vragen omtrend xtc en beveiliging

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Wacky zei:
Hoe krijg je het toch voor elkaar die pillen in handen van je zus te laten komen ?

Auto's , lijken en wietplantages zijn lastig te verstoppen, maar een paar pilletjes zou toch moeten lukken dacht ik zo :)

als er maar geen honden zijn dan komt alles goed

wimpie24

Experimenterende gebruiker
Als zelfs je zus al je pilletjes weet af te pakken ben ik benieuwd of je de bewakers wel langskomt :beer:

temmy

die bewakers zitten niet mijn hele kamer af te zoeken he.
toen men zus tijd geleden die zakjes wiet gevonden had in men tabakschuif had ik ze op een andere(nog steeds niet ontdekte plek) verstopt.
ging eerst men pillen daarbij stoppen, omdat ik niet wist dat ze men kamer onderzoch :confused: .
ik dacht ohja is safe, had in doosje gestopt achterin men schuif(onder men lege pakjes roltabak)
ja kut, ontdekt.
als ik nu nog aan nieuwe geraak weet ik waar ze te verstoppen.
blijkbaar is men eigen kamer al niet meer veilig :confused:

caatje

Badass junkie
temmy zei:
GabberSnoePie zei:
das wel minder, had t niet gepikt van me zus :angry:
ik ook niet maar als ik moeilijk ga doen, verteld ze alles aan ouders(roken, wiet, hasj, xtc, drank teveel)
leven voor paar maanden naar de klote...
bal ligt volledig in haar kamp.

Wie de bal kaatst kan m terug verwachten.... zeg tegen je ouders dat je gezien hebt dat zus xtc in haar bezit heeft. Gnagna :grin:

temmy

caatje zei:
temmy zei:
GabberSnoePie zei:
das wel minder, had t niet gepikt van me zus :angry:
ik ook niet maar als ik moeilijk ga doen, verteld ze alles aan ouders(roken, wiet, hasj, xtc, drank teveel)
leven voor paar maanden naar de klote...
bal ligt volledig in haar kamp.

Wie de bal kaatst kan m terug verwachten.... zeg tegen je ouders dat je gezien hebt dat zus xtc in haar bezit heeft. Gnagna :grin:

200% zeker dat mijn ouders haar gaan geloven, zij is altijd al het braafje geweest.en dan heb ik de problemen.
gewoon nieuwe bestelle en verstoppe op safe plaats :mrgreen: :hearteyes:

Imke

Badass junkie
temmy zei:
heb gehoord dat controle 1per 1 gaat zijn dus wachtrijen gaan enorm zijn, alles voor de veilgiheid zegge ze

En dat geloof jij zomaar? Je denkt toch niet dat die luie flikken hier in Belgïe zoveel moeite gaan doen? :openmouth:

temmy

controle gaat gebeuren door security team van Complex(discotheek).
enigse dat ik weet is da de controle enorm gaat zijn.

Fishhead07

Wijs gebruiker
temmy zei:
controle gaat gebeuren door security team van Complex(discotheek).
enigse dat ik weet is da de controle enorm gaat zijn.

dan moet je dus zorgen dat je pilletje goed verstopt :P of gewoon van te voren innemen en later niet bijpakken :)

Pepnoize

Belezen gebruiker
pfff zeer grondige controle, checken ze dan ook boxershort enz?

en ne maat van mij had een heel goed idee,

ik schiet mijn sigaretten soms
ik schiet gewoon een sigaretje met paar pille in en steek die bij de andere sigarette :grin:
goei id ?

kunne de honde dan wel weer makkelijk rieke denk ik :confused:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Pepnoize zei:

ik schiet gewoon een sigaretje met paar pille in en steek die bij de andere sigarette :grin:
goei id ?

maakt niet uit waar je t stopt honden ruiken het zowiezo wel, dat is alleen handig als je langs security moet...

NexxtGen

Belezen gebruiker
GabberSnoePie zei:
Pepnoize zei:

goei id ?

maakt niet uit waar je t stopt honden ruiken het zowiezo wel, dat is alleen handig als je langs security moet...

ook niet als je het in 3 luchtdichte zakjes stopt en die 1 voor 1 wast met alcohol en die 1 voor 1 volspuit met supersterke parfum en die bij je stinkende ballen plakt, zelfs DAN NOG!?

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
NexxtGen zei:
GabberSnoePie zei:
Pepnoize zei:

goei id ?

ook niet als je het in 3 luchtdichte zakjes stopt en die 1 voor 1 wast met alcohol en die 1 voor 1 volspuit met supersterke parfum en die bij je stinkende ballen plakt, zelfs DAN NOG!?

geen idee, probeer het zou ik zeggen

Weednator

Bewuste gebruiker
Je moet je niet zoveel zorgen maken. Gewoon beetje verstoppen en Go with the flow ... Ze gaan heus niet iedereen controleren, als ze echt willen dat er 0% drugs is gaat er maar de helf van het volk komen :)

Solidius

Badass junkie
GabberSnoePie zei:
Pepnoize zei:

goei id ?

XTC versprijd bijna geen geur. Daar komt bij dat dominante geuren overige geuren neutraliseren. Tabak heeft een veel sterkere lucht dan MDMA, het is dus een goed idee.

Overigens staan (zoals gezegd) die honden er maar een beetje voor de sier bij, kben zovaak op feesten geweest waarbij 'drugshonden' werden ingezet terwijl ik en m'n vrienden pillen op zak hadden, zenuwachtig voor niets.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Solidius zei:
GabberSnoePie zei:
Pepnoize zei:

goei id ?

XTC versprijd bijna geen geur. Daar komt bij dat dominante geuren overige geuren neutraliseren. Tabak heeft een veel sterkere lucht dan MDMA, het is dus een goed idee.

Overigens staan (zoals gezegd) die honden er maar een beetje voor de sier bij, kben zovaak op feesten geweest waarbij 'drugshonden' werden ingezet terwijl ik en m'n vrienden pillen op zak hadden, zenuwachtig voor niets.

een hond is getraint om 1 soort geur te kunnen ruiken wat voor andere geur er ook omheen zit, ik kan wel aan tabak gaan ruiken en aan een pil, dan zal ik zeggen die tabak ruikt toch sterker, maar t' reukvermoge van een hond is toch weer heel anders, maargoed

drugshonde zulle er wel niet(veel) zijn..... Ik weet ook niet precies wat te verwachten, ben nog nooit eerder naar een feest gegaan in belgie

drugshonden in Flanders Expo nog NOOIT meegemaakt

Heb al heel wat I LOVE TECHNO'S achter de rug en vorig jaar BASSLEADER ook. Aan Flanders expo aan de inkom geen honden,heb daar in al die jaren zelfs geen kat bespeurd dus ook zeker geen hond. Ze pikken aan de inkom gewoon wat mensen uit voor een minimale fouillage,effe wat strelen en doorlopen.
Alleen opgepast als je met de trein komt als je afstapt aan het station sint-pieters te gent,daar staan ze wel met honden daar moet iedereen tegen de muur gaan staan en loopt de hond voorbij de rij mensen die tegen de muur staan.
TIP: Stap 1 station vroeger af,neem de bus,taxi,tram tot aan Flanders Expo dus ook geen controle.
Word weer beste belgisch feestje van het jaar,compleet uit men dak haha.

Wartaal

Belezen gebruiker
Die honden zijn geen drugshonden hoor. Zijn honden die getraind zijn voor eventuele assistentie te lenen (of vaak zelfs alleen maar voor de sier) Wiet in je boxershort en je loopt er zo langs en daar zit echt meer geur aan als wat pillen.

Fishhead07

Wijs gebruiker
slipperman89 zei:
Die honden zijn geen drugshonden hoor. Zijn honden die getraind zijn voor eventuele assistentie te lenen (of vaak zelfs alleen maar voor de sier) Wiet in je boxershort en je loopt er zo langs en daar zit echt meer geur aan als wat pillen.

Kijk dat is handige informatie voor onze belgische medemens :wink:

temmy

nouja, vandaag te horen gekregen van men dealer dat ik pille nooit op tijd kan krijgen.
dus tword niks voor dit feestje.
bedankt voor alle informatie en tips.
de eerste keer komt binnekort wel, ben er helemaal klaar voor(op een feestje waar er minder security is :wink: )

NexxtGen

Belezen gebruiker
Tsja beter zorgen maken om niets dan geen zorgen maken en dan er loeihard bijzijn. Maar goed iedereen bedankt voor de info, het heeft mij ook zeker veel geholpen om wel of geen drugs naar Bassleader mee te nemen en ik ga het dus wel doen. Als ik het inderdaad zo hoor zullen er misschien alleen van die arrestatie-honden zijn terwijl de echte drugshonden bij de grenzen en het station zijn.

Bedankt voor het geven van wat zekerheid hahaha want ik scheet hem wel een beetje! :wave: :wave: :mrgreen:

Weednator

Bewuste gebruiker
temmy zei:
nouja, vandaag te horen gekregen van men dealer dat ik pille nooit op tijd kan krijgen.
dus tword niks voor dit feestje.
bedankt voor alle informatie en tips.
de eerste keer komt binnekort wel, ben er helemaal klaar voor(op een feestje waar er minder security is :wink: )

Zoek een andere dealer :)

Pepnoize

Belezen gebruiker
bij ons gaat de oudste (meerderjarige) alle risico op hem nemen

hij gaat de pille allemaal same gwn tusse zijn bene of bij zijn lies ofzo plakke ...

ikke al geen stress dus :grin:

ken zelfs iemand da ze in zen reet gaat steke. gaat beetje ver ? xD haha

NexxtGen

Belezen gebruiker
oke laat 1 ding duidelijk zijn:
de beveiliging stelde op Bassleader GEEN ENE FUCK voor :)
ik scheet hem ook zwaar voordat ik daar heenging, maar ik werd nieteens gefouilleerd, omdat ik zo onschulig overkom altijd hahahaha.

Echt een lachertje dus, ik sanp niet waar ik me druk om gemaakt hebt, en ook geen hoden te bekennen.

Intens

Newbie
Tjaa.. in NL hoef je je er geen zorgen voor te maken als je er 1 a 2 bij je hebt. Daar doen ze niet moeilijk over, ze nemen het hoogstens in beslag. En ja, honden hebben veel reuksymptomen, maar je kan idd met een beetje gas van je aansteker of een groffe scheet laten, die honden wel in verwarring brengen :stoned: hehe

Overigens is het ook zo dat je ze heel gemakkelijk kan wegstoppen. Wanneer er 10 mensen tegelijk naar binnengaan, haalt die hond jou er niet zo snel uit.

Pepnoize

Belezen gebruiker
ja twas echt minimale controle...

kwilde mijn zakke leegmake maar die gast begon mij al af te taste en zei dak door mocht dusja :grin:

en eerste keer xtc was machtig btw :sunglasses:

El Retro

Wijs gebruiker
Voor Bassleader was er weer veer blablabla, zoals altijd in Belgie :rolleyes:. Maar in het station aangekomen, niks politie, dan gearriveerd in de Expohallen, waar je nog niet eens werd gefouilleerd... Ale, ik toch niet.

temmy

ja twas veel blabla dit keer over beveiliging.
maat werd volledig gefouillerd net voor mij, sigarettepakje ondersteboven halen, eens ruiken. broekzakken leeghalen, hands in the air :mrgreen: .
ik stond klaar achter hem zeg die gast: ok doorlope.
fun :rolleyes:
ik was dus clean die avond, ook van alcohol. we zijn GVD in belgie en zie je bier: Heineken.
bah!
hele nacht op de redbull dus.

Fishhead07

Wijs gebruiker
temmy zei:
ja twas veel blabla dit keer over beveiliging.
maat werd volledig gefouillerd net voor mij, sigarettepakje ondersteboven halen, eens ruiken. broekzakken leeghalen, hands in the air :mrgreen: .
ik stond klaar achter hem zeg die gast: ok doorlope.
fun :rolleyes:
ik was dus clean die avond, ook van alcohol. we zijn GVD in belgie en zie je bier: Heineken.
bah!
hele nacht op de redbull dus.

Nou nou heineken afkraken dat kan natuurlijk niet he :wink:

Maarja red bull is inderdaad chiller :grin:

Dan voel je je kut als je helemaal word gefouilleerd en de gene voor of achter je niet :P Terwijl die net wat bij zich heeft ofzo. Tja is dus gewoon mzzl hebben :)

:sunglasses:

Bovenaan