Vraagjes over Paddo's

Petard

Experimenterende gebruiker
Ah ja dat wist ik niet, maar zoals wij ons vuurwerk in baarle nassau halen, wie weet halen de belgen daar wel hun paddo's?^^ Anders zullen ze zeker in breda/tilburg/eindhoven/maastricht te koop zijn. Ligt eraan waar je in de buurt woont natuurlijk.

Sunseed

Belezen gebruiker
Hehe, Ik zou wel willen maar ik kan niet. Wegens vervoer & alleen zou ik niet willen gaan en er wilt niemand mee :tongueout:.

Maar waarom is vragen of iemand wilt verzenden illegale handel als ze legaal zijn ? :confused:

phy

Bewuste gebruiker
Sunseed zei:
Hehe, Ik zou wel willen maar ik kan niet. Wegens vervoer & alleen zou ik niet willen gaan en er wilt niemand mee :tongueout:.

Maar waarom is vragen of iemand wilt verzenden illegale handel als ze legaal zijn ? :confused:

Je woont in Belgie vrind.
Maar mijn punt is: verse paddo's bederven snel (dus oppassen). Gedroogde zijn veel beter te vervoeren (maar weer niet legaal).

Het is veel gemakkelijker om ze zelf te halen.

Sunseed

Belezen gebruiker
phy zei:
Sunseed zei:

Maar mijn punt is: verse paddo's bederven snel (dus oppassen). Gedroogde zijn veel beter te vervoeren (maar weer niet legaal).

Als ze bedorven geraken, zijn ze dan gwn niet lekker of heb ik dan kans dat ze me vergiftigen ofzo ?

phy

Bewuste gebruiker
Sunseed zei:
phy zei:
Sunseed zei:

Als ze bedorven geraken, zijn ze dan gwn niet lekker of heb ik dan kans dat ze me vergiftigen ofzo ?

Dit forum heeft een zoekfunctie.
Bedorven paddo's werken niet en je krijgt er buikpijn van.

Sunseed

Belezen gebruiker
Kent er iemand smartshops dicht bij de grens van nederland & bij antwerpen ?

Of mss een smartshop in belgie ? :tongueout:

Sunseed

Belezen gebruiker
Dan nog, het is zowat onmogelijk om naar nederland te gaan voor mij. Als iemand zou willen verzenden PM me maar. ik geef dan wel wat extra ofzo. :)

Bovenaan