Vraagje

lotske1984-

Wijs gebruiker
Weet iemand wat het zou kunnen zijn als er harde bolletjes in de speed zitten..kweet testen is en oplossing maar die mogelijkheid heb ik niet..mss zijn er mense die het ook al eens hebben gehad en hebben laten testen..

ooscaar

Wijs gebruiker
Wassen met aceton en ze zijn eruit, is mijn ervaring. Gewoon stukjes die aan elkaar zitten, zal wel komen doordat de boel (amfetamine, cafeïne, oplosmiddelen) opdroogt, dan kan het gaan klonteren.

MeejheM

Badass junkie
waarom speed kopen waar duidelijk iets mis mee is? als het spul niet homogeen is zit er troep tussen. iemand als jou moet toch wel weten hoe normale gezouten speed eruitziet?

lotske1984-

Wijs gebruiker
MeejheM zei:
waarom speed kopen waar duidelijk iets mis mee is? als het spul niet homogeen is zit er troep tussen. iemand als jou moet toch wel weten hoe normale gezouten speed eruitziet?
Mag het toch nog wel eens navragen..

MeejheM

Badass junkie
ja.. maar ik ben van mening dat je zoiets beter niet kan kopen.. er is zowiezo mee gesjoemeld..

MeejheM

Badass junkie
dat is een beetje de strijd tussen de gebruikers en de dealers. als mensen gewoon stopten versneden pep te kopen dan hielden de dealers wel op.

de gemiddelde kwaliteit van de pep wat mensen kopen is echt om te janken, wat een natte, versneden troep dat er aangeboden wordt. als mensen dan een keer 30% hebben vinden ze het geweldig. terwijl ze eigenlijk pas tevreden zouden moeten zijn met 65% of beter.

helaas is het blijkbaar een oneerlijke strijd. ik hoor vaak genoeg dat mensen zich suf zoeken naar een beetje pep. dat terwijl er echt wel genoeg geproduceert word voor iedereen. en zelfs al zijn ze ontevreden, dan kopen ze vaak weer bij dezelfde stuccadoor.

vreemde wezens...

koop gewoon kwaliteit en hou dat voor jezelf, misschien vrienden.

ooscaar

Wijs gebruiker
Vraag en aanbod he, ik heb zelf ook wel eens relatief royaal betaald voor matige kwaliteit. Op zich geen probleem bij niet heel frequent (en in mijn geval oraal) gebruik. Dan kan je wel zeggen: ik koop niets, maar 20% speed en 50% cafeïne is ook speed, was mijn redenatie. Op het moment dat er wat beters voorbij komt, koop je dat natuurlijk.

lotske1984-

Wijs gebruiker
MeejheM zei:
dat is een beetje de strijd tussen de gebruikers en de dealers. als mensen gewoon stopten versneden pep te kopen dan hielden de dealers wel op.

de gemiddelde kwaliteit van de pep wat mensen kopen is echt om te janken, wat een natte, versneden troep dat er aangeboden wordt. als mensen dan een keer 30% hebben vinden ze het geweldig. terwijl ze eigenlijk pas tevreden zouden moeten zijn met 65% of beter.

helaas is het blijkbaar een oneerlijke strijd. ik hoor vaak genoeg dat mensen zich suf zoeken naar een beetje pep. dat terwijl er echt wel genoeg geproduceert word voor iedereen. en zelfs al zijn ze ontevreden, dan kopen ze vaak weer bij dezelfde stuccadoor.

vreemde wezens...

koop gewoon kwaliteit en hou dat voor jezelf, misschien vrienden.
Overlaatst 5 goei kunnen kopen en dan wil je meer kopen maar is het niet dezelfde..als ik de kans krijg koop ik ne hoop voor mij..tis weral tristig de laatse tijd..

Fool

Badass junkie
Is het niet gewoon een beetje speed dat samenklontert tijdens het drogen, als je dit onzorgvuldig en/of onvolledig doet?

lotske1984-

Wijs gebruiker
Fool zei:
Is het niet gewoon een beetje speed dat samenklontert tijdens het drogen, als je dit onzorgvuldig en/of onvolledig doet?
Nee droog blijft het nog korrel-achtig..alle speed word korrel-achtig als hij droger word..

Fool

Badass junkie
Ik heb er wel eens grotere en stevige korrels tussen zitten als dat ik normaal gedroogde speed zou noemen, als ik gewoon een nat zakje een tijdje laat slingeren. :wink:

Of doel je op andere korrels?

lotske1984-

Wijs gebruiker
Fool zei:
Ik heb er wel eens grotere en stevige korrels tussen zitten als dat ik normaal gedroogde speed zou noemen, als ik gewoon een nat zakje een tijdje laat slingeren. :wink:

Of doel je op andere korrels?
Als je speed kapt dan hoor je dat er iets klein hard korrel-achtige bolletjes in zitten..

MeejheM

Badass junkie
is de rest wel smeuig/vettig? is er kleurverschil?

met 5 goei doe ik zelf ongeveer een jaar denk ik.

Fool

Badass junkie
MeejheM zei:
is de rest wel smeuig/vettig? is er kleurverschil?

met 5 goei doe ik zelf ongeveer een jaar denk ik.
:openmouth:

Was jij niet best wel een frequent gebruiker of maak je gewoon het woordje 'goei' belachelijk? :P

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Bij mij gebeurt dat als ik gedroogde speed koop bij m'n dealer. Dan heeft hij het blijkbaar haastig gedroogd en dan is het nét niet volledig droog als ik het mee krijg. Als ik dan een week later wat uit het zakje haal zitten er keiharde korrels in die wegspringen als je het probeert te hakken met een pasje of een scheermesje. Ik heb dus de indruk dat het komt omdat het heel langzaam gedroogd is.

lotske1984-

Wijs gebruiker
SmartieAndMe zei:
Bij mij gebeurt dat als ik gedroogde speed koop bij m'n dealer. Dan heeft hij het blijkbaar haastig gedroogd en dan is het nét niet volledig droog als ik het mee krijg. Als ik dan een week later wat uit het zakje haal zitten er keiharde korrels in die wegspringen als je het probeert te hakken met een pasje of een scheermesje. Ik heb dus de indruk dat het komt omdat het heel langzaam gedroogd is.
De mijne is droog na 5 minuten ongeveer das niet zo lang de droogtijd..

lotske1984-

Wijs gebruiker
MeejheM zei:
dan zal ie vooraf goed nat zijn..

bedoelde je 5 gram trouwens.?
Is redelijk nat ja..bedoeldee ongeveer 5 minuten..kan iets korter zijn..ma hoe droger hij word zoveelste harde korrels erin zitten..

MeejheM

Badass junkie
5 gram dus.. 5 ons of kilo zal echt niet gaan in 5 minuten..

als je normale speed fijnkapt(om meer oppervlak te genereren) en je die niet op tijd uitstrijkt worden het ook vrij harde brokken. wassen in aceton helpt wel, maar dan moet je nog steeds de brokken pletten. je hebt waarschijnlijk filterpapier en een glas nodig, gebruik die om je pep plat te slaan. als je meer hebt is een dienblad en opscheplepel wel makkelijk.

lotske1984-

Wijs gebruiker
MeejheM zei:
5 gram dus.. 5 ons of kilo zal echt niet gaan in 5 minuten..

als je normale speed fijnkapt(om meer oppervlak te genereren) en je die niet op tijd uitstrijkt worden het ook vrij harde brokken. wassen in aceton helpt wel, maar dan moet je nog steeds de brokken pletten. je hebt waarschijnlijk filterpapier en een glas nodig, gebruik die om je pep plat te slaan. als je meer hebt is een dienblad en opscheplepel wel makkelijk.
Leg maar beetje op mijn spiegel voor te laten drogen..heb 5 gekocht idd toen..

MeejheM

Badass junkie
toen je het uitsmeerde, wat ik even aanneem dat je doet, waren er toen al korreltjes? je zegt het te laten drogen, dus ik neem aan dat je 'pasta' hebt/had?

hele natte zooi is meestal methanol achteraf bijgegooid, voor het gewicht, en kan je beter niet kopen, zonde van je geld.

lotske1984-

Wijs gebruiker
MeejheM zei:
toen je het uitsmeerde, wat ik even aanneem dat je doet, waren er toen al korreltjes? je zegt het te laten drogen, dus ik neem aan dat je 'pasta' hebt/had?

hele natte zooi is meestal methanol achteraf bijgegooid, voor het gewicht, en kan je beter niet kopen, zonde van je geld.
Als ik heb uitstmeerde zijn er geen bolletjes..

lotske1984-

Wijs gebruiker
En branden dat de speed van de laatste tijd doet..nie dak da echt erg vind ma soms brand het serieus hard.. :tearsofjoy:

MeejheM

Badass junkie
zoek maar eens op hoe ze het zouten. met die zelfgemaakte p2p krijg je zowiezo vaak knalgele pep, maar die kun je beter wassen en compleet laten drogen tot hij witter en licht hygroscopisch wordt.

Bovenaan