Vraagje

Vraagke

Newbie
Hallo Ik heb in mijn leven 7 keer speed gebruikt 4 keer cock en 5keer xtcr 1 keer ket en paar keer benzos
Zou dit schade aan mijn hersenen gebracht hebben ? is ondertussen al meer als jaar geleden maar ik heb nu laatse tijd raar gedoe in mijn hoofd zou het daar aan liggen
In dat jaar trouwens nooit problemen gehad

Vraagke

Newbie
Nee er zat zwz veel tijd tussen dat altijd want daar lette ik extra erg op en vaag gevoel alsof ik zweef ik heb ook een gedachten die heel tij terugkomt soms denk ik er uren aan een stuk over ook al wil ik het niet

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Hoe lang heb je deze gedachte al? Gaat het over iets wat je zou moeten doen?
En een gevoel alsof je zweeft? Heb je dit iedere dag?
Maak je je erg zorgen?

Vraagke

Newbie
Heb er nu al 5 dagen last van en de gedachten zijn dit is dit ooit gebeurt met mij
Dat vraag ik me heel tijd af en ja tuurlijk maak ik me zorgen het neemt zowat me leven over ben geen enkele dag meer gelukkig
En soms ook agressie aanvallen erbij omdat ik er niet meer tegen kan

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Dit is ooit gebeurd met jou? Alsof je een deja vu hebt?
Het is vanaf hier voor mij niet te beoordelen wat je zou kunnen hebben. Ik denk niet dat het door drugs komt die je genomen hebt. Vermoed ik. Want klachten door drugs komen meestal door te veel en te vaak gebruiken.

Als je je zo vreselijk zorgen maakt, bel dan even de huisarts. Hij heeft beroepsgeheim, alles wat je hem vertelt moet hij voor zichzelf houden. Het is niet goed als je dagelijks leven er zo onder lijdt.
Je zou het nog even aan kunnen kijken, omdat het pas 5 dagen aan de gang is. Maar als je je echt veel zorgen maakt, wees niet bang, schaam je niet, en bel!

Je kan ook iemand in vertrouwen nemen voor advies, of alleen een luisterend oor. Kies daarvoor het liefste iemand ouder met veel levenservaring, en die z'n mond houdt en die jij vertrouwt. Of misschien beter nog, je ouders? Heb je daar goed contact mee? Ze zullen misschien in eerste instantie schrikken, maar blij zijn dat je ze in vertrouwen neemt, en ouders zullen er over het algemeen alles aan doen om hun kind te helpen.

Vraagke

Newbie
Nee nog nooit gehad Ben al bij de dokter geweest die heeft me pillen voor greschreven voor die dwang gedachten en verder ga ik het dan bespreken met een psycholoog
Maar als het niet door de drugs komt denk ik wss pure o ocd ofzo wel kut maarja
Dankjewel voor je reactie toppie

inner_search

Badass junkie
Heb er nu al 5 dagen last van en de gedachten zijn dit is dit ooit gebeurt met mij
Dat vraag ik me heel tijd af en ja tuurlijk maak ik me zorgen het neemt zowat me leven over ben geen enkele dag meer gelukkig
Heb je de laatste tijd veel stress ?
Kan een vorm van hyperventilatie zijn of milde paniek aanval en mss wat agressief reageerd omdat je het gevoel van een aanval niet kent ?
Heb je een voorgeschiedenis met woedeaanvallen of ben je van nature een zeer rustig persoon ?

Als je je niet goed in je vel voelt raad ik je aan naar je arts te gaan , alleen die kan beslissen of proberen een diagnose te stellen.

Thelittlegirl

Belezen gebruiker
Maar als het niet door de drugs komt denk ik wss pure o ocd ofzo wel kut maarja
Al kom je het nooit te weten, als de dokter het niet weet zal het wel ocd zijn... Maar je moet er zelf mee kunnen leven, niet de dokter :blush:
Zonde van je energie.. ik zou je energie in dingen stoppen die je leuk vindt om te doen! Wat doe je graag of wil je graag ooit nog een keer doen/kunnen?

heyol

Bewuste gebruiker
Dit is moeilijk te zeggen. Heb je 5 pillen xtc en wat benzo's in 1 avond door je keel laten glijden? Ja dan zal je er waarschijnlijk wel iets aan overgehouden hebben. Was dit verspreid over meerdere jaren? Kleine kans dan.

Zelf heb ik jouw ervaring niet gehad.

Als ik mag gokken zou ik zeggen dat het gewoon een psychische klacht is waar je last van hebt, druggebruik kan deze psychische klachten soms wel triggeren/versnellen.
Goed dat je de huisdokter al gecontacteerd hebt, deze zal je zeker beter kunnen helpen dan ons! :)

Boromeij

Experimenterende gebruiker
het zweven komt mij niet heel bekend voor maar die gedachtes en dwang wel, ik heb dit namelijk alle momenten dat ik niet onder invloed van speed ben.
ik weet dat ik het er zelf naar gemaakt heb maar vind het gek genoeg ook niet erg

Bovenaan