Vraagje

Puffy

Newbie
Hallo, ik ben nieuw hier en wou vragen of iemand weet wat de beste legale drugs zijn tegen paniek, maar waarvan je tegelijkertijd ook een lekker onbezorgd gevoel van krijgt. Bedankt.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
MXiPr (ongereguleerd in ieder geval) en Kratom I guess.

Ik ga er vanuit dat je weet welke clichés er aan drugs hangen.

F.E.A.R.

Bewuste gebruiker
Jij struggled met onzekerheid, stress en angsten? Laat me je vertellen dat drugs niet de oplossing zijn. Alle effectieve drugs hebben een verslavingspotentieel en maken je problemen uiteindelijk alleen maar erger.

Stel dat je staat te trillen als een rietje als je moet praten voor een groep terwijl dit wel van je verwacht wordt. Regel dan een beta blocker zoals propranolol. Dit middel houdt die ellende enigszins onder controle. Maar put je hoop niet uit toverpillen en poeders. Heel veel leden hier zullen dit beamen.

Verdiep je in mindfullness, zoek bijvoorbeeld eens op YouTube naar Sam Harris hierover. Hij heeft ook een goede app (Waking Up). En overweeg een bezoek aan de psycholoog die je met cognitieve gedragstherapie beter kan maken.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Zoek hulp en begeleiding voor je angstklachten. Via je huisarts of een vorm van therapie. Zelf gaan dokteren met medicatie kan echt veel gedoe opleveren. Verslaving en moeten afkicken is een hel. Helaas zijn vele medicijnen die tegen angst werken ook erg verslavend. Zeker benzo’s. Een verslaving wil je echt niet..

Bovenaan