vragen omtrend xtc en beveiliging

temmy

Experimenterende gebruiker
goeiemiddag iedereen.

ik ben van plan volgende week voor het eerst xtc te gaan gebruiken. word binnekort 17jaar en weeg 55kg. dus heb besloten het bij 1pil te houden(lijkt me wel genoeg)
ik zit wel nog met een paar vraagjes

-ik ga elk uur minstens 1glas drinken, meesten zeggen alleen water maar anderen beweren dat cola ook kan, ikzelf drink liever cola dan water. kan cola kwaad?

-ik weet dat er massas controle gaat zijn op wapenbezit en drugsbezit, er gaan drugshonden ook zijn. een vriend zei me om pil te nemen in station( kwartier nadien ben ik aan ingang, dus tegen dat ik binnenben is er al goed uur voorbij. het lijkt voor mij dus een beetje nutteloos aangezien hij al vollop aan he werken is dan. is er een mogelijkheid 2xtcpillen(1voor mij daarvan) binnen te krijgen voorbij de drugshonden(of ruiken die kkhonden echt alles). kheb helemaal geen zin om gepakt te worden door security.

-hoelang werkt zo een pil precies, ik dacht iets van een 3uur, right?

Wacky

Badass junkie
Cola is wel ok volgens mij. (zelf drink ik ook meer cola dan water)

Met die politie controle moet je wat geluk hebben denk ik en goed rustig blijven. Had laatst een controle met hond in belgie, mn spullen snel in mn sok gestopt en van de hond vandaan gebleven. Maar het geluk dat dat weer lukt zal ik niet altijd hebben.

In nederland worden meerderjarigen niet vervolgt voor het hebben van 1 of 2 pilletjes. Als je 17 ben kan het misschien wel vervelend zijn, dunno. Als er oudere personen bij zijn kun je misschien vragen of zij wat in hun sokken willen stoppen voor je :)

Echt uit je dak gaan duurt inderdaad enkele uren, maar uitgewerkt is ie dan nog niet. De volgende dag zul je het nog steeds voelen, en als je zeg 8 uur na je pil thuis komt kun je misschien ook nog niet eens slapen.

Van te voren in nemen is wel een standaard manier om de controles te ontlopen :)

temmy

ik had gedacht om het in een klein zakje met dichtingstrip te steken, en 2andere zakjes met allebei dichtingstrip erond, te stoppen . dan in men boxershort vasttapen met plakband :mrgreen:
rustig binnen in toiletten gaan lostdoen. dus 3zakjes, zoude die honden dat nog ruiken?
ik ga met2vrienden( allebei bijna 17)

oja: is trouwens feest in Belgie

thor

Belezen gebruiker
als er honden staan te ruiken, laat dan aanstekergas uit je aansteker lopen. Verminderd het ruikvermogen van de hond aanzienlijk :P

Weednator

Bewuste gebruiker
Ik denk niet dat de honden dat gaan doorhebben ...

Je kan ook je pil in het plekske in je gsm steken waar normaal je batterij zit.

temmy

Weednator zei:
Ik denk niet dat de honden dat gaan doorhebben ...

Je kan ook je pil in het plekske in je gsm steken waar normaal je batterij zit.
volgens mij gaan ze het sneller ruiken in een gsm dan in 3 luchtvrije zakjes.
op voorhand innemen zie ik eerlijk gezegd niet echt zitte, is mijn eerste x en weet nie hoe ik erop zal reageren. en omdan nog eens zo een hele tijd in wachtrij te staan :wave:

Weednator

Bewuste gebruiker
Het duurd +- een uurtje voor je het voelt. Als je het net pakt voor je gaat aanschuiven is er geen probleem. Tenzij je langer als een uur moet aanschuiven :) .

Probeer zowiso de drugshonden te vermijden , maar doe het een beetje onopvallend !

FlipMeister

Bewuste gebruiker
95 % kans dat er geen controle is
en als ze jou zien met 1 pilletje in bezit denk je nou echt dat ze dat vervolgen? miss dat ze het nog nie eens in beslag nemen.
Cola kan wel maar water is het best. En niet te veel drinken eens in het uur is voldoende, en neem ook even de tijd om af te koelen.
Verder; geniet het is je laatste eerste keer :grin:

temmy

FlipMeister zei:
en als ze jou zien met 1 pilletje in bezit denk je nou echt dat ze dat vervolgen? miss dat ze het nog nie eens in beslag nemen.
Cola kan wel maar water is het best. En niet te veel drinken eens in het uur is voldoende, en neem ook even de tijd om af te koelen.
staat zelf op de affiche gedrukt: zero tollerance regarding drugs!
en mensen die nabij contact hebben met de organisatie wisten me te vertellen dat er drugshonden gingen zijn.

@weednator: als ik op voorhand neemt zou het in station zijn(tot aan ingang feest 15-30minuten) hangt ervan af wanneer ik kan vertrekke naar feest(openbaar vervoer he)

Telefoon

Wijs gebruiker
als je pillen kan slikken zonder water ...
ga dan in de rij staan en slik hem dan
als je er bijna bent en ja dit kan je on opvallend doen kaugom dingetje + pil. Pil slik je weg en de kaugom naja is handig voor later :wink:

Weednator

Bewuste gebruiker
Naar welk feestje ga je :) ?

Van dat zero drugstollerance moeten ze er volgend mij gewoon opzetten !

Ik zou gewoon chill voorbij de ingang wandelen en je zal geen problemen hebben.

temmy

hmm nog nooit pille geslikt zonder water, moet wel lukken. wel kut als ie zo in je keelgat blijft zitten :P
is het ook geen optie om die zakjes eens te overspuiten met parfum(of helpt dat niet?)

Wacky

Badass junkie
Hoe de honden het beste voor de gek te houden weet ik niet.

Zonder water raad ik je niet aan, zorg dan dat je gewoon een blikje bij je hebt ofzo dat je achter kan laten als je naar binnen gaat. De smaak is echt te goor om droog in te nemen, en de pillen vallen snel uit elkaar.

Dat drugs niet zijn toegstaan staat inderdaad overal aangeven, en betekend niets. Toch zijn ze in belgie soms wel zeikerds wat drugs betreft. Ik heb een paar keer gehad dat op het feest zelf de security in beperkte mate wat oplette en af en toe wat afpakte, maar dat stelde weinig voor en ook geen echte problemen verder, niemand buitengezet ofzo. En ik heb dus 1 keer een drugscontrole met hond gehad op de weg erheen (met auto)

Het ligt er ook een beetje aan wat voor soort feestje denk ik. Grotere commerciele feesten wordt meer gecontroleerd dan kleinere underground feestjes.
Ga je naar Mechelen ?

temmy

zo toevallig me een flesje water in de rij gaan staan en als je aan ingang bent zeggen: hee kijk wat heb ik nou vast? vast vergeten bij het avondeten.
wat ik eventueel kan proberen is flesje water meedoen en net voor ik ga aanschuiven innemen, flesje weggooien en hopen dat ik niet te lang hoef aan te schuiven.

Wacky

Badass junkie
Is toch normaal om drinken bij je te hebben. De feesten waar ik heen ga mag je gewoonlijk gewoon eigen drinken meenemen, maar anders staat er voor de deur toch meestal een grote afvalbak waar iedereen zijn blikjes / flesjes nog net even in kan dumpen.

Maak je daar niet druk om zou ik zeggen, niemend die vreemd opkijkt van een blikje cola of een flesje spa in de rij.

temmy

is een pil van rond de 120mg dacht ik
voor mijn eerste x en mijn gewicht lijkt dat me meer dan genoeg :P
of tzou moeten zijn dat mijn maat(andere pil) plots geen zin meer inheeft, dan heb ik er2 :mrgreen:

Wacky

Badass junkie
Weednator zei:
temmy zei:
ik ga naar bassleader, grootste belgische hard dance event(35 000man)

Kan je beter meer dan 1 pil meenemen :)

Steek het gewoon in je boxershort , zal niks gebeuren .

Die hond zal maar net die pil ruiken en bijten :grin:

1 pil lijkt me inderdaad prima hoor, zeker met 55kg voor de eerste keer.

Mocht je toch een tweede bij de hand hebben die je wilt nemen, denk dan niet een half uur na inname "hij doet nog nix, ik neem die andere ook" maar wacht tot de eerste goed over de top is voor je die andere eventueel neemt.

Zulk soort feesten ga ik nooit heen, hopelijk dat ze daar ook een beetje chillout ruimte hebben :)

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
ja ze hebben er wel een chillout, en bar etc

ga er ook heen, hopelijk geen honden :openmouth: heb je best kans van op flockers stond er ook een

Goanaut

Bewuste gebruiker
Gewoon innemen als je bij de rij aankomt inderdaad.. duurt toch wel zo'n 3 kwartier ofzo voordat het gaat werken. Ik was toen op een goa party in België, hing er op de voordeur een blaadje waar op stond: NO DRUGS ALLOWED!!!!! Maar binnen lagen mensen gewoon in de zaal lijnen te leggen en alles, de organisatie keek er echt niet naar om. Maja.. dat is wel weer wat anders dan een trance event voor 35000 man, daar zullen ze wel wat strenger zijn.

Freezing

Bewuste gebruiker
ik doe mn pille altijd tussen mn veters en tussen de tong van mn schoene in ( classics ) dus dat zien ze absoluut niet. Bassleader? denk dat je wel wat meer nodig hebt dan 1 pil.. maarja moet je zelf weten :wink:

Solidius

Badass junkie
Doe het gewoon in een plastik zakje en stop het onder je ballen in je boxershort.
Niemand die het lef heeft om daar zonder reden aan te komen :smoke:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Anathema zei:
Steek het gewoon in je boxershort , zal niks gebeuren..

Mee eens, die optie werkt het beste!

idd, maar als de hond nou aanslaat bij jou dan mogen ze je volgens mij volledig uitkleden :sunglasses:

maargoed denk niet dat er zo'n sterke controle is anders moeten ze 20000 man gaan onderzoeken :confused:

temmy

GabberSnoePie zei:
Anathema zei:
Steek het gewoon in je boxershort , zal niks gebeuren..

Mee eens, die optie werkt het beste!

idd, maar als de hond nou aanslaat bij jou dan mogen ze je volgens mij volledig uitkleden :sunglasses:
heb ik geen zin in :mrgreen:
zijn idd chill outs
denk dat ik vanaf uur of 3 gewoon aan de redbull ga en het zo afmaak :)

Weednator

Bewuste gebruiker
Zo streng is de controle volgens mij niet , anders kan je 3 uur wachten voor je binnen bent als ze iedereen zo grondig gaan controleren. Denk dat het meer is om de mensen af te schrikken.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
tof je eerste pil! Geniet ervan! Ik drink altijd vooral water en soms glaasje cola tussendoor, als ik alleen cola drink krijg ik last van m'n maag. Denk inderdaad dat 1 pilletje wel genoeg voor je zal zijn, en niet denken: wow dit is geweldig ik gooi er nog eentje bij, want als je echt te hard gaat is t niet zo grappig meer.

Have fun! En maak je niet te druk over die ingangscontrole meestal stelt dat vrij weinig voor! :wave:

jasper

Wijs gebruiker
ik schat ook dat er geen honden zullen of toch niet lang zijn:confused: want zo drugshonden zijn ook snel vermoeid. m'n moeder heeft een maandje geleden drugscontrole in haar school gehad en dat was ook met honden en na een uurtje of 2-3 moesten ze stoppen omdat de honden wat raar begonnen doen en toen was er nog niet eens zoveel drugs gevonden

wimpie24

Hi je eerste (en waarschijnlijk beste) keer!

heb in het verleden heel wat feestjes afgelopen en nooit problemen gehad om de drugs binnen te krijgen. Doe ze in je boxer evt gaatje erin maken en dan in zo'n dubbelstuk ertussen doen, voelen ze nooit.

Drinken en rusten zijn wel belangrijke dingen maar drink ook weer niet teveel dit deed ik de eerste keer en ik kotste het er later allemaal weer uit. Rusten elk uur ff 15 min chillen. Geen alcohol!!

En neem er echt min. 2 mee voor jezelf. je neemt na binnenkomst de eerste en na een uurtje of 4 zal je merken dat je behoefte heb aan nog 1 en je kan hem maar beter bij je hebben dan dat je dan zomaar van iemand iets koopt.

En het belangrijkste geniet er van want er zal nooit weer een eerste keer komen!!

Goanaut

Bewuste gebruiker
Echt heerlijk die eerste keer inderdaad. Ik drink alleen niet al teveel want dat gaat zo klotsen in m'n maag als ik aan het dansen ben (geeft wel alweer aan dat ik in ieder geval niet te weinig water drink).

Supervlieg

Wijs gebruiker
wimpie24 zei:
Hi je eerste (en waarschijnlijk beste) keer!

heb in het verleden heel wat feestjes afgelopen en nooit problemen gehad om de drugs binnen te krijgen. Doe ze in je boxer evt gaatje erin maken en dan in zo'n dubbelstuk ertussen doen, voelen ze nooit.

Drinken en rusten zijn wel belangrijke dingen maar drink ook weer niet teveel dit deed ik de eerste keer en ik kotste het er later allemaal weer uit. Rusten elk uur ff 15 min chillen. Geen alcohol!!

En neem er echt min. 2 mee voor jezelf. je neemt na binnenkomst de eerste en na een uurtje of 4 zal je merken dat je behoefte heb aan nog 1 en je kan hem maar beter bij je hebben dan dat je dan zomaar van iemand iets koopt.

En het belangrijkste geniet er van want er zal nooit weer een eerste keer komen!!

goeie post, vooral een onverwacht goede tip (onderstreept). Je denkt altijd van tevoren 'ik neem maar n halfje' of in jou geval een hele. Maar met xtc ga je (de meesten) bijna altijd over je vantevoren gelegde grenzen. Je wilt gewoon constant harder en harder, zelfs tot je er bijloopt als een losgelaten oerang oetang. 2 pillen van 120mg is wel vrij veel voor n eerste keer, maargoed, ging dus zelf ook over de schreef mijn 1e keer. Hij is het beste, dus je moet er optimaal van genieten imo. Maargoed, probeer er niet als een mongool bij te lopen, want je loopt gewoon gigantisch voor lul (alhoewel ik er zelf nooit problemen mee heb :P ).

En over de controle. Controles op feesten zijn vrij streng, overal. En dan vooral in Belgie lijkt mij. Je portemonnee wordt gechecked, kans dat je schoenen uit moeten, waarna ze voelen of je niks in je sok hebt etc. Dit gebeurt ook vaak bij (normale) toiletten. Maarjah gewoon die shit goed inpakken, tussen je benen plakken en ik zie geen enkel probleem :stoned:

Ik wens je in ieder geval veel plezier :grin: Een reportje zou ook leuk zijn, kan je je 'spanningen' van nu vergelijken met hoe t werkelijk was, altijd lachen :mrgreen:

temmy

fouilleren heb ik geen enkele schrik van, tzijn vooral die honden waar t om draait(wil graag eerste dj meemaken aangezien die goed is) dus ben er vroeg bij, waardoor de honden er wss nog zijn dan.
heb pillen vandaag ontvangen(zijn witte met een panter(puma) op, weet zegt weinig maar tog :) )
ze zijn niet getest dus veel verschil met ze daar te kopen of ze nu al gekocht hebben is er niet he.
als ik na enkele uren voel dat het nog nie optimaal is kan ik daar eventueel nog wel aan iets geraken.

ga gewoon ieder uur 1glas water drinken en af en toe als muziek iets rustiger is wat uitrusten, 25sigaretten ter beschikking ook :smoke: :hearteyes:

temmy

Freezing zei:
haha aan 25 heb ik nooit genoeg op zo'n avond, rook makkelyk 3 pakjes weg dan
als ik gewoon uitga rook ik er stuk of 6 dus 25zal wel volstaan.
op bassleader zal je geen tijd hebben om stil te staan dus niet constant roken :P

Fishhead07

Wijs gebruiker
Weednator zei:
Het duurd +- een uurtje voor je het voelt. Als je het net pakt voor je gaat aanschuiven is er geen probleem. Tenzij je langer als een uur moet aanschuiven :) .

Probeer zowiso de drugshonden te vermijden , maar doe het een beetje onopvallend !

Nou een uurtje vind ik wel erg ruim geschat. Ik voel me pille zeker wel eerder hoor maarja.

Ik denk dat het pilletje zeker wel in beslag wordt genomen maar je wordt neit vervolgd voor een pilletje hoor.

Er zijn zat manieren om te smokkelen. Maarja honde ruiken veel hoor :P Maar als er een paar 100 / 1000 man is. dan is de kans klein dat de hond precies jou pilletje ruikt :P

Suc6 :wink:

Fishhead07

Wijs gebruiker
FlipMeister zei:

Dat is inderdaad waar niet ineens liters gaan drinken :P En genieten zeker belangrijk zoals flipmeister al zegt het is je laatste eerste keer :grin:

Verder kan je ook best dat pilletje nog op straat nemen vlak voordat je naar binnen gaat. Maarja ligt aan de pil en aan de persoon hoelang die werkt. Bij mij meestal vrij snel. Als ik dan in die rij sta een uur later kan ik niet rustig daar staan en pikken ze me der zo tussen uit :P hehe

:wink:

Bovenaan