Vraagjes..

Annemiek

Newbie
Hey, ik ben hier nieuw.
Ik heb al wel vaker op dit forum gekeken, voor info enzo, maar nu dus ook geregistreerd..
Nu heb ik 2 vraagjes.. Hoop dat iemand me kan helpen :)
1) Wat is precies basen? (heb bijna iedere topic met basen erin aangeklikt, nergens werd ik wijs uit)
2) Waar vind ik zo'n bitje, tegen het (door cocainegebruik) knarsetanden?
Kan er eventueel 1 via de tandarts bestellen (valt niet op voor mij, met mijn ontzettend slechte gebit) maar dat kost me dan 2 á 3 honderd euro..
Iemand? :confused:

davie

Wijs gebruiker
1 basen is niks. gewoon afblijven. crackjunks leiden een kut leven. en je komt er niet vanaf.
2 je hebt het antwoord zelf al gevonden.

Annemiek

Newbie
Ik wou ook niet weten wat basen was, voor eigen gebruik, maar gewoon om het weten wat het is, zegmaar :confused:
Ik hou het bij gewoon snuiven, maar ben benieuwd wat het wel is..
En een bitje is dus alleen bij tandarts te krijgen? oke, dankjewel in ieder geval voor het (snelle) antwoord!

greenpower

Bewuste gebruiker
Basen is het roken van crack, gekookte coke dus. Zeer verslavend dus zeer af te raden. Zoals de gene voor me al zei :beer:

davie

Wijs gebruiker
Idd, je moet je niet in dat soort rommel verdiepen. Verban dat woord uit je gedachte. Er zijn genoeg mensen die het een keer proberen onder invloed van een andere drugs. Hoeveel mensen zeggen wel niet dat ze nooit met alcohol op gaan rijden en doen het toch. Onder invloed kan je weleens anders denken, dus hou het maar bij de snuif of een plofje.

Onthoud maar dat basen slecht is en gevaarlijk. En vele eindigen op het station.

Ik had vroeger een bitje toen ik nog boxten, maar die had ik gewoon in een sportzaak gehaald.

bartje_v

Experimenterende gebruiker
Yep ik heb maar 1 keer gebased toen ik mega zware hoofdpijn had ... en jaren later verdwenen er per jaar hele mercedessen op een pijpje .... en ik kreeg alleen maar meer hoofdpijn.

Dus tis nie lekker tis nie leuk en je loopt grote kans dat je de echte gevolgen van het eerste trekje pas jaren later aan den lijve bemerkt..

davie

Wijs gebruiker
Erg verstandig Annemiek. Deze drugs hadden ze nooit mogen uitvinden. Het moet verbannen worden. Het heeft absoluut geen meerwaarde, enkel voor crackdealers. Dat zijn de enige mensen die er profijt van hebben. Sommige kunnen het best af en toe aan, maar dat zou ik niet proberen.

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
Heb eigenlijk niet echt last van knarsetanden onder sosa :grin:
en heb eigenlijk nog nooit een flasher met een bitje zien rondlopen :rolleyes:
Lijkt me nogal lasitg :openmouth:
Maar zoals je al zei de tandarts is wss de beste oplossing als je er echt een wil..

Annemiek

Newbie
PuppiiiEyes zei:
Heb eigenlijk niet echt last van knarsetanden onder sosa :grin:
en heb eigenlijk nog nooit een flasher met een bitje zien rondlopen :rolleyes:
Lijkt me nogal lasitg :openmouth:
Maar zoals je al zei de tandarts is wss de beste oplossing als je er echt een wil..

Een bitje bedoel ik dus voor 's nachts, als ik heb gesnoven en ik ga uiteindelijk slapen,
knars ik mn hele gebit naar de klote..
Vandaar dat je waarschijnlijk niet veel mensen met bitje ziet rondlopen :grin:
Tis puur en alleen voor 's nachts..
Heb al 2 half afgebroken kiesjes :(

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
BigBadWeirdo zei:
Ik heb wel eens men kauwgom ingehouden na een nacht XTC (Waarbij ik wss meer knarsetand dan mensen onder sos) toen ik ging slapen. Lukte prima :grin:
HAHA en dan stikke omda de kauwgom ineens int verkeerde keelgat sgiet snachts xD

Drientje

DF-koning
Annemiek die bitjes kun je halen bij de betere sportzaken zoals de Perry sport. De zaken die echt toeleggen op serieuze sporten hebben meestal wel zulke gadgets!

Annemiek

Newbie
Drientje zei:
Annemiek die bitjes kun je halen bij de betere sportzaken zoals de Perry sport. De zaken die echt toeleggen op serieuze sporten hebben meestal wel zulke gadgets!

Dank je wel!
Vanavond koopavond, ga straks gelijk kijken bij de perry! :wave:

Bovenaan