Vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

lotske1984-

Wijs gebruiker
Exceptional Insight zei:
lotske1984- zei:
Dat het probleem..

Je hebt helemaal gelijk, de pep van tegenwoordig haalt het niet bij de pep van zo'n 10 jaar terug.
Ook al heb je 70+% het geeft niet het effect van de ouderwetse pep.

Heb er heel lang naar gezocht, bij veel mensen geïnformeerd, en al m'n vrienden ervaren het ook zo.
Wat ik tot nu toe heb kunnen vinden zijn twee opties.
Optie 1 is dat er vroeger Pervitin (meth) inzat. Het schijnt dat als er 3 a 5 % doorheen zit, je al hele potente pep hebt.
Optie 2 is dat er andere olie wordt gebruik
Nee, jij hebt na 10 jaar tolerantie,
Wat weet jij er nu over.!allemaal zever is da.!

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
lotske1984- zei:
Ik geloof eigenlijk niet dat jij een echt persoon bent. Niemand heeft zo'n enorm bord voor z'n kop. Maar ik vind je reacties en vooral de reacties die je uitlokt wel heerlijk.

lotske1984-

Wijs gebruiker
Exceptional Insight zei:
lotske1984- zei:
Dat het probleem..

Je hebt helemaal gelijk, de pep van tegenwoordig haalt het niet bij de pep van zo'n 10 jaar terug.
Ook al heb je 70+% het geeft niet het effect van de ouderwetse pep.

Heb er heel lang naar gezocht, bij veel mensen geïnformeerd, en al m'n vrienden ervaren het ook zo.
Wat ik tot nu toe heb kunnen vinden zijn twee opties.
Optie 1 is dat er vroeger Pervitin (meth) inzat. Het schijnt dat als er 3 a 5 % doorheen zit, je al hele potente pep hebt.
Optie 2 is dat er andere olie wordt gebruik
Nee, jij hebt na 10 jaar tolerantie,.
Gij weet het allemaal denk gij wat da gij wil gvd..

mikoz

Bewuste gebruiker
70% te pakken?.. Het ligt aan je tolerantie. Er is niet zoiets als 'super-speed'. Misschien zat je eerder wel altijd aan de MethAmfetamine.
Maar alsnog zou 70% pep het gewoon moeten doen, bij een erg klein lijntje al. Jij hebt gewoon een hoge tolerantie.

lotske1984-

Wijs gebruiker
mikoz zei:
70% te pakken?.. Het ligt aan je tolerantie. Er is niet zoiets als 'super-speed'. Misschien zat je eerder wel altijd aan de MethAmfetamine.
Maar alsnog zou 70% pep het gewoon moeten doen, bij een erg klein lijntje al. Jij hebt gewoon een hoge tolerantie.
Ja dan heb ik jaren meth genome zonder ik het wist he gemengd onder speed dan ga ik daar wel naar opzoek..

lotske1984-

Wijs gebruiker
Exceptional Insight zei:
lotske1984- zei:
Ik geloof eigenlijk niet dat jij een echt persoon bent. Niemand heeft zo'n enorm bord voor z'n kop. Maar ik vind je reacties en vooral de reacties die je uitlokt wel heerlijk.
Wa en enorm bord voor zijn kop.?was bedoelde daar nu weral mee.?
Wat ben ik dan en kalkoen.?

lotske1984-

Wijs gebruiker
lotske1984- zei:
mikoz zei:
Ja dan heb ik jaren meth genome zonder ik het wist he gemengd onder speed dan ga ik daar wel naar opzoek..

Bobsacamano

Badass junkie
Ik denk dat je het wat luchtiger moet opvatten. Je bent inmiddels een beetje een cult figuur hier. Dus mensen zijn dan gewoon nieuwsgierig naar hoe iemand er echt uit ziet. Vat niet alles zo heftig op joh.

lotske1984- zei:
LoveQuality zei:
Hahaha Lotske, ik wil jou wel eens in het echt ontmoeten of minstens een foto zien :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Denkte dak lelijk zijn ofwa.?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Jongens wees nou lief en back on topic!

Anders slotje hierop, dit is compleet off topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan