Vraagje

ooscaar

Wijs gebruiker
Niet het antwoord waarop je zit te wachten natuurlijk, maar er zijn eigenlijk geen manieren om speed echt uit te laten werken. Counteren met andere middelen lijkt me op dit moment al helemaal geen goed plan en kan ik je alleen maar afraden.

Het zou iets sneller (maar zeker niet veel sneller; verwacht geen spectaculaire resultaten) moeten uitwerken door wat vitamine C binnen te krijgen en door wat cola te drinken. Door cola wordt je urine wat zuurder en zou de amfetamine iets sneller uitgescheiden moeten kunnen worden. Dit werkt niet met bijvoorbeeld sinaasappelsap omdat die zuren veel beter geneutraliseerd worden door je lichaam. Vitamine C zou de amfetamine wat sneller af moeten breken en ook wat sneller uit moeten scheiden als ik goed zit. Heel veel cola en heel veel vitamine C heeft ook niet echt zin eigenlijk. Eigenlijk denk ik dat je hier niets aan hebt, maar veel kwaad kan het ook niet natuurlijk. :rolleyes:

Succes met je werkdag doorkomen in ieder geval en probeer het probleem bij de oorzaak aan te pakken, zou ik zeggen. :wink:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Je kunt het beste zorgen dat je goed beseft dat je stom geweest bent. Hopelijk zien je leidinggevenden het niet en kost het je niet je baan dus. Leer ervan en gebruik gewoon geen speed meer op je werk...

Sneller laten uitwerken kan niet

lotske1984-

Wijs gebruiker
Ja maar gebruik bommetjes op werk snuive ja is moeilijk vind ik daar..dan gebeurt dat je teveel binne hebt he..vroeger gebruikte ik niks op werk ma das allemaal veranderd door iets in men leven..ja en leiding gevende mogen vermoede hebbe maar kunne in principe niks doen..tenzij dat ze iets vinden natuurlijk..

Bobsacamano

Badass junkie
Je typt in ieder geval nog ok.

lotske1984- zei:
Ja maar gebruik bommetjes op werk snuive ja is moeilijk vind ik daar..dan gebeurt dat je teveel binne heb he..vroeger gebruikte ik niks op werk ma das allemaal veranderd daar iets in men leven..ja en leiding gevende mogen vermoede hebbe maar kunne inprinciepe niks doen..tenzij dat ze iets vinden natuurlijk..

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
Beter helemaal geen speed op het werk. Weet niet wat voor werk je verricht? Maar dat kan best gevaarlijk zijn.

Mocht je toch teveel gebruikt hebben. Ja lekker uitzitten. Mij helpt wat eten icm vitaminen altijd om me wat "nuchterder"te voelen.

lotske1984-

Wijs gebruiker
Ja vroeger deed ik dat niet op werk maar dan dronk ik serieus veel red bull..drink nu bijna geen red bull meer maar gebruik wel op werk..

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Toen ik vroeger in ploegsysteem werkte en vermoeid was gebruikte ik altijd een koffielepel natuurlijke suikers vanuit de "kruidenshop" waar ze ook proteineshakes enzo verkopen. Mijn eerste uur ging goed vlot :-P

Als je teveel pep op hebt is uitzitten de enige optie. Gewoon bezig blijven op het werk dan merk je het minder van jezelf. Raad het toch af op het werk te gebruiken, ooit kom je toch in een ranzige dip van vermoeidheid en depressie?

Fool

Badass junkie
lotske1984- zei:
Ja vermoeidheid de laatste tijd is hard..:
Je snapt dat dat ook grotendeels veroorzaakt wordt door amfetaminegebruik? Zo blijf je dweilen met de kraan open. :wink:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
lotske1984- zei:
Ja vermoeidheid de laatste tijd is hard..werkdruk onzettend hoog..maar zou terug betere binne kort.. :rock:

Als je blijft gebruiken zal de vermoeidheid enkel maar heftiger worden...

MeejheM

Badass junkie
ik snuif op mn werk nooit meer als op andere feestjes, maar als je het teveel vind kun je beter ff naar 't toilet, ff wat water op je smoel gooien en onder het mom van rookpauze ff buiten uitwaaien.

net ff iets doen waar je je goed bij voelt, bij mij is dat 't bovenstaande. verder kun je alleen wachten.

de hele week snuiven is trouwens bestwel contra-produtief, na een tijdje word je er alleen maar gaar van en is de lol ver te zoeken.

lotske1984-

Wijs gebruiker
Als je minder hard moet werken dan word je toch minder snel moe..maar zal ook wel aan de kwaliteit van de pep liggen..op werk geen pep nemen ga moeilijk worden..en heb geen zin om terug 6-7 red bulls te drinken..

LoveQuality

Bewuste gebruiker
lotske1984- zei:
En heb geen zin om terug 6-7 red bulls te drinken..

Je kan altijd aan 1 van je flutdealertjes vragen of ze wat caffeïne overhebben dan snuif je dat toch gewoon :tearsofjoy:

Niemand hoeft je te vertellen dat als je elke dag pep gebruikt je levenskwaliteit drastisch achteruit gaat. In het begin verzet je meer werk en lijkt het alsof je alles aankan, maar na x aantal tijd kan je nog evenveel onderinvloed dan je vroeger nuchter kon. Maar dan is het toch al telaat :rolleyes:

MeejheM

Badass junkie
lotske1984- zei:
Als je minder hard moet werken dan word je toch minder snel moe..maar zal ook wel aan de kwaliteit van de pep liggen..op werk geen pep nemen ga moeilijk worden..en heb geen zin om terug 6-7 red bulls te drinken..

ik vraag me af hoe je collega's met de werkdruk omgaan. als je helemaal gewend bent aan de hele da elke dag snuiven wordt je alleen maar gaar, of je het nu blijft doen, of je ermee stopt, allebei gaar.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Tsja op de korte termijn lijkt dit het beste, maar de vermoeidheid zal alleen maar erger worden en daarnaast kun je rekenen op een flinke lijst andere klachten (zowel geestelijk als lichamelijk). Een lichaam is niet gebouwd op dagelijks speedgebruik en je zult er dan ook alleen maar meer last van gaan krijgen. 6 of 7 red bulls is ook niet de oplossing.

Heb je wel eens nagedacht over afkicken?

Fool

Badass junkie
Aan hoge doseringen cafeïne zitten anders ook aardige risico's hoor, dat wil je ook liever niet. :P

Fool

Badass junkie
Nouja, er zit een verschil tussen 'niet de oplossing zijn' en 'slecht voor je zijn', maar dit is echt een zinloze discussie verder. :P

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
lotske1984- zei:
Je kunt niemand niet dwingen om te stoppen..je moet er zelf achter staan..

Maar dat bedoel ik juist. Je staat zelf achter je gebruik? Je vind het niet vervelend dat je eraan vast zit en dat je dagelijks gebruikt en zelfs op je werk?

Het lijkt mij ontzettend vervelend om verslaafd te zijn. Denk je er nooit over na om te stoppen?

leonradeon

Experimenterende gebruiker
iets zwaars eten , je lichaam heeft dan veel energie nodig om dit te verteren , je hebt natuurlijk helemaal geen trek na gebruik van speed , maar eten gaat wel makkelijk , alleen je "trek in eten gevoel is weg" . te veel genomen ? Neem een stokbroodje met brie en een milkshake . Daarna voel je je weer lekker en niet opgefokt . :)

Bovenaan