lotske1984-
Wijs gebruiker
Oooh jawel..MusicIsLife zei:lotske1984- zei:Je kunt niemand niet dwingen om te stoppen
Dus wat je zegt is dat je iedereen kan dwingen te stoppen?
Oooh jawel..MusicIsLife zei:lotske1984- zei:Je kunt niemand niet dwingen om te stoppen
lotske1984- zei:Oooh jawel..MusicIsLife zei:lotske1984- zei:Je kunt niemand niet dwingen om te stoppen
lotske1984- zei:Het leven zonder is niet slecht maar ergens ben ik dan boos ivm situatie en omdat hij getrouwd is en zijn gezin toch niet in de steek laat..
Heb helemaal niks relatie met hem spijtig genoeg..en hij had er maar niet moete aanbeginne..maar mijn leven mag wel voor en groot deel na de klote gedaan worde dan.?Susanne zei:lotske1984- zei:Het leven zonder is niet slecht maar ergens ben ik dan boos ivm situatie en omdat hij getrouwd is en zijn gezin toch niet in de steek laat..
Waarom ben je hier boos om? Ik vind het niet meer dan terecht. Waarom heb je uberhaupt een relatie met hem als ik vragen mag? Straks maak je hun hele gezin kapot
lotske1984- zei:Heb helemaal niks relatie met hem spijtig genoeg..en hij had er maar niet moete aanbeginne..maar mijn leven mag wel voor en groot deel na de klote gedaan worde dan.?Susanne zei:lotske1984- zei:Het leven zonder is niet slecht maar ergens ben ik dan boos ivm situatie en omdat hij getrouwd is en zijn gezin toch niet in de steek laat..
Waarom ben je hier boos om? Ik vind het niet meer dan terecht. Waarom heb je uberhaupt een relatie met hem als ik vragen mag? Straks maak je hun hele gezin kapot
En mss is hij wel nie gelukkig thuis..
Ben gewoon boos dat hij mijn leven voor niks op mijne kop heeft gezet..Susanne zei:lotske1984- zei:Het leven zonder is niet slecht maar ergens ben ik dan boos ivm situatie en omdat hij getrouwd is en zijn gezin toch niet in de steek laat..
lotske1984- zei:Ben gewoon boos dat hij mijn leven voor niks op mijne kop heeft gezet..Susanne zei:lotske1984- zei:Het leven zonder is niet slecht maar ergens ben ik dan boos ivm situatie en omdat hij getrouwd is en zijn gezin toch niet in de steek laat..
lotske1984- zei:Het leven zonder is niet slecht maar ergens ben ik boos en teleurgesteld ivm situatie en omdat hij getrouwd is en zijn gezin toch niet in de steek laat..
Ik gebruik al en tijdje nimmer dagelijks hoor..denk daar wel is over na maar dan ga ik mij focusse op en kerel die getrouwd is..maar dat hij gelukkig is dat weet ik niet..heeft dat ooit wel eens gezegd maar er zoveel gezegd..SmartieAndMe zei:lotske1984- zei:Je kunt niemand niet dwingen om te stoppen..je moet er zelf achter staan..
Maar dat bedoel ik juist. Je staat zelf achter je gebruik? Je vind het niet vervelend dat je eraan vast zit en dat je dagelijks gebruikt en zelfs op je werk?
Het lijkt mij ontzettend vervelend om verslaafd te zijn. Denk je er nooit over na om te stoppen?
Ja maar ik weet dat die jongen mij gelukkig kan maken..maar wil gewoon weg zekerheid van zijn kant..dat hij er ook wil voor gaan..MeejheM zei:laat niemand je drugsgebruik of de afwezigheid daarvan beinvloeden. je leeft maar 1 keer, maar er lopen al 7 miljard andere mensen rond.
Ergens heb je wel gelijk..leven zonder is idd mooi..maar hard he..en ander manier van leven..en leven met speed zal ik ook nooit aan en relatie kunne beginnen want dat wil ik zelf niet..keuze in het leven maken he..ooscaar zei:Of je nou alleen bent of samen, je zult altijd nog met jezelf moeten kunnen leven. En die verslaving hoort nu bij jezelf, wel een relatie of niet een relatie verandert daar niets aan. Het klinkt misschien als een soort van cliché maar het is echt zo. Als je een bepaald persoonlijk probleem hebt, is die niet zomaar opgelost door die jongen/man. Daar moet je toch echt zelf werk van gaan maken en wie weet wat er daarna op je pad komt.
Dit lijk je zelf steeds niet te snappen of te ontkennen. Doe ermee wat je wilt, maar ik denk dat je zelf ook wel weet hoe je hoogstwaarschijnlijk gelukkiger/tevredener kunt worden.

lotske1984- zei:Natuurlijk is de 1 ste keuze de beste optie..maar ja dan moet ik ook ne jongen kunnen krijgen waar ik samen en relatie mee wil hebben..maar die ik wil kan ik toch niet krijgen volgens mij..is getrouwd..
Die jongen weet van mijn gebruik want die heeft mij er willen van afhelpen..en een relatie beginnen en achterbaks doen (achter zijn rug gebruiken) zal ik ook nooit doen..maar iedereen kan en moeilijk moment hebben maar dan ondersteun je elkaar zodat het niet gebeurd..MeejheM zei:lijkt me ook een stuk eerlijker tegenover de kerel. vertellen dat je verslaafd bent zal niet helpen, maar een relatie aangaan met "verborgen gebreken" lijkt me ook vrij stressvol voor jullie allebei.
Ja daar heb je gelijk in..LoveQuality zei:Ik vind indeedaad ook dat je eerst je leven op een rijtje moet hebben voor je een relatie aankan.
Hoe kan je iemand anders gelukkig maken als je zelf niet 100% gelukkig bent...
Moet gene andere hebben..ooscaar zei:Als je er iets aan wilt doen, moet je denk ik ook wat meer op de lange termijn proberen te denken in plaats van op de korte termijn. Tuurlijk is het op de korte termijn chiller om flink door te snuiven op de pep, maar als je er mee kapt weet je dat je later daar toch echt blij mee zult zijn. En dan niet een dagje of een weekje blij, maar gewoon een tevredenere staat de rest van je leven.
En misschien moet je niet steeds zo fixeren op die jongen, dingen zijn nou eenmaal anders gelopen en ik zou niet je hele leven af laten hangen van wat hij doet. Laat hem los, stop met speed (eventueel met professionele hulp) en probeer het een en ander te doen om nieuwe mensen te leren kennen. Vroeg of laat ontmoet je echt wel een nieuwe leuke jongen. Er zijn er meer dan die ene namelijk.
Ben content mee 1 ne..als je voor iemand gaat ga je ervoor..mensen die sex kunnen hebbe zonder gevoelens die zullen wel content zijn met hoe meer des te beter..zo ben ik niet..MeejheM zei:hoe meer des te beter toch?