Vraagjes over Amfetamine

MellowMarcelloww

Experimenterende gebruiker
Hoi,
Ik heb 2 vraagjes over amfetamine. Ik heb wel eens pillen gehad, en die bevielen erg goed. Graag zou ik het nog eens proberen. Iemand kan mij nu een zakje amfetamine in poedervorm bezorgen, maar nu zit ik met de volgende vraag: hoe lang blijft dit goed? Als ik ga gebruiken zal het niet meer dan eens in de paar weken een beetje zijn, en ik ben dus bang dat als ik een paar gram of zo bestel dit niet goed meer is op het moment dat ik er over een paar maanden nog wat van wil nemen. Weet iemand hoe het met de 'houdbaarheidsdatum' van amfetamine zit?
En: als ik die poeder heb wil ik het graag oraal gebruiken en niet snuiven. Hoe kun je dat het beste doen? kun je dat poeder in een drankje oplossen, of kun je het beter met melksuiker aanlengen of zo?
Alvast dank voor de reaktie.

Paperplane.

Wijs gebruiker
Zakje gewoon in de vriezer bewaren, dan blijft t wel goed.

Over orale inname van speed, gewoon een bommetje maken of in een capsule doen.

Veel plezier!

MellowMarcelloww

Experimenterende gebruiker
Ja, dat had ik inderdaad vaker op internet gelezen, dat je het het beste in de vriezer kan bewaren. Maar er is voor mij een praktisch probleempje: als ik het in de vriezer zou stoppen zou het risico te groot zijn dat het door iemand wordt ontdekt die niets van mijn gebruik mag weten (geen makkelijke situatie, ik weet het, maar goed). Is er een andere methode? Bijvoorbeeld het zakje in aluminiumfolie doen en het geheel in dehydraterend materiaal bewaren of zo? Of gaat het echt zijn werking verliezen als je het niet invriest?

Paperplane.

Wijs gebruiker
MellowMarcelloww zei:
Ja, dat had ik inderdaad vaker op internet gelezen, dat je het het beste in de vriezer kan bewaren. Maar er is voor mij een praktisch probleempje: als ik het in de vriezer zou stoppen zou het risico te groot zijn dat het door iemand wordt ontdekt die niets van mijn gebruik mag weten (geen makkelijke situatie, ik weet het, maar goed). Is er een andere methode? Bijvoorbeeld het zakje in aluminiumfolie doen en het geheel in dehydraterend materiaal bewaren of zo? Of gaat het echt zijn werking verliezen als je het niet invriest?
Dan in een gripzakje met zo min mogelik lucht erbij. en dan donker en koel bewaren.

Bovenaan