Vragen of cocaïne.

Yaizer

Bewuste gebruiker
Beste forum-leden,

Ik ben zoals de meeste al zien nieuw op deze forum, dus aangenaamd. Er zal hier vast een topic overgaan en zal dat dus zo even doen maar eerst mijn main reason dat ik hier ben. Ik heb wat vragen of cocaïne, zal even het korte woord coke gebruiken.

Ben dus van plan om de eerste keer coke te gaan doen. Ik heb mij er veel over ingelezen en heb toch nog paar open vragen. Op andere forums heb ik de vraag: "Hoe herken je goede coke" vaak doorgelezen maar ben op de conclusie gekomen dat je dit toch moet gaan testen bij een testcenter.

Ik zal het erg waarderen als mijn vragen gerespecteerd kan worden beantwoordt.

1.Ik heb het gevoel dat ik een hartaanval krijg als ik de eerste snuif neem, dit naar aanleiding dat ik soms mijn hart voel bonken. Dit zijn waanideeën of toch iets om voor op te passen?
2.Een vriend van mij krijgt enorm snel een bloedneus, is het hoogstwaarschijnlijk dat hij dit zal krijgen als hij een lijntje neemt?
3.Veel over de effecten gelezen, merk je aan iemand of diegene coke heeft gebruikt of verschilt dat per persoon?
4.Ik snap dat je coke een aantal keren gebruikt moet hebben voordat je verslaafd raakt maar is het mogelijk dat je het al heb na de eerste keer? (verwacht eigenlijk niet).
5.Heb je na het gebruik of de volgende dag een soort "hangover" of iets dergelijks, vergelijkbaar met xtc of een kater.

Nu over het kopen (ik weet niet mag om op het forum te zetten, anders haal het er maar af). Bijna iedereen beweerd dat de prijzen per gram oplopen van -----knip---- per gram. Ik heb is flink gesnuffeld en het blijkt dus dat ik bij een oude schoolvriendin een grammetje kan scoren voor -----knip-----. Dit omdat zij het koopt aan het "begin" van de keten. Dus net van de boot af. Ze zegt zelf er geen geld aan te willen verdienen en ze deze persoon goed kent (dus ook geen geld op haar verdient).

Zoals de meeste mensen verwachten, dit wekt vraagtekens op.
Is dat uberhaübt mogelijk?

Fool

Badass junkie
Prijzen mag je niet noemen, maar voor dat bedrag krijgt niemand het van de boot af, hoogstwaarschijnlijk versneden anuspoeder. :wink:

verder,
1) Ik neig ernaar om te zeggen dat dit niet veel uit zou moeten maken, maar deze vraag is te vaag/onduidelijk om zo voor mij over het forum te beantwoorden, als je je er echt druk om maakt kun je altijd eventjes langs de huisarts gaan.
2) Niet heel waarschijnlijk, maar wel mogelijk. Voor mijn gevoel is cocaïne vaak wat aardiger voor de neus dan andere drugs en zal het na inname de bloedvaten vernauwen waardoor er minder snel een bloedneus ontstaat. Mogelijk heeft hij er de dag erna wel sneller last van.
3) Ja, als je de effecten kent kun je het vaak wel aan iemand zien. Het is persoonsafhankelijk, maar meestal merk je aan het gedrag wel of iemand cocaïne gebruikt hebt.
4) Je kunt best na één keer een mentale knop omgezet hebben, maar fysiek verslaafd zal in ieder geval niet gebeuren.
5) Je kunt je best brak/leeg/uitgeput voelen, vooral als je erbij gedronken hebt

Senior

Newbie
Yaizer zei:
Beste forum-leden,

Ik ben zoals de meeste al zien nieuw op deze forum, dus aangenaamd. Er zal hier vast een topic overgaan en zal dat dus zo even doen maar eerst mijn main reason dat ik hier ben. Ik heb wat vragen of cocaïne, zal even het korte woord coke gebruiken.

Ben dus van plan om de eerste keer coke te gaan doen. Ik heb mij er veel over ingelezen en heb toch nog paar open vragen. Op andere forums heb ik de vraag: "Hoe herken je goede coke" vaak doorgelezen maar ben op de conclusie gekomen dat je dit toch moet gaan testen bij een testcenter.

Ik zal het erg waarderen als mijn vragen gerespecteerd kan worden beantwoordt.

1.Ik heb het gevoel dat ik een hartaanval krijg als ik de eerste snuif neem, dit naar aanleiding dat ik soms mijn hart voel bonken. Dit zijn waanideeën of toch iets om voor op te passen?
2.Een vriend van mij krijgt enorm snel een bloedneus, is het hoogstwaarschijnlijk dat hij dit zal krijgen als hij een lijntje neemt?
3.Veel over de effecten gelezen, merk je aan iemand of diegene coke heeft gebruikt of verschilt dat per persoon?
4.Ik snap dat je coke een aantal keren gebruikt moet hebben voordat je verslaafd raakt maar is het mogelijk dat je het al heb na de eerste keer? (verwacht eigenlijk niet).
5.Heb je na het gebruik of de volgende dag een soort "hangover" of iets dergelijks, vergelijkbaar met xtc of een kater.

Nu over het kopen (ik weet niet mag om op het forum te zetten, anders haal het er maar af). Bijna iedereen beweerd dat de prijzen per gram oplopen van -----knip---- per gram. Ik heb is flink gesnuffeld en het blijkt dus dat ik bij een oude schoolvriendin een grammetje kan scoren voor -----knip-----. Dit omdat zij het koopt aan het "begin" van de keten. Dus net van de boot af. Ze zegt zelf er geen geld aan te willen verdienen en ze deze persoon goed kent (dus ook geen geld op haar verdient).

Zoals de meeste mensen verwachten, dit wekt vraagtekens op.
Is dat uberhaübt mogelijk?

Heey beste yaizer,

We een paar weken verder, zou je ons willen vertellen hoe het afgelopen is met je eerste keer?

Fool

Badass junkie
Bidden dat de plantjes in Columbia harder hun werk doen, dan daar naar toe vliegen en aan een lokale cocaïneboer vragen hoe hij het extraheert. Ik zou daar wel een beetje beleefd blijven, ik heb niet het idee dat ze daar heel vriendelijk zijn.

Bobsacamano

Badass junkie
Dat is vet goed te doen eigenlijk.

1. Koop 10 flessen Coca Cola (geen zero of light) Coca cola life kan maar krijg je wel veel minder coke.
2. Gooi de Flessen leeg in een grote pan en kook het zachtjes uit tot je een dikke brei krijgt onder in je pan. Een beetje de concentratie van appelstroop.
3. Gooi een glas van 50ml glasex in het concentraat
4. Roer meteen als een idioot voor minstens 30 minuten.
5. Doe dit mengsel in een Tajine en slowcook dit nu op 60 graden voor minstens 8 uur mocht het lukken dan liever 10.
6. Je zal zien dat er nu een glazig hard wit materiaal is ontstaan. Crush dit even in een blender ens tamp daarna fijn met een vijzel.

Hoppa voor nog geen 15 euro je eerst halve kilo pure coke.

cezario.q zei:
hoe maak je simpel cocaine ?

Skirre

Bewuste gebruiker
bobsacamano zei:
2. Gooi de Flessen leeg in een grote pan en kook het zachtjes uit tot je een dikke brei krijgt onder in je pan. Een beetje de concentratie van appelstroop.

[youtube]/watch?v=LZp29Qeu8_U[/youtube]
Dit :rock:

SirErick

Wijs gebruiker
Fool zei:
Bidden dat de plantjes in Columbia harder hun werk doen, dan daar naar toe vliegen en aan een lokale cocaïneboer vragen hoe hij het extraheert. Ik zou daar wel een beetje beleefd blijven, ik heb niet het idee dat ze daar heel vriendelijk zijn.
Ze zijn best vriendelijk, maar dan moet je wel eerst even wat centen aan ze geven.

MeejheM

Badass junkie
simpel, je hebt eigenlijk 2 manieren:

1. je hebt toch ook cocabladeren nodig, een hutje in de jungle, een automatisch wapen om duidelijke afspraken met de concurrentie te maken, die spreken enkel 7,62x39mm daar. geen nederlands in elk geval.

een dik muskietennet, generatortje voor je smartphone en airco etc. voedsel voor een paar maanden in de jungle met je gidsnatuurlijk, je kan geen bessen eten tot je klaar bent. eigenlijk een complete jungle survivalpakket met plaatselijke gids natuurlijk. wat benzine voor je bosmaaiertje, 2 takt natuurlijk, wat meer diesel voor de productie natuurlijk. wat basiskennis over de cocaplant en het verbouwen daarvan, geduld tot je genoeg planten hebt om bladeren te oogsten en verwerken.

nog iemand die je ruwe product nog een beetje zuivert als je dat zelf niet kan, iemand die het smokkelt waar je het hebben wilt, ook als je dat niet zelf doet. een afnemer die je niet ript is wel handig(je kan nog beter hem rippen, je hebt een kalash, en al enkele puma's en krokodillen vermoord), als je niet van plan bent alles zelf op te maken.

en dan sla ik nog drie kwart over.

2. de meeste mensen die ik ken die gebruiken een mobiele telefoon om iemand te bellen, wat contant geld om af te rekenen en dan ben je er ook. ik vind de tweede manier het makkelijkst.

kies maar wat je simpeler vind.

cezario.q

Newbie
bobsacamano zei:
Dat is vet goed te doen eigenlijk.

1. Koop 10 flessen Coca Cola (geen zero of light) Coca cola life kan maar krijg je wel veel minder coke.
3. Gooi een glas van 50ml glasex in het concentraat
4. Roer meteen als een idioot voor minstens 30 minuten.
5. Doe dit mengsel in een Tajine en slowcook dit nu op 60 graden voor minstens 8 uur mocht het lukken dan liever 10.
6. Je zal zien dat er nu een glazig hard wit materiaal is ontstaan. Crush dit even in een blender ens tamp daarna fijn met een vijzel.

Hoppa voor nog geen 15 euro je eerst halve kilo pure coke.

cezario.q zei:
hoe maak je simpel cocaine ?

kan je in iets anders doen dan tajine en slowcooker?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
cezario.q zei:
Een wokpan kan ook, maar dan zonder open vlam zoals ze dat in die wok restaurants doen. Met wokken moet je wel echt oppassen dat je coke niet verbrand :tearsofjoy:

SirErick

Wijs gebruiker
Psychedelibee zei:
cezario.q zei:
Een wokpan kan ook, maar dan zonder open vlam zoals ze dat in die wok restaurants doen. Met wokken moet je wel echt oppassen dat je coke niet verbrand :tearsofjoy:
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Ga BBQ-en met coke!

MeejheM

Badass junkie
dat is volgens mij het beste wat je kan doen met je coke, als aanmaakblokjes gebruiken.

maargoed, dan moet je het wel eerst maken. ik gebruik altijd speed om coke te maken, 1 kilo goeie speed maak je al snel 3 kilo coke van. met de snelcokepan methode natuurlijk.

SirErick

Wijs gebruiker
MeejheM zei:
dat is volgens mij het beste wat je kan doen met je coke, als aanmaakblokjes gebruiken.
Oh, ik dacht dat we het moesten gebruiken als saus.

MeejheM zei:
ik gebruik altijd speed om coke te maken, 1 kilo goeie speed maak je al snel 3 kilo coke van. met de snelcokepan methode natuurlijk.
Ik sla graag een beurt over, want die combinatie lijkt me niet te vreten.

Bovenaan