Vraagske.

Robeir25

Newbie
Awel men zuster heeft ni veel energie, ze is hare focus kwijt. Nu kweni goe. En ik dacht da noopept haar mss wel zou kunnen helpen. Als er iemand een ervaringen over. Denk daze eerder iets amfitamine, zoals 3mmc achtichs wilt nemen. Maar daar ben ik precies niet voot te vinden.

Kordie

DF-koning
Awel men zuster heeft ni veel energie, ze is hare focus kwijt. Nu kweni goe. En ik dacht da noopept haar mss wel zou kunnen helpen. Als er iemand een ervaringen over. Denk daze eerder iets amfitamine, zoals 3mmc achtichs wilt nemen. Maar daar ben ik precies niet voot te vinden.

Die RC's gaan er allemaal uit.
Dus laat haar daar niet aan wennen.

Daarnaast wat Fred zegt.

_shikantaza

Badass junkie
Is ze al bij de huisarts geweest?

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
3-mmc is niet bepaald iets wat je focus verhoogt of energie geeft, integendeel.
Een goed slaapritme en gezond dieet kan een beter idee zijn.

Als je echt hiervoor naar een RC wil grijpen, beter niet, zou 2-FMA waarschijnlijk het meest doeltreffend zijn. Weet wel dat regelmatig gebruik hiervan maagzweren kan opleveren.

Als er toch niets positiefs van komt kan je altijd met je huisarts gaan praten.

N3K0

Badass junkie
Ik hoor over noodpept goeie verhalen. Het is een nootropic en dat kan helpen/ondersteunen bij bepaalde dingen.

Ik weet er niet zo heel veel van maar een maatje van mij vind het wel een fijn spul. (Ik luister nooit als hij het er over heeft :lolol:)

Ik ben sceptisch, ik zou geen rare middeltjes gaan gebruiken. Misschien je dieet aanpassen ofzo en optijd naar bed en sporten.

Nickjeee

Belezen gebruiker
Dit gaat niet over Rc's maar nootropics. Desalniettemin: noopept kán focusverhogend werken, evenals alpha-gpc en modafinil-analogen zoals fladrafanil (en vele anderen... Modafinil zelf is enkel op recept, tenminste hier in NL). Energie zal t allemaal wat minder geven dan stimulanten rc's zoals 2-fma. Maar zoals eerder aangegeven zou ik daar niet aan beginnen... Mocht ze geen koffiedrinker zijn: caffeinetabletjes wellicht. En l-tyrosine valt ook te proberen i.c.m. de bovenstaande suggesties (uitgezonderd de 2-fma e.d.).

Effect van genoemde stofjes verschilt sterk per persoon en is er soms ook helemaal niet. Maar kortdurend proberen op normale dosis kan waarschijnlijk ook weinig kwaad. Rust en mentaal welzijn werken nog het best denk ik

Bovenaan