vraagjes :)

lampo

Newbie
hey ik heb een paar kleine vraagjes :)

k gebruik met n vriend sinds kort pep maar na een tijdje voel ik een soort druk op mn ogen/neus komt dit iemand bekent voor???

en hoeveel gebruik je gemiddeld om een nacht door te komen want soms gaan hier na 1 nacht een stuk of 8 lijntjes weg...

wanneer ben je verslaafd? ik gebruik het nu 1 maand en bijna elk weekend, is dat dan verslaafd?

grts lampO

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
lampo zei:
en hoeveel gebruik je gemiddeld om een nacht door te komen want soms gaan hier na 1 nacht een stuk of 8 lijntjes weg...
73%, niet meer dan 150mg.

lampo zei:
wanneer ben je verslaafd? ik gebruik het nu 1 maand en bijna elk weekend, is dat dan verslaafd?
Waarom voelen mensen toch altijd die behoefte om aan anderen te vragen of ze verslaafd zijn? Dat weet je toch zeker zelf wel? Zijn jullie echt zo onzeker?

lampo

Newbie
eerste vraag nog steeds niet beantwoord :(

150 mg? uhhh ik heb nooit een weegschaal bij me als ik het gebruik ... maar dan denk ik dat we dr overheen zitte hmmz

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Laat je spul testen en kom met percentages, anders kunnen we niet veel zeggen. Zelf gebruik nooit echt veel pep, meestal max 100mg als ik doorhaal, deze is getest op 69%.

Dat weet je zelf het best, maar ik zal je helpen:
Kan je zonder moeite een aantal weekeinden overslaan?
Houd je het bij de weekeinden?
Hoe vaak denk je aan speed?
Vind je een weekend zonder speed nog wel leuk?
etc.

Oom Klaas

Badass junkie
Die druk had ik af en toe wel bij m'n ogen als ik bagger pep had met veel caffeine.

En als je een pakje van een gram met z'n 2en hebt (of wat voor vorm je ook hebt waar het in zit) hoeveel schat je ongeveer dat je neemt?
Want 1/10 gram zou voldoende moeten zijn om van 12 tot 6 door te gaan.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
wat is druk op je ogen ?
branderige uitgedroogde ogen ?
Heb je nooit hoofdpijn, hartklopppingen ?
Je bent eerder verslaafd dan je het zelf kan raden, amfetamine is geen speelgoed.

bonnie

geekos

Bewuste gebruiker
lampo zei:
eerste vraag nog steeds niet beantwoord :(

150 mg? uhhh ik heb nooit een weegschaal bij me als ik het gebruik ... maar dan denk ik dat we dr overheen zitte hmmz
150 mg x 6,6666 = 1gr

dus als je uit 1gr (normale koophoeveelheid) speed (73% zuiver) ongeveer 7 lijntjes haalt is 1 lijn genoeg om het nachtje door te komen

heb zelf wel bijna geen ervaring met speed (3 bommetjes en 1 lijn in mijn hele leven, ben niet zo voor snuiven) maar denk dat die informatie van exceptional wel klopt naar wat ik al gezien heb, 1 lijn goeie speed houdt je wel een nachtje wakker

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
geekos zei:
heb zelf wel bijna geen ervaring met speed (3 bommetjes en 1 lijn in mijn hele leven, ben niet zo voor snuiven) maar denk dat die informatie van exceptional wel klopt naar wat ik al gezien heb, 1 lijn goeie speed houdt je wel een nachtje wakker
Goede pep doet wel iets meer dan je zomaar alleen wakker houden ^^

lampo

Newbie
Oom Klaas zei:
Die druk had ik af en toe wel bij m'n ogen als ik bagger pep had met veel caffeine.

En als je een pakje van een gram met z'n 2en hebt (of wat voor vorm je ook hebt waar het in zit) hoeveel schat je ongeveer dat je neemt?

1 pakje = 2 gram en daar doen we ongeveer 13 uur mee want we willen niet alleen wakker zijn maar we willen ook die space :)

Oom Klaas

Badass junkie
lampo zei:
Oom Klaas zei:

1 pakje = 2 gram en daar doen we ongeveer 13 uur mee want we willen niet alleen wakker zijn maar we willen ook die space :)

JEZUS CHRISTUS

1 gram per persoon in 13 uur...

Dat is overdoseren, jezelf kapot maken, junk gedrag, alleen voor mongolen.

Dat is echt zo verschrikkelijk dom,
en wat bedoel je met space?
Dat je beeld af en toe wazig word,
teken van overdosering.

Je sloopt jezelf, echt, kap met die idiote hoeveelheden.

Jullie zijn onderdeel van de groep dat drugsgebruik een slechte naam geeft.

Of je hebt 1% amfetamine en de rest caffeine,
maar zoveel caffeine wil je ook niet in je lichaam.

Hoelang blijf je wakker na die gram op 13 uur tijd?

lampo

Newbie
2 nachte leg je wel wakker maar wat adviseer je mij dan want ik ga geen weegschaal in me broekzak stoppe om te kijke of ik over de 150mg zit...

die space daar bedoel ik mee dat ik me helemaal top voel / kake heen en weer

ja sorry ik ben een beginnende gebruiker dus ik wil dan wel zo veel mogelijk info :)

hoelang doe je normaal gesproke met 1 gram?

Oom Klaas

Badass junkie
1 gram van boven de 50% puurheid doe ik 2 weken mee, als ik het 2 weekenden achter elkaar zou gebruiken, wat ik niet doe.
Halve gram per weekend als ik pep gebruik. omgerekend 180mg per nacht.
1 zo'n bommetje laat me wel goed strak staan.

Top voelen zou je van 1 bommetje al moeten doen,
1 lijntje van 100mg laat mij al glimlachen als de eerste lentedag,
en hersenspinsels die echt nergens over gaan maar dan logisch klinken.

Hoe vaak gebruik je pep?
Weet je hoe puur je pep is, nee niet dat het je verteld is dat 't "pure shit" is maar heb je cijfers van een testbureau?

Trouwens, kaken heen en weer heb ik nou niet op pep,
alleen bizarre aanspanning en kauwen maar niet van links naar rechts...klinkt meer mdma.

Oh en ik zou zeggen, split je 2 gram eerst.
Nu heeft ieder 1 gram, doe dan ieder hoopje weer door de helft, nu heb je 4 hoopjes van 0.5.
Doe die hoopjes (of 1 van die hoopjes) door de helft, nu heb je 0.25.
Doe dat door de helft en dan heb je 0.125, doe een sleutelpuntje van een ander hoopje erbij en je hebt een mooie hoeveelheid voor 1 nacht.

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik weet niet veel van pep maar dat lijkt me toch een redelijk extreme hoeveelheid. Laat je pep testen, waarschijnlijk heb je extreem onzuivere amfetamine als je zonder tollerantie een gram wegsnuift.

Rendeo

Belezen gebruiker
sorry om je topic te verstoren maar ga er geen nieuwe om maken,

heb vandeweek voor de 2de x een gr speed gekocht, ik weet dus nog niet veel van kwaliteit van speed..
om 13u nam ik me eerste lijn van 110 mg, had wel niet zo'n rush als mijn eerste keer maar alles ging nog goed, dan rond kwart 2 nam ik een 2de lijn van 90 mg waarop ik daarna een joint rookte

na 3 trekken begon ik me heel slecht te voelen, harde pijnlijke bonken in me hoofd, veel te warm hebben, beetje wazig zien, trage hartslag... dit allemaal duurde ongeveer 3 uur

weet iemand aan de dingen die ik zei of het brol is wat ik heb of juist goeie zuivere speed wat me daarna pas verteld is..
nee, ik kan ze niet laten testen

grtz

Oom Klaas

Badass junkie
Joint roken en speed samen kan voor sommige mensen af en toe zeer slecht vallen.
Het bonken klinkt als caffeine (dus versneden) maar hoeft natuurlijk niet.

Tsja over de kwaliteit kan je zo niet veel zeggen.

Oom Klaas

Badass junkie
3970 zei:
Oom Klaas zei:
Joint roken en speed samen kan voor sommige mensen af en toe zeer slecht vallen.

Kun je daar eens wat meer over vertellen? Ben er wel benieuwd naar...

'k Weet dat sommigen er hard gaan "spacen" zoals hier op 't forum weleens verteld werd en mensen in m'n omgeving hebben dat af en toe ook. Maar die ervaren het als zeer onprettig.
Zeer snelle temperatuurschommelingen, bonkend hoofd, beetje dronken gevoel in de benen.
Ik heb er geen last van maar kennelijk aardig wat mensen wel.

Oh en zeer zenuwachtig worden zie ik ook vaak gebeuren als er wiet bij komt.

cropp

Badass junkie
lampo zei:
k gebruik met n vriend sinds kort pep maar na een tijdje voel ik een soort druk op mn ogen/neus komt dit iemand bekent voor???

ja

lampo zei:

een nachtje kun je door komen op 3 puntjes maar ook op 4 gram, van 8 lijntjes van ongeveer 8 centimeter sta je volgens mij de hele nacht ook flink strak...

lampo zei:

hangt er van af, is het nog gezellig zonder speed?

ik vind dat je vrij veel gebruikt, stop er eens een maand of 2 mee, als je er vanaf het begin af aan niet eens meer aan denkt ben je niet verslaafd, als je daar moeite mee krijgt begin je verslaafd te raken, dat kan alleen jij beslissen.

DanceHall_Drug

Experimenterende gebruiker
Oom Klaas zei:
Het bonken klinkt als caffeine (dus versneden) maar hoeft natuurlijk niet.

Tsja over de kwaliteit kan je zo niet veel zeggen.

Als ik die 2 combineer wordt ik altijd zooo paranoia! :grin:
paranoia kan wel leuk zijn en lachen,
maar niet als het te erg wordt, je maakt jezelf dan gek :P

hoi allemaal,

ik heb een vraagje, wat kunnen de gevolgen zijn van het combineren van dagelijks blowen en in het weekend aan de speed?

Oom Klaas

Badass junkie
Paranoïde worden, verslaafd worden/zijn aan wiet (dagelijks...), verslaafd zijn/worden aan pep.

Meer kan ik niet meteen bedenken.

Arenshi

Bewuste gebruiker
good friend zei:
hoi allemaal,

ik heb een vraagje, wat kunnen de gevolgen zijn van het combineren van dagelijks blowen en in het weekend aan de speed?
Dagelijks blowen = geestelijke afhankelijkheid op relatief korte termijn.
Elk weekend pep = fysieke afhankelijkheid op een zeer kort termijn.
Combinatie van de 2 = Je blowt elke dag om de dagelijkse sleur te vermijden en 's weekends beloon je jezelf met pep. Dit kan inderdaad zorgen voor paranoïde en het zal niet lang duren (hoop ik voor jou) dat je beseft dat je fout bezig bent.

bedankt voor de info.
overigens ben ik zelf niet de gebruiker maar een goede vriend van mij waar ik me ernstige zorgen over maak.
ik vraag me af hoe ik hem kan helpen maar ben bang dat als ik hem erop aanspreek het een averechts effect zal hebben.
heeft iemand hier ervaring mee? zo ja, alle tips zijn welkom!

groetjes

Oom Klaas

Badass junkie
Er zijn hier, als je even zoekt, meer dan genoeg topics over broer/vriend/zoon/dochter/zus en dergelijke met verslavingen.

Arenshi

Bewuste gebruiker
Als het een goede vriend van jou is en het is ook omgekeerd zal ie hopelijk voor jou drugs niet op de eerste plaats zetten, dus maak je maar geen zorgen en spreek hem er over aan.

psych-out

Bewuste gebruiker

hier kan je niks mee afleiden, hoe goed of hoe slecht is je speed ?

dat hangt ook van je eigen af, ben je iemand die snel aan iets verslaafd is of niet.
maar ik denk niet dat je na 1 maand het in elk weekend te gebruiken verslaafd bent.
pas als je bijna dagelijk gaat gebruiken + dat je denkt dat je het echt nodig hebt, dus er niet meer van af kan blijven. dan heb je een verslaving.
maar je kan licht verslaafd geraken en zwaar verslaafd geraken.
hangt ook weer van persoon tot persoon af.

Bovenaan