Vragen over DXM

shpongled

Newbie
Ik ben van plan DXM te gebruiken, maar ik had (ondanks de DXM handleiding) nog een paar vraagjes.
Is het onverstandig om DXM te gebruiken met weinig drugservaring? Ik rook namelijk regelmatig wiet maar heb verder nog geen andere drugs gebruikt.
Ik wil dan ook niet verder gaan dan het eerste plateau voor m'n eerste keer. Dat brengt me op m'n volgende vraag: ik weeg 80 kilo en ben van plan 7 van die fijngestampte Daro retard capsules te slikken (29,5 mg x 7 ≈ 207 mg). is dat niet te veel / te weinig om op het 1e plateau te komen?
Moet ik het op een lege maag innemen, of juist vol, of er tussenin?
En tot slot: ik wil m'n trip pas 's avonds inzetten, zo rond een uur of 11 of 12 (ivm familie ontlopen), maar hoe lang houd dit aan? Loop ik de volgende dag niet nog te spacen? Ik wil nml wel weer gewoon helder zijn de volgende dag :P.

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Je kan da gewoon doen met weinig drugservaring. Heb t ook gedaan.
Ik raad je aan om het op een lege maag te doen.
Op deze pagina kan je bereken hoeveel mg DXM je nodig hebt om een bepaalde plateau te bereiken met je gewicht enzo. http://dxm.darkridge.com/calc.html
Het effect houdt zo'n 6 uur aan.

cropp

Badass junkie
ik heb veel gebruikt, maar ik ben nergens zo hard vazn gegaan als dxm, ik ben er ook mee begonnen zonder enige tripervaring, maar toch.

begin met een beetje, want dat is lijp spul en ik ken genoeg mensen die er niet van genoten hebben en zich 8 a 9 uur lang facking kut hebben gevoelt

het fijne weet ik er niet van, maar je kunt ook allergisch zijn voor dxm, google even voor details

verder, blow gewoon een beetje als je daar meer ervaring mee hebt!

zoek een parkje waar niet al te veel mensen komen, neem luchtig eten mee, en flink wat water.

geen chocolade of passievrucht of andere mao remmers pakken, google ook even een lijstje...

laat het even weten :wave:

cropp

Badass junkie
het eerste plat. is niet zo hard, dat kun je wel doen op zich...

savonds inzetten lijkt mij niet leuk, het lijkt mij leuker om met lekker weer smiddags vanaf een uur of 4 in een park te gaan zitten tot een uur of 11. je kunt toch ook zeggen dat je niet mee eet om wat voor reden dan ook en een kwartiertje in de trein gaan zitten, kom je ook niemand tegen.

Bovenaan