Vraagje

Telefoon

Wijs gebruiker
ik wil een combinatie gaan maken met

LSD + Paddos + MDMA + Coke + wiet

op inter net gelezen dat ze er dan ook nog DXM bij deden maar dat vind ik nu kut spul dus dat laat ik achter wege

dit wil ik eerst goed besproken hebben :P

mij lijkt het eigenlijk heel dom :P maar als het te doen is wil ik het wel proberen

Qocaïne

Badass junkie
Kerel, Gebruik die hersenpan van je is een beetje, in plaats van het verder verkloten ervan met die combinaties van je.

:openmouth:

MetaalKonijn

Badass junkie
Telefoon zei:
enige suggesties van vollegorde van iname?

Paddo's en acid tegelijkertijd opvreten, MDMA op een later tijdstip d'r ingooien, en coke snuiven & baap smoken naar gerief lijkt mij.

Al vind ik het een tamelijk fuckedup combinatie, LSD & Paddo's tegelijk lijkt me maar appart en overbodig. MDMA op paddo's of Acid is mogelijk, en is al zeg ik 't zelf best plezierig.

-spaceman-

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
Telefoon zei:
enige suggesties van vollegorde van iname?

Paddo's en acid tegelijkertijd opvreten, MDMA op een later tijdstip d'r ingooien, en coke snuiven & baap smoken naar gerief lijkt mij.

Al vind ik het een tamelijk fuckedup combinatie, LSD & Paddo's tegelijk lijkt me maar appart en overbodig. MDMA op paddo's of Acid is mogelijk, en is al zeg ik 't zelf best plezierig.

BELANGRIJKE WIJZIGING IN DE VOLGORDE!!!!!!!!!!!

Bel eerst een ambulance vreet daarna alle zooi tegelijk op!!!

(je bent gestoord man!)

raging_bull

Bewuste gebruiker
Alleen al kijkende naar hoe lang het werkt is het een no-go!

LSD 6~8 uur
Paddos 5~6 uur
MDMA 2~3 uur
Coke 30~60 min
Wiet 2~2,5uur

LSD+Paddo's ok, leuk om eens een keer te doen, MDMA erbij zie ik nog enigsinds de lol van in.. Maar waarom coke? En waarom die joint waar je zo gigantisch van af zwakt.

Ik denk dat je out gaat als je dit gaat doen. En ik gok na de weed.

The Used

Bewuste gebruiker
Je bent zo gek als een deur je gaat hardstikke out of dood , doe normaal man het is neit eens leuk :confused:

Telefoon

Wijs gebruiker
LSD+Paddo's ok, leuk om eens een keer te doen, MDMA erbij zie ik nog enigsinds de lol van in.. Maar waarom coke? En waarom die joint waar je zo gigantisch van af zwakt.

LSD + paddos idd leuk
Mdma er bij dikke blije trip
Coke er bij ( Denk ik dat je een super blij arrogante kwal word die vage dingen ziet ) lijkt me een grappige ervaring
de wiet er bij dan blijf je een beetje rustig onder al de andere opwekkendemiddelen

.... maar ik zot nog te twijfelen mss dat ik eerst maar LSD en Coke moet doen :P dat hebik nog niet gedaan

slunse

Bewuste gebruiker
ik zou gewoon de coke achterwege laten.. die past gewoon niet in het plaatje

en idd, paddos en lsd samen naar binnen, jointje een halvuur na inname, mdma drie a vier uur na inname, halvuurtje later nog jointje en dan doe je maar

Goanaut

Bewuste gebruiker
LSD + Mushrooms slaat ook nergens op... denk niet dat je daar fijner van gaat trippen. Als je bijvoorbeeld middenin een paddotrip zit en je neemt dan wat lsd, werkt die lsd volgens mij (bijna) niet. MDMA + een hallucinerende drug is wel weer te doen. Maja om dan ook nog coke en wiet te doen... Als je het echt gaat doen worden het 8 dure uurtjes voor je. =P Veel te veel geld voor die drugs tegelijkertijd, geniet er dan apart van.

Intoxicated

Wijs gebruiker
Waarom slaat lsd en mushrooms nergens op?
Zolang je het ongeveer tegelijk inneemt is er van (kruis)tolerantie geen sprake, dus het slaat zeker wel ergens op.

matthijs

Badass junkie
Denk dat het een heel verwarrende trip wordt.
Bij LSD zit ik echt in een andere wereld maar heb ik nog steeds houvast aan mijn eigen verstand.
Bij paddo's zit ik niet zozeer in een andere wereld maar is er wel iets goed mis met mijn verstand.
Denk niet dat het prettig is om deze te combineren.

azgaza

Badass junkie
matthijs zei:
Bij LSD zit ik echt in een andere wereld maar heb ik nog steeds houvast aan mijn eigen verstand.
Bij paddo's zit ik niet zozeer in een andere wereld maar is er wel iets goed mis met mijn verstand.

Ik denk dat de combinatie gewoon totale chaos zou worden.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
azgaza zei:
matthijs zei:

Wat ook wel weer zo z'n charme heeft :wink:

azgaza

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
azgaza zei:
matthijs zei:

Wat ook wel weer zo z'n charme heeft :wink:

Ja dat opzich ook wel maar het is denk wel echt iets waar je héél goed op voorbereid moet zijn, en dan nog andere dingen erbij mengen lijkt me echt slecht. Een combinatie als paddo's en lsd (en dan ga ik er blind vannuit dat van beide middelen flink genoeg genuttigd wordt) zou opzich al interessant genoeg zijn.
Alleen lijkt me het wel gek als de paddo's eerst uitwerken. Want dat zullen ze toch wel doen.

BooYa

Belezen gebruiker
combo's van drugs is enkel voor mensen die al genoeg verstand ebben van drugs en trippen
kvraag mij serieus af wrm ge zoiets zou doen
ge wilt mss int nieuws komen da de media drugs ng eens in een slecht licht kan brengen

gonzo

Experimenterende gebruiker
Als je lsd hebt genomen heb je geen zin/behoefte meer aan die andere drugs. Alcohol uitgezonderd.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik heb juist geen zin in alcohol tijdens het trippen, helemaal niet nodig. Eventueel wat mdma is wel lekker als je wil gaan dansen dan. Dan space je lekker op die vloer.

Imke

Badass junkie
LSD + MDMA + coke + wiet + alcohol heb ik al eens gedaan, en ik ben nog niet dood, al raad ik je het natuurlijk niet aan. Wat de paddo's zouden teweegbrengen qua effect, weet ik niet en eigenlijk zou ik het niet willen weten.

Jeller

Badass junkie
een goede maat van mij heeft in 24 uur eens LSD, Paddo's, Coke, Speed, Alcohol, MDMA en pillen genomen en leeft nog..

je lichaam zal het sowieso aan kunnen, maar mentaal zal je het wss moeilijk hebben, vooral als je nog geen LSD hebt gedaan en dan ook nog eens geen coke.

moest je het toch in je kop krijgen om de combinatie te doen dan zou ik je toch aanraden om eerst eens lsd en coke te proberen en dan de middelen eerst apart met elkaar combineren om te zien hoe je er op reageert

laat het allessinds weten hoe het was

flashkop

Bewuste gebruiker
Ik leef ook nog en heb al eens lsd, speed, keta, bier, wiet en pillen gedaan...
dan ook wel over een dag en paar uurtjes maar je lichaam kan veel hebben ze :wink:

BooYa

Belezen gebruiker
verschil tussen druggebruikers en drugmisbruikers
schande dat zo mé drugs omgespeelt wordt maar ng erger is dat er mensen zijn die zo onrespectvol zijn met hun lichaam en geest

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
even snel een vraagje: bestaat er kruistolerantie tussn LSD en ketamine?
Ik zelf zou niet inzien waarom dit zou kunnen zijn, aangezien het 2 verschillende substanties zijn, maar misschien zie ik iets over het hoofd?

Imke

Badass junkie
BooYa zei:
schande dat zo mé drugs omgespeelt wordt maar ng erger is dat er mensen zijn die zo onrespectvol zijn met hun lichaam en geest

Vanaf dat je drugs inneemt neuk je gewoon met je lichaam en geest, als je het nou op een verstandige manier doet of niet.. het blijft ongezond en onverstandig.

Mindless1985

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
even snel een vraagje: bestaat er kruistolerantie tussn LSD en ketamine?
Ik zelf zou niet inzien waarom dit zou kunnen zijn, aangezien het 2 verschillende substanties zijn, maar misschien zie ik iets over het hoofd?

Nee is er niet :)

BooYa

Belezen gebruiker
Saivy zei:
BooYa zei:

Vanaf dat je drugs inneemt neuk je gewoon met je lichaam en geest, als je het nou op een verstandige manier doet of niet.. het blijft ongezond en onverstandig.

ik geef mn lichaam en geest altijd de tijd om zich te herstellen
als ge macdonalds eet is da ook ongezond en onverstandig maar doe ge da maar 1 of 2 keer per jaar dan zulder ook nie van sterven

Bovenaan