vraagjes

TrippyShit

Badass junkie
Ik heb een paar vraagjes.
Heb eerder keer coke gebruikt. Was daarvoor stoned en lekker aangeschoten. Meer dan weer nuchter en moe werd ik er niet van. Waren 4 sleutelpuntjes ofzo. Nu wil ik het nog een keer proberen alleen nu geen sleutelpuntjes.

Heb je genoeg aan een halve gram voor 2man?
hoe grote lijntjes raden jullie aan?
Als ik er alcohol bij drink voel ik bijde dan goed genoeg?
Wil niet weer alleen nuchter zijn als vorige keer namelijk..

alvast dankeshön..

J0rrit

Badass junkie
Als je bezopen bent en je neemt sos, zal je de alcohol niet meer voelen, wel is het gevoel van de sos door de alcohol een stuk lekkerder, dit komt geloof ik omdat coke en alcohol de stof cocaethyleen vormt ofzo, maar I'm not sure.

Verder is een halve gram met zn 2en best genoeg. Deel de halve gram door 4 lijnen ofzo en neem ieder 2 dikke, dan is coke het lekkerst.

033Amnesia

Bewuste gebruiker
TrippyShit zei:
Heb eerder keer coke gebruikt. Was daarvoor stoned en lekker aangeschoten. Meer dan weer nuchter en moe werd ik er niet van. Waren 4 sleutelpuntjes ofzo. Nu wil ik het nog een keer proberen alleen nu geen sleutelpuntjes.

alvast dankeshön..

Hey TrippyShit,

Het ligt er maar aan hoelang je wilt spacen..ik heb de paar x dat ik het heb gedaan ook samen met iemand een halve gram gehaald, en die verdeeld in 6 lijntjes. Dit waren nog best dikke dus het was ook wel meer dan een halve gram denk ik. Als je echt de hele avond door wilt spacen en je hebt 't geld ervoor zou ik samen een gram halen, maar zoniet is een halve ook wel chill. Het ligt er ook maar aan hoe goede coke het is, in hoeveel lijntjes je het kan verdelen. Ik zou wel drinken vantevoren, ik vind de coke dan veel lekkerder, je spaced em chiller en ook sneller omdat je al aangeschoten/dronken bent. Het haalt wel een beetje je dronken space weg, maar daarna kan je alleen maar harder drinken en je voelt de sterke drank bijna niet meer in je keel (ik vind dit chill)..

Als je blowt, zou ik ook paar jointjes halen.. joints/sigaretten zijn ook ECHT lekker dan.. have fun :wave:

Frisko

Badass junkie
033Amnesia zei:
TrippyShit zei:

alvast dankeshön..
have fun :wave:
have fun zolang het duurt idd...
tot op een moment remorse komt :wave:
dan is de fun er wel vanaf geloof mij :wave:

Special_K

Experimenterende gebruiker
Halve gram voor twee lijkt me heel weinig. Maar als je 't nog niet veel hebt gedaan zal dat wel nog meevallen. Als ik coke doe wil ik het lang genoeg kunnen doen snapje? Na 't avondmaal rustig aan beginnen, dat je 't goed voelt tegen dat je buitenkomt, en er dan wat doorheenzuipen, en tegen 4-5u naar huis gaan en slapen. Heb ondervonden dat coke heel wat leuker is als je'r wat op gezopen hebt, én je kan makkelijker gaan slapen achteraf als je wat ophebt (joints zijn hier ook goed voor).
Qua grootte van lijnen heb ik een klein theorietje. Beter elk kwartier twee kleintjes dan elke halfuur twee grote. Voel me er veel gekker van dan. Misschien is het allemaal maar psychologisch, maar ik heb het gevoel dat grote lijnen niet meer doen dan kleine, omdat m'n neusslijmvlies toch 'oververzadigd' is van grote.
enjoy

Frisko

Badass junkie
Special_K zei:
Halve gram voor twee lijkt me heel weinig. Maar als je 't nog niet veel hebt gedaan zal dat wel nog meevallen. Als ik coke doe wil ik het lang genoeg kunnen doen snapje? Na 't avondmaal rustig aan beginnen, dat je 't goed voelt tegen dat je buitenkomt, en er dan wat doorheenzuipen, en tegen 4-5u naar huis gaan en slapen. Heb ondervonden dat coke heel wat leuker is als je'r wat op gezopen hebt, én je kan makkelijker gaan slapen achteraf als je wat ophebt (joints zijn hier ook goed voor).
Qua grootte van lijnen heb ik een klein theorietje. Beter elk kwartier twee kleintjes dan elke halfuur twee grote. Voel me er veel gekker van dan. Misschien is het allemaal maar psychologisch, maar ik heb het gevoel dat grote lijnen niet meer doen dan kleine, omdat m'n neusslijmvlies toch 'oververzadigd' is van grote.
enjoy
snuif dan ma eens een halve gram lijn van goeie coke...
dan weet je wat coke echt voelen is :wave:
en btw,als je grote lijnen neemt gaat 50% door je keel naar je maag. :)

Tony Montana

Belezen gebruiker
Frisko zei:
snuif dan ma eens een halve gram lijn van goeie coke...
dan weet je wat coke echt voelen is :wave:
en btw,als je grote lijnen neemt gaat 50% door je keel naar je maag. :)

True true... soms heb je aan 2 a 3 lijntjes genoeg. Maar ja, niet iedereen heeft goede coke.
Een halve gram per 2 personen kan alleen als je echt goede hebt. De meeste "horeca" coke is shit. En dan heb je aan een halve per persoon soms niet eens genoeg.
Maar... blijf wel bij de les en ga niet teveel nemen. Wees verstandig.

En... dronken blijven (of het gevoel van alcohol houden) en sos nemen kan niet. door sos wordt je nuchter.

Bovenaan