is kan het wel kloppen. Dit heeft iets met je sorotonine te maken, aangezien er ook serotonine wordt opgenomen op het moment dat je klaarkomt. Maar kan het best wel ff voor je uitzoeken.

is dit ook de reden waarom je (bijna)niet kan klaarkomen als je mdma ophebt?

Qocaïne

Badass junkie
Ik heb daar dus echt geen behoefte aan hè.. als ik heb gebruikt :|

Misschien wel met MDMA idd... maar verder nie hoor!

Alleen met space cake is je orgasme al focking heftiger.. kan je nagaan met andere drugs. :wink:

Bovenaan