Vraagjes ivm thee

Beste mensen,

Enkele weken geleden heb ik het blowen gelaten omdat ik wou stoppen met roken.
(Als ik blijf blowen ga ik gewoon veel meer blowen wanneer ik stop met roken om dan na een tijdje weer te roken omdat ik anders teveel blow :grin:)
Gisteren wou ik nog eens lekker stoned zijn en ik heb een thee/soep gemaakt op basis van een paar internet recepten.

Water gekookt met aardig wat boter.
Als het water kookt en de boter vloeibaar is geworden,
daar 3 joints goed verkruimelde wiet bij gegooid.

ik heb 2 kopjes gemaakt

de 1e keer heb ik het dan niet echt verder gekookt maar enkel wat laten trekken
de 2e keer heb ik dat nog wat verder gekookt
Niet speciaal lang laten trekken 10 a 20 min
Ik ben er alsinds goed high/stoned van geworden, minder zwaar dan joints met tabak roken, maar was niet minder scheef. En vond het best lekker met yogi thee zakje bij.

Nu lees ik op het net veel verschillende dingen, je moet de wiet koken in het boterwater, je moet de wiet net niet koken in de boter maar laten trekken op 80 - 100 graden enz
Je moet het een half uurtje laten trekken, je kan het best een hele nacht laten trekken enz...
Er staan ook veel thee recepten op het net voor bij medicinaal gebruik waarbij men net niet stoned wil worden.

Wat doe ik best? Ik wil dus wel stoned worden!

Speelt de boter een rol? bvb ivm met mensen die het geprobeerd hebben en niks voelden.
Ik heb een aardig zware boter van bij de slager ofzo, geen "gezonde" boter.

Mss is wietboter maken of een vaporizer gebruiken een beter idee. Minder wiet "verspilling".
Vaporizer ga ik niet direct halen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Vaporizer

"Hoewel de damp wel schoner is dan rook, sluiten ze irritatie van de luchtwegen niet geheel uit."
Mijn longen hebben echt nog een poos vakantie nodig :)

Tripper

Wijs gebruiker
Als eerste, van de vaporizer wil je alleen maar gaan roken, dat wil jij dus totaal niet.

Tetrahydrocannabinol (THC) is een olie en dus is een olie beter oplosbaar in vetten dan in water, het is wel oplosbaar in water, maar niet zo goed. Ik zou iets van roomboter gebruiken, dat is prima.

THC heeft een kookpunt van 200 graden, dus het zal niet zo snel kapot koken. Het beste is om idd net niet te koken, zodat de THC niet vervliegt.

Succes met stoppen!

Bovenaan