vraagjes over q-dance pillen

kleintjee

Newbie
Hoihoi, ik heb een paar vraagjes over q-dance xtc.
Ik ga vrijdag waarschijnlijk q-dance doen, maar zaterdag heb ik een jaar met mijn vriendje en het lijkt mij niet leuk om dan een erge kater te hebben. Dus hoe erg is dat de day after? En ben je de dag erna ook down of komt dat pas dinsdag echt?
En, ik weeg tussen de 55 en 60 kilo en ben een meisje, dus aan een halve heb ik toch wel genoeg? Of is het dan zo net niet net wel gevoel? Alvast bedankt!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Geen idee of ze sterk/getest zijn, maar denk dat je aan een halfje genoeg hebt indien er inzit wat hoort. Ik was vroeger de dag erna wel gaar meestal,.niet altijd. En de zogenaamde dinsdag dip komt meestal na 2-3 dagen als gevolg van de kleine voorraad serotonine in het brein. Je zou een 'after E' kunnen kopen; voedingssupplement kan ervoor zorgen dat het minder word. Maar mijn ervaring is dat ik de volgende dag wel degelijk minder energiek/vrolijk was. Goede nachtrust & gezond voedsel scheelt een hoop vind ik!
Mocht je in de gelegenheid zijn om ze te laten testen even snel, zou ik dat zeker doen!
Veel plezier vast!

Tufnut

Badass junkie
Als je wilt weten wat er in je pillen zit moet je ze laten testen. Er zijn verschillende batches van de qdancers waar verschillende hoeveelheden xtc in zitten.

Een geschikte dosis is 1 a 2 mg per kg lichaamsgewicht op een avond. Jij zou dus met 110 mg de hele avond ruim door moeten kunnen. Eerder nog minder omdat het, zo het lijkt, je eerste keer is. als je een gemiddelde Q hebt dan is een halve dus al bijna een dosis voor een hele avond. Begin dus maar met een kwart als je het echt zonodig ongetest wildoen. Laat je wel eerst testen (op veel plekken kan dat op donderdag of vrijdag en q's kennen ze wel, dus heb je metteen uitslag) dan kun je nauwkeuriger de dosis bepalen.

Ik zou echter adviseren niet vrijdag te nemen. Je zaterdag kan er toch wel negatief beinvloed door worden. Lijkt mij een beter en gezelliger idee om het smaen met je vriendje te doen. Mocht die vrijdag erbij zijn dan is er natuurlijk niets aande hand, want de zaterdag begint als snachts en dan vier je het alvast dan.

kleintjee

Newbie
Dankjulliewel! Het is mijn 2e keer maar de vorige die ik gedaan heb zijn echt een van de lichste dus ik ben inderdaad nog niet zo ervaren. Een vriend van me heeft ze al heel vaak gedaan van die dealer dus qua veiligheid zit het dan goed toch? Of kan het nog steeds zo zijn dat er een tussen zit waar 'verkeerde' stoffen inzit? Ja hij is er vrijdag wel gewoon bij maar hij doet het zelf niet dus nja dan vind ik het zo lullig om dan heel brak te zijn zaterdag.. Maar daar heb ik het met hem nog wel over dan. Bedankt voor jullie informatie en ik neem dan gewoon een halfje ja, want dat is al 2x zoveel als die lichte die ik heb gedaan. En hoeveel mg zit er ongeveer in de zwaarste qdance? 181 toch?

Snoepende-Neerlander

Belezen gebruiker
de gemiddelde spreiding van Qdansjes ligt op 175 milligram. Hier zou ik van uit gaan, er zijn ook batches van 148 en sommige zelfs 190. 175 is een mooi getal om van uit te gaan.

Persoonlijk ben ik ook altijd iemand die zijn zooi laat testen, maar als het bekende pillen zijn zoals Qdance of Rode eekhoortjes bijvoorbeeld, dan geloof ik de dealer op zijn woord dat er geen rommel in zit. Ik kijk ook altijd op pillreports.com daar kunnen ze je al een indicatie geven in welke pillen wel of geen troep zit. Je kunt hier je conclusies vrij makkelijk uit trekken, maar om absolute zekerheid en vooral veiligheid te hebben zul je ze toch moeten laten testen.

Ik heb persoonlijk echter nog nooit gehoord van rotzooi in Qdance, maarja je weet het maar nooit. :P

Edit: ik zie nu pas dat je ze waarschijnlijk al wel of niet geconsumeerd hebt :grin: :stoned:

Qbase

Newbie
Hoi, ik haal de mijne voor 10/st en ze zijn gettest op zuiver 360mg MDMA

Orange Q'tje met breeklijn op achterkant klein maar dik

trippelh

Bewuste gebruiker
Qbase zei:

Ik denk dat dan iedereen die pillen wil hebben 360 mg in 1 pil?????? :wave:

Qbase

Newbie
trippelh zei:
Qbase zei:

echt waar ze worden meestal gebruikt op kwartjes en sommige halfjes zoals ik al zij ze zijn gested in centrum en ze komen uit belgie oost-VL.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Qbase zei:
trippelh zei:
Qbase zei:

echt waar ze worden meestal gebruikt op kwartjes en sommige halfjes zoals ik al zij ze zijn gested in centrum en ze komen uit belgie oost-VL.

Dan heb je te maken met een SUPER pil!
Al lijkt 360mg me ook wel sterk.

Tufnut

Badass junkie
Als je nou had gezegd dat het duiste pillen waren... dan waren het dikke duitsers. Nu denk ik dat zo;n testcentrum in belgie :wink: gewoon een domme fout heeft gemaakt

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Tufnut zei:
Als je nou had gezegd dat het duiste pillen waren... dan waren het dikke duitsers. Nu denk ik dat zo;n testcentrum in belgie :wink: gewoon een domme fout heeft gemaakt

belgië heeft zover ik weet geen testcentrums om dope te laten testen??

Paperplane.

Wijs gebruiker
Ik heb hier een q dancje liggen. Even op de weegschaal gedaan, en ja 0.36 gram. Dit is het totale gewicht van de pil. Er zit GEEN 360 mg MDMA in.

Twix

Experimenterende gebruiker
Qbase zei:

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
en dan ook nog 10 euro per stuk
iemand loopt je hard te naaien :mrgreen:

Qbase

Newbie
Twix zei:
Qbase zei:

Een goede vriend van me verkoopt me die + zoals ik al zij heb ze opgestuurt om te laten testen in centrum en dit was het resultaat , ik weet wat er in zit gebruik ze elke keer als ik weg ga kan me geen bal schelen wat jij denkt ik heb teminte fucking dikke pille

Paperplane.

Wijs gebruiker
Qbase zei:
Twix zei:
Qbase zei:

Een goede vriend van me verkoopt me die + zoals ik al zij heb ze opgestuurt om te laten testen in centrum en dit was het resultaat , ik weet wat er in zit gebruik ze elke keer als ik weg ga kan me geen bal schelen wat jij denkt ik heb teminte fucking dikke pille
Not sure if trollin' or just retarded.

STONER030

Van Q-Dance heb je meestal wel een kater omdat er speed in zit, en kom niet aan met een bullshitverhaal van pillen met 360 mg ^^

Paperplane.

Wijs gebruiker
STONER030 zei:
Van Q-Dance heb je meestal wel een kater omdat er speed in zit, en kom niet aan met een bullshitverhaal van pillen met 360 mg ^^
Ik weet niet wat voor irakeese q-dance imitaties jij hebt, maar in de q-dancjes zit geen speed.

Tufnut

Badass junkie
Klopt en eigenlijk is het niet om te lachen dat dit toch vaak gedacht wordt. Helaas is er alleen geen huilende smiley hier... Dus lachte ik maar om de irakeese kopien.

Wappie7

Ligt niet alleen aan de pil ligt alleen puur aan jezelf.
Ik en een vriend hadden samen X genomen.
Ik ander halve hij een halve.
Hij had een erg vervelende dip de volgende dag en was erg brak.
Ik was de volgende dag heel vrolijk en gwn zo energiek als normaal.

Dus het ligt er maar net aan.

Snoepende-Neerlander

Belezen gebruiker
Walgelijk die ;ondoordachte kontverhalen over speed in je snoep.
Wanneer stoppen mensen nou eens met al die onzin te geloven en te verspreiden.

Mijn dealer pas geleden ook, ja dit zijn echt goeie, 10% is speed.
had ie het over Rooie Eekhoorntjes. Dacht het niet kerel goed zijn ze zeker maar speed zit er van zijn lang zal ze leven niet in.

Zegt die zelfde kerel, toen ik 1 gram speed bij hem kwam halen, ja deze is 100% zuivere speed.
Ik: oh ja, prima jong (met in mijn achterhoofd dat 78% Ongeveer het meest zuivere is (heb ik me laten vertellen)

rare poepverhalen bah bah :(

neurotoxin

Belezen gebruiker
1994: "200mg :tearsofjoy: :wave:"
2012: "360mg :mrgreen: :wave:"

Het is of onzin (ik bespoer stoer gepraat, dus dat zal wel zo zijn), of het is waar. Maar wie wil er nou 360mg pillen? Ten eerste doceert het klote en ten tweede is het gewoon veels te veel :rolleyes:

En ik vind die witte speakers batch van 200mg al aan de te hoge kant...

Paperplane.

Wijs gebruiker
neurotoxin zei:
1994: "200mg :tearsofjoy: :wave:"
2012: "360mg :mrgreen: :wave:"

Het is of onzin (ik bespoer stoer gepraat, dus dat zal wel zo zijn), of het is waar. Maar wie wil er nou 360mg pillen? Ten eerste doceert het klote en ten tweede is het gewoon veels te veel :rolleyes:

En ik vind die witte speakers batch van 200mg al aan de te hoge kant...
Neuh, die doseren wel makkelijk. 50mg per kwartje, 100 mg per halfje. Beter dan pillen van 170. Dan is een halfje net te weinig maar een hele net te veel.

Bovenaan