Vraagjes over psychonautwiki

yiazmat

Bewuste gebruiker
Had eigk 2 vragen:

*Heel veel dingen op pw worden best laag gedoseert op die site maar hier en daar een enkeling staat juist best hoog (bv met keta). In hoeverre zijn die doseringen dan betrouwbaar en wrm is bijna allee heel laag advies en een enkeling juist ineens hoog?
*ff over t algemeen waarin ze laag adviseren heb k wel is gehoord dat ze dat doen zodat ze geen klachten kunnen krijgen als iemand overdoseert, maar hoeveel % moet je er gemiddeld bij optellen om daadwerkelijke doseringen van echte mensen te krijgen?

Staytight

Newbie
Omdat het toch ook maar gewoon uit een datasafe komt en ze liever safe than sorry zijn (duh).
Noem eens wat meer voorbeelden dan wat jij te hoog vindt gedoseerd op psychonautwiki.
En je gaat er nooit een magische formule in vinden waarmee je een x percentage kan toevoegen op alles , want iedereen reageert anders (duh).
En als ik zou moeten gokken waarom ketamine zo hoog is gedoseerd is zou ik zeggen dat er tegenwoordig niet meer zo pure ket rond gaat.
Je kan namelijk heel makkelijk ketamine potenter maken met een stimulerend middel die we allemaal goed kennen welke ik niet ga benoemen (het is geen rc of andere drugs!).
Maar daardoor zou het effect wel 200% versterkt kunnen worden, en daar konden ze wellicht geen rekening mee houden.
Begin daarom ook met een allergietest en bouw het altijd langzaam op.
Elke keer als je een nieuw zakje haalt kan het iets gevaarlijks bevatten dus houdt er rekening mee (en ook altijd laten testen natuurlijk).

N3K0

Badass junkie
Had eigk 2 vragen:

*Heel veel dingen op pw worden best laag gedoseert op die site maar hier en daar een enkeling staat juist best hoog (bv met keta). In hoeverre zijn die doseringen dan betrouwbaar en wrm is bijna allee heel laag advies en een enkeling juist ineens hoog?
*ff over t algemeen waarin ze laag adviseren heb k wel is gehoord dat ze dat doen zodat ze geen klachten kunnen krijgen als iemand overdoseert, maar hoeveel % moet je er gemiddeld bij optellen om daadwerkelijke doseringen van echte mensen te krijgen?
Heb je niet een paar voorbeelden? Show ff wat foto's ofzo :cheerpompom:

yiazmat

Bewuste gebruiker
Heb je niet een paar voorbeelden? Show ff wat foto's ofzo :cheerpompom:
Goeie, kep ze toegevoegd. Is van dat keta voorbeeld
Ook 3mmc zie k hoop verschil in dus heb die ook gevoegd. T grappige is dat mijn tolerantie met uppers ook bijna altijd ver boven de hoogste uitgaat maar met 3m klopt t ineens wel waardoor k vermoed dat die dus ook juist veel hoger is dan andere substanties die op pw staan

Ik vind psychonautwiki eigenlijk vrij nauwkeurig met doseringen, tenzij je zelf een tolerantie hebt voor een stof.
Ook zeker mee eens hoor en ja mn tolerantie is ook vaak hoog maar toch kep zon 4 vrienden die ook wel is gebruikt hebben en bij allemaal is "hoog" vaak ook niet hoog

Omdat het toch ook maar gewoon uit een datasafe komt en ze liever safe than sorry zijn (duh).
Vermoedde ik ook idd

Noem eens wat meer voorbeelden dan wat jij te hoog vindt gedoseerd op psychonautwiki.
Goeie kep toegevoegd

Je kan namelijk heel makkelijk ketamine potenter maken met een stimulerend middel die we allemaal goed kennen welke ik niet ga benoemen (het is geen rc of andere drugs!).
Maar daardoor zou het effect wel 200% versterkt kunnen worden, en daar konden ze wellicht geen rekening mee houden.
Als je bedoeld wat k denk dat je bedoeld is dat echt een stimulerend middel? Klinkt als een zekere downer die heel wat mensen gebruiken 😋

Bijlagen

• Screenshot_20230717_104202_Chrome.jpg
    Screenshot_20230717_104202_Chrome.jpg
    89,5 KB · Weergaven: 8
  • Screenshot_20230717_104259_Chrome.jpg
    Screenshot_20230717_104259_Chrome.jpg
    75,5 KB · Weergaven: 8
  • Screenshot_20230717_104306_Chrome.jpg
    Screenshot_20230717_104306_Chrome.jpg
    75,3 KB · Weergaven: 7
  • Screenshot_20230717_104720_Chrome.jpg
    Screenshot_20230717_104720_Chrome.jpg