matthijs zei:Misschien is je dikke darm wel gaan lekken en zit er poep onder je huid.
Supervlieg zei:even kijken hoor.. ahh heb t zelf ook.. geen idee wat het is, vitaminegebrek ofzo. En je hebt een aanslag op je lever gepleegd dus dat zou t ook kunnen wezen
Ik neem aan dat het gewoon een vlekkerige, donkerdere, huid is..Lana zei:Als je ineens bruine vlekken op je buik krijgt, zou ik toch even een dokter raadplegen. Echt normaal is het niet.
Lana zei:Als je ineens bruine vlekken op je buik krijgt, zou ik toch even een dokter raadplegen. Echt normaal is het niet.
Ik ga zo eens even lekker de fruitafdeling bij de appie plunderenBoelie zei:ik douche twee keer per dag. Tis gelukkig weg dus ik hoef niet bang meer te zijn dat me ouders erachter komen. iedereen bedankt die wat nuttige info te melden had![]()
k kan er net niet bij :P
Supervlieg zei:ik heb alleen geen zin om op te staan en die hele 200 meter naar de winkel te overbruggen.. en kan iemand ff de aansteker die een meter voor me ligt aangooien?k kan er net niet bij :P
Jah klopt precies, zei al tegen me maat dat alles een beetje gelig was.. heb dit echter nooit zo erg gehadJewCookie zei:Komt waarschijnlijk door geelzucht. Wit kan zelfs als geel gezien worden, en de huid vrij sterk verkleuren. Dit is meestal voor enkele uurtjes en daarna weer opgerot. Word veroorzaakt door een groot aantal bloedcellen die sterven, zo veel dat de sterfte groter is als de verwerkingscapaciteit. Als je 'wakker' word komt dit erg vaak voor bij speed, meestal lijkt het asof je onder de zon gelegen hebt en behoorlijk bijgekleurt bent. Je huid ziet er alleen enorm vet uit, en zo voelt hij ook.
Ach, bijkleuren in de zon kost ook een ongelovelijk aantal slachtoffers onder de huidcellen..