Vragen over drugtest (dringend)

Hallo

Ik biedt mijn excuses al even op voorhand aan mits ik niet weet of dit onderwerp hier thuis hoort, maar ik zit met een vraag waar ik heel snel antwoord op wil hebben. Ik heb morgen onverwachts een plas test bij de huisdokter. Ik heb al geregeld met een vriend van me dat ik zijn urine mag gebruiken voor de test. Alleen zit ik met de vraag hoe ik de het beste meeneem naar de dokter. Ik heb gehoord over een condoom maar weet verder niks of het wel zou werken.. Urine flushen heeft geen zin meer sinds ik gisteren zeker nog een grammetje weg gerookt heb. Please mensen, ik heb jullie raad vandaag nog nodig, moet morgen tot 4u werken en om half 8 is het time to shine..

Bedankt op voorhand!

Vjee

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Hee sorry voor mijn late reactie, maar ik zou niet weten hoe je zoiets het beste doet ook. Maar ik vraag me wel af waarom je ongewild urine moet inleveren bij je huisarts voor een drugstest?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Tsja wees creatief, stop het in een flesje ofzo. Of ga de consequenties aan... Ik neem aan dat je wist dat deze kon komen, aangezien dit nooit zonder een reden gebeurd...

Mijn vader gaat me gewoon controleren, ik moet die urine van men maat iets of wat warm proberen te houden, maar het is niet dat ik elke dag met een condoom vol urine onder mijn balzak loop, ik hoop dat het goed gaat gaan...

Fingers crossed. Ben bij de apotheek geweest en heb hun gevraagd om een klein urine potje zoals je die bij de dokter krijgt, ik pak mijn vriend mee in de auto naar de arts en gaan een kilometertje voor de bestemming zijn urine in het potje doen, vervolgens het potje onder mijn balzak doen. Heb het al geprobeerd, nu hopen dat het zal lukken.

Grtz

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Sorry, maar ik vind dit eigenlijk best wel grappig klinken :tearsofjoy: Heel veel succes en laat je ons weten hoe het ging? :)

Het is voortreffelijk verlopen, haha!

Had 2 onderbroeken aangetrokken dat ik dat potje zittend zeker niet zou zien uitsteken. No problemo. Een aanrader voor iedereen met het zelfde probleem :grin:

Groeten

Bovenaan