vraagje

omdat mijn vader 10 jaar geleden overleden is moet ik elke 4 jaar grote tests van mijn nieren laten doen, maar dit jaar komt er ook hart bij en onderzoek voor mijn bloedziekte (von willebrand)
maar nu dit is de 26e april dat ik moet gaan en ik denk dat ze dan ook bloed trekken en in een potje plassen voor te controleren van mijn bloedziekte en mijn nieren
maar nu is de vraag: de laatste keer dat ik gesmoord heb, was vorige week dinsdag, mss ga ik morge voor de laatste keer smoren en dan tot de 26e clean blijven, zouden ze dan iets in mijn bloed vinden of niet als ik morgen de laatste doe? morgen zou ik gewoon eentje met goede hasj doen voor het af te leren :grin: btw ben wel dik dus dan zou je het langer zien of niet? liefst jullie mening :)

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
volgens mij testen ze dan helemaal niet op drugs,zo'n onderzoek kost geld dus gaan ze niet op alles testen,alleen maar op het hoognodige ....

ik ga na deze morgen toch wel ffe clean blijven, maar als ze dan geen tests doen ga ik zoooo kwaad zijn . maar tegen dan hebbik wel al redelijk wat geld gespaard dus die avond na het ziekenhuis de dikste joint ooit ! maar ok bedankt voor de snelle reacties al maar er mogen er nog posten!
bless

Amaranth

Bewuste gebruiker
Waarom zouden ze er in hemelsnaam op testen en waarom ben je zo paranoïde dat het in je op komt?

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
hahaha, ze doen echt niets, rook nou maar gewoon...
ik krijg elke 3 maanden zo'n bloedonderzoek, ben zelfs wel eens 2 dagen na mdma geweest....niets aan de hand...

Agustin

Experimenterende gebruiker
En zelfs al kwamen ze er achter dat je wiet rookte, wat maakt het uit? Ben je bang dat je ouders er achter komen?

voor alle zekerheid:
dus heb gisteren en vandaag geblowd, maar heb er eigenlijk geen enkele keer iets van gevoeld :confused: gaan ze het dan de 26e april in bloed of urine vinden of niet :grin:?

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
neehee, als ze er niet naar zoeken zullen ze ook niets vinden.....
rook nou maar gewoon, er is niets aan de hand....
je bent toch geen topsporter??
ze zoeken niet naar drugs!!
ze zoeken er niet naar, dus waar ze niet naar zoeken zullen ze ook niet vinden....punt

cropp

Badass junkie
SluitspierMusketier zei:
ik ga na deze morgen toch wel ffe clean blijven, maar als ze dan geen tests doen ga ik zoooo kwaad zijn . maar tegen dan hebbik wel al redelijk wat geld gespaard dus die avond na het ziekenhuis de dikste joint ooit ! maar ok bedankt voor de snelle reacties al maar er mogen er nog posten!
bless
dude, ik heb ooit bloed geprikt voor pfeifer, toen vroeg ik ernaar, en die zuster zei dat ze in principe wel allerlei spullen uit je bloed kunnen halen, maar dan moet er heel specifiek naar gezocht worden, en dat doen ze alleen als ze daar een hele goede reden hebben om er naar te zoeken...

nog een dringende vraag, maar deze keer niet voor mij :grin: als bv je ouders niet weten dat je rookt, en je moet ook zoals ik maandag naar het ziekenhusi, gaan ze die nicotine dan eigenlijk in je bloed vinden? sorry voor lame vraag, maar ze is nodig :grin:

Oom Klaas

Badass junkie
SluitspierMusketier zei:
nog een dringende vraag, maar deze keer niet voor mij :grin: als bv je ouders niet weten dat je rookt, en je moet ook zoals ik maandag naar het ziekenhusi, gaan ze die nicotine dan eigenlijk in je bloed vinden? sorry voor lame vraag, maar ze is nodig :grin:

Lees dit fucking topic eens door para stoner.

cropp zei:
dude, ik heb ooit bloed geprikt voor pfeifer, toen vroeg ik ernaar, en die zuster zei dat ze in principe wel allerlei spullen uit je bloed kunnen halen, maar dan moet er heel specifiek naar gezocht worden, en dat doen ze alleen als ze daar een hele goede reden hebben om er naar te zoeken...

Oom Klaas

Badass junkie
Jij moet gewoon de zoek functie gebruiken en je botte kop laten werken.
Al je vragen zijn al lang beantwoord in dit topic.

En drugs is drugs hoor.

Oom Klaas

Badass junkie
Dan kan je dat ook beter typen, is anders zo verwarrend soms.
Maar nicotine zullen ze ook niet vinden aangezien ze er niet heen gaan zoeken, zoals je in m'n vorige post kan lezen (de quote van cropp).

cropp

Badass junkie
SluitspierMusketier zei:
drugs is net wel iets anders dan drugs

SmokeMe

Belezen gebruiker
Natuurlijk gaan ze dat vinden

Ik zou maar uitkijken

Als je de weken ervoor hebt geblowd ben je de lul

iSmokex

Bewuste gebruiker
SluitspierMusketier zei:
waarom zegt de rest dan van niet? want van die 2 weken is het wel te laat hoor.
Gastttttt, wil jij gewoon horen dat ze het vinden ofzo? Er word je toch tig keer verteld dat ze het niet vinden, tenzij ze er naar zoeken. En dan geloof je die ene persoon die het tegendeel beweert.
Ja ze ZOUDEN het kunnen vinden, als ze er naar zoeken. Maar dat hebben ze vast niet gedaan, want daar hebben ze geen reden voor toch. Is toch geen verslavingskliniek ofzo..
Chill out..

W.F.L.

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
iSmokex zei:
Er word je toch tig keer verteld dat ze het niet vinden, tenzij ze er naar zoeken. En dan geloof je die ene persoon die het tegendeel beweert.
Nou... Soms vind ik m'n sleutels als ik niet zoek.

Dat zal best, maar dan moet je je sleutels wel gebruiken voor dat enig belang heeft :)

Wietje

Belezen gebruiker
iSmokex zei:
SluitspierMusketier zei:
waarom zegt de rest dan van niet? want van die 2 weken is het wel te laat hoor.
Gastttttt, wil jij gewoon horen dat ze het vinden ofzo? Er word je toch tig keer verteld dat ze het niet vinden, tenzij ze er naar zoeken. En dan geloof je die ene persoon die het tegendeel beweert.
Ja ze ZOUDEN het kunnen vinden, als ze er naar zoeken. Maar dat hebben ze vast niet gedaan, want daar hebben ze geen reden voor toch. Is toch geen verslavingskliniek ofzo..
Chill out..

Ik gok dat ie 8 jaar is.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
W.F.L. zei:
Dat zal best, maar dan moet je je sleutels wel gebruiken voor dat enig belang heeft :)
Als ik ze vindt terwijl ik niet zoek, zal ik ze op dat moment niet nodig hebben. Verder gebruik ik ze gewoon om dichte dingen open te maken. Wat bedoel jij?

Bovenaan