Vragen over 3 rc's

TrippyShit

Badass junkie
Ik heb een paar vraagjes over de volgende rc's:

5-Meo-Dipt
2c-t-2
2c-p

Ik las op erowid dat 5-meo-dipt tot 12uur kan duren. Klopt dit? Iemand ervaring mee?
Verder kan ik over 2c-t-2 veels te weinig vinden. Iemand informatie? link? ervaringen?
En dan nog 2c-p. Hier kan ik helemaaal niks over vinden. Iemand info, link, ervaringen :P ?

Alvast bedankt.. :wink:

Oom Klaas

Badass junkie
Ik ben zelf ook wel benieuwd naar de laatste 2, ik vind dat in de tihkal over de dipt wel genoeg staat geschreven toch?

In de pihkal vind ik opzich wel genoeg staan over de 2ct2 en 2cp?

De 2cp zou ik zelf nog wel graag willen testen.

TrippyShit

Badass junkie
Staan die boeken ook online dan? Heb wel is een stukje gezien maar meer niet. Als ze allebei online staan zou je me die links kunnen geven??

Jeroen83

Bewuste gebruiker
het enige wat ik weet van 2c-t-2 is dat het schijnbaar redelijk wat doden heeft achtergelaten.

pandalicious

Experimenterende gebruiker
aja, iets met 2-c dus

alleen al in pikhal staan al deze 2-c's :)

2C-B
2C-C
2C-D
2C-E
2C-F
2C-G
2C-G-3
2C-G-4
2C-G-5
2C-G-N
2C-H
2C-I
2C-N
2C-O-4
2C-P
2C-SE
2C-T
2C-T-2
2C-T-4
2C-T-7
2C-T-8
2C-T-9
2C-T-13
2C-T-15
2C-T-17
2C-T-21

probeer ze maar eens allemaal :wink:

5-meo-dipt
normale dosis: 8-15/30 mg
piekt na +/- 1u, duurt 4-5u, (soms wel 10-14u geraporteerd)

een ervaring van 20-25mg
Maar het was mischien iets teveel, ik kreeg best wel harde body rushes en was gewoon te geil eigenlijk. Beetje vervelend oplaatst :P
Maar het is een hele sociale licht psychedelische drug, ik denk dat in een wat kleinere hoeveelheid het wel erg leuk is. Iets subtieler en iets minder harde bodyload.

Als mensen echt voor de visuals gaan is dit goedje niet het middel wat je zoekt, de visuals waren niet echt intressant en het gaat voornamelijk om het gevoel. Je gedachtes gaan wel anders maar niet overdreven, je bent voor je gevoel nog wel redelijk normaal eigenlijk.

zelfde gebruiker bij 7-10 mg
Tijdje geleden weer eens getest. deze keer maar iets van 7-10 mg. superweinig dus.. maar vond het nu erg plezier, stimulerend maar niet té aanwezig. Erg sociale drug, geen kater en erg vrolijk.
Ben er een stuk enthousiaster over dan eerst. Moet er wel bij zeggen dat ik het gecombineerd heb met een kleine hoeveelheid ketamine, erg leuke combo

en nog een beetje info over verschillende opname routes

* Insufflated

5-10 mg. This route presents the benefit of a shorter trip and less body load. However, even though the amount of material is quite small, the burn is quite signifigant and the taste from the post-nasal drip is extremely unpleasant.

* Oral

At lower doses (5-10mg), 5-MeO-DIPT induces a warm, pleasant state in which tactile and aural sensations may also be enhanced. Many people have commented that at this dosage range it possesses wonderful aphrodesiac qualities. As the dosage increases past the 10mg mark, the effects become increasingly psychedelic, producing vivid visuals and mental phenomenon similar to LSD or Psilocybe mushrooms. 25mg seems to be the practical limit with this substance. Taking over 40mg is not recommended.

* Smoked

If you are chemically inclined, the hydrochloride salt of 5-MeO-DIPT can be converted into a freebase and smoked. This route, like the insufflated route, offers the advantage of a shorter and less nauseous journey. Unlike potent smokable tryptamines such as DMT, 5-MeO-DMT, and DPT Freebase, all of which cause an intense, fast-moving psychedelic voyage lasting only about 10 minutes, 5-MeO-DIPT comes on slowly and lasts for several hours when taken in this manner.

2-c-p
dosis: 6-10mg, zeer sterk spul
piekt na 3-5u, kan 10-16u duren (en langer)
gelijkaardig aan 2c-e maar langer

hier zijn links voor 2c-p ervaringen klik

TrippyShit

Badass junkie
Zozo, bedankt! :wink: Das nog is een informatieve post.
De 5meo-dipt hebben wij in caps van 15mg. Dat was volgens 'de persoon' zo'n beetje de dosis wat de meeste positief ervaren. Das dus een redelijke dosis. Ga nu even wat 2c-p ervaringen lezen :P

L

Lid 6909

Gast
ok, mazzelpik :grin:

maar die 5 meo dipt is wel een aanrader :wink:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Eerste keer 5meodipt had ik vrij veel genomen en dat resulteerde in heletijd blijven neuken ookal wilde je het op een gegeven moment niet meer. Was in het begin heerlijk maar na een tijd werd het vervelend, klaarkomen duurde nogal lang.
Verder is 5meo dipt niet echt heel boeiend, beetje een psychedelische speed. Naja voor sommige hier zal het dan wel boeiend zijn maar ik hoef die zooi niet meer.

2c-p heb ik nog liggen, goed uitkijken met de dose. je moet echt een 1mg secure weegschaal hebben met dit goedje. 18mg is al een overdose voor vele. Het is de meest potente 2c die er is volgens mij.

Atropa

Bewuste gebruiker
Wat Dumpy zegt klopt wel, als je heel erowid afstuimt omtrend die 2 klasses en designers etc. merk je dat de meeste een vrij aangenaam effect geven maar bij te hoge doseringen heeft het soms ernstige gevolgen.

Net als Bromo-Dragonfly, vrijwel alleen maar chille reports, maar er zijn sterke verdenken dat het al gauw toxische waardes aanneemt indien doseringen fors worden opgeschroeft.

TrippyShit

Badass junkie
Die zou ik dan dus even moeten laten testen. Weet alleen nog niet zoveel van dit middel dus de intresse is er ook niet echt..

Dat wat ik van jou las over DOM dumpy, dat vind ik nou een intressant spulletje. De mooie 3d hallucinaties spreken me wel aan.

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
Tihkal
Pihkal

'k weet niet of het de volledige boeken zijn...

Het zijn niet de volledige boeken, alleen deel 2 uit deze 2 boeken, deel 1 is ook meer het levensverhaal van Ann en Alexander Shulgin, heel interessant om te lezen. Kost iets van 23 euro bij bol ofzo. Ik wil ook eens wat research chems gaan proberen, maarja waar krijg je die vandaan, bekende van mij heeft DOI thuis liggen, maarja net zoals DOM en DOB en nog een paar andere werkt dat toch al gauw meer dan een dag. Denk dat je in zo een lange tijd wel altijd een moeilijke fase tegenkomt. 2C-b lijkt mij van de rc een van de interessantse, vooral door de korte duur en stuurbare trip, maar is ja bijna geen rc meer.

Spec87

Newbie
Flip Trip zei:
Oom Klaas zei:
Tihkal
Pihkal

Het zijn niet de volledige boeken, alleen deel 2 uit deze 2 boeken, deel 1 is ook meer het levensverhaal van Ann en Alexander Shulgin, heel interessant om te lezen. Kost iets van 23 euro bij bol ofzo. Ik wil ook eens wat research chems gaan proberen, maarja waar krijg je die vandaan, bekende van mij heeft DOI thuis liggen, maarja net zoals DOM en DOB en nog een paar andere werkt dat toch al gauw meer dan een dag. Denk dat je in zo een lange tijd wel altijd een moeilijke fase tegenkomt. 2C-b lijkt mij van de rc een van de interessantse, vooral door de korte duur en stuurbare trip, maar is ja bijna geen rc meer.

Je moet niet te bang zijn voor de moeilijke fases in een lange trip, zolang je maar goed in je vel zit kun je er alleen maar van leren.

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Spec87 zei:
Flip Trip zei:
Oom Klaas zei:
Tihkal
Pihkal

Je moet niet te bang zijn voor de moeilijke fases in een lange trip, zolang je maar goed in je vel zit kun je er alleen maar van leren.

Ja daar heb je opzich wel gelijk in, maar moet zeggen dat ik ook nog niet zo heel erg veel ervaring heb, heb nou 4 keer lsd gedaan sinds augustus, beetje veel als ik me zo bedenk, hehe. Heb daarvoor een stuk of 10 keer paddos gedaan, 3 keer in de zomer, en alle andere keren minstens 6 jaar geleden. Dit komt omdat ik toen ik 17 was ik een moeilijke fase had, ben toen meer als een half jaar gestopt met wiet en gestopt met alle andere drugs tot zomer van dit jaar, ben nu 21. Maar daarvoor dat ik eerst nog rustig aan wil doen, ga hopelijk met de kerst de eerste keer mescaline doen en dan zou ik toch weer een tijd nuchter moeten blijven.

Maar wat ik eigenlijk wou zeggen, de laatste keer dat ik lsd heb gebruikt heb ik 2.5 zegels gepakt van die slechte hoffmannetjes, de eerste om 1 uur snachts en de laaste om 8 uur smorgens en heb dus toen ook een behoorlijke tijd getript en had het ff moeilijk, hehe, had toen te veel wiet gerookt. Wordt ik altijd para van. Maar is wel allemaal goed gekomen,was maar beetje mindfuck.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
*bump*

2c-p heb ik paar keer genomen en vind het verdomd veel op lsd lijken. De trip zelf is ook ongeveer dezelfde duur (op normale dosis)
heb laatst 40mg 2c-p geplugged (was 99,7% puur) maar dat was veels te veel een reportje wou ik schrijven maar dat gaat mij toch niet lukken. Beetje vreemd maar wel lekker! :hearteyes:

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Mathijs zei:
*bump*

2c-p heb ik paar keer genomen en vind het verdomd veel op lsd lijken. De trip zelf is ook ongeveer dezelfde duur (op normale dosis)
heb laatst 40mg 2c-p geplugged (was 99,7% puur) maar dat was veels te veel een reportje wou ik schrijven maar dat gaat mij toch niet lukken. Beetje vreemd maar wel lekker! :hearteyes:

40mg? Weet je zeker dat dat 2C-P is? =p

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ja was rechtstreeks uit het lab met label erop kan niets anders geweest zijn. De rest was ook allemaal precies wat het was.
40mg klinkt erg veel maar wou toen echt even naar de maan :hearteyes:

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Mijn vraag over de zekerheid of 't 2C-P was is gebasseerd op tripreports waaruit bleek dat 16+mg een duidelijke overdosis aan 2C-P is.

Dat 't 2C-P gelabeld was wil niks zeggen, kijk maar naar de doden welke er gevallen zijn nadat een lab 2C-B-FLY verkocht, welke in werkelijkheid Bomo Dragonfly bleek te zijn. =p

Maar goed, zal wel goed gegaan zijn dan. =)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
TeKNoZem zei:
Mijn vraag over de zekerheid of 't 2C-P was is gebasseerd op tripreports waaruit bleek dat 16+mg een duidelijke overdosis aan 2C-P is.

Dat 't 2C-P gelabeld was wil niks zeggen, kijk maar naar de doden welke er gevallen zijn nadat een lab 2C-B-FLY verkocht, welke in werkelijkheid Bomo Dragonfly bleek te zijn. =p

Maar goed, zal wel goed gegaan zijn dan. =)

Ja maar leuk was anders.......
Maar had het geluk van een engel,nachtzuster die me goed hield heeft me ook schijnbaar ook het 1 en ander moeten geven weet er maar weinig van...

2C-Em

Belezen gebruiker
Die is vrij nieuw ja, weet alleen niet wat ie doet in verhouding tot 2C-TFM, maar als je zegt potenter dan LSD< dan is het wel potenter dan 2C-TFM ja.
Nog niet tegen gekomen echter, ook niet actief gezocht though :P

Bovenaan