Vragen over ketaa

Fretzel

Experimenterende gebruiker
Ik heb al enkele keren ketamine gedaan.
Wel altijd een kleine dosissen of althans voor me gevoel een kleine dosis meestal rond de 150 mg per keer (Ik voelde me wel aardig schuin en lopen ging niet zo lekker)

Maar nu als vraag: Kan je van Ketamine de hele dag zo dromerig voelen? En kan je na je dat je uit getript ben gelijk weer opnieuw beginnen enzo de hele dag door gaan?
(Dit is enkel uit nieuwsgierigheid)
Want ik had het toevallig erover nadat ik vanochtend uit me bed opstond en er een vriend aan de deur stond en besloten om 10 uur s'ochtend een lekker ketje weg te snuiven.

Want ik vraag me af krijg je niet op een gegeven moment meer dan genoeg? Ik herriner me toen ik zo dronken was en ik zag poppers liggen in de kast dat ik het halve potje heb leeg gesnoven over een half uur en dat ik daarna naar de klote in bed lag(Met barstende koppijn en kots gevoel en een branderige neus) Niet echt tof en eigenlijk stom van mezelf.

Bij voorbaat dank!

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Fretzel zei:
Maar nu als vraag: Kan je van Ketamine de hele dag zo dromerig voelen? En kan je na je dat je uit getript ben gelijk weer opnieuw beginnen enzo de hele dag door gaan?
Kan wel, er zal wel wat tolerantie optreden, dus je zal steeds meer nodig gaan hebben voor hetzelfde effect.

Fretzel zei:
Want ik vraag me af krijg je niet op een gegeven moment meer dan genoeg?
Wat bedoel je precies?

Fretzel zei:
Ik herriner me toen ik zo dronken was en ik zag poppers liggen in de kast dat ik het halve potje heb leeg gesnoven over een half uur en dat ik daarna naar de klote in bed lag(Met barstende koppijn en kots gevoel en een branderige neus) Niet echt tof en eigenlijk stom van mezelf.
Poppers en keta kun je ook niet met elkaar vergelijken hè (:

Fretzel

ExceptionalInsight zei:
Fretzel zei:
Kan wel, er zal wel wat tolerantie optreden, dus je zal steeds meer nodig gaan hebben voor hetzelfde effect.

Fretzel zei:
Want ik vraag me af krijg je niet op een gegeven moment meer dan genoeg?
Wat bedoel je precies?

Fretzel zei:
Ik herriner me toen ik zo dronken was en ik zag poppers liggen in de kast dat ik het halve potje heb leeg gesnoven over een half uur en dat ik daarna naar de klote in bed lag(Met barstende koppijn en kots gevoel en een branderige neus) Niet echt tof en eigenlijk stom van mezelf.
Poppers en keta kun je ook niet met elkaar vergelijken hè (:

Dat ben ik volkomen met je eens zowiezo vallen allebei onder hele andere soorten drugs. En de structuur wijkt zowiezo al heel erg af.

Ik bedoel ermee op een gegeven moment krijg ik bv. Bij Wiet en Alcohol een gevoel van nu kan ik niet meer drinken. Ik vind het dan niet meer lekker om te doen?
En dan heb ik het niet bij in een grote hoeveelheid achter elkaar snuiven om een K-hole te berekeiken.
Maar meer van ik heb me limiet gehad voor vandaag me lichaam trekt het gewoon niet meer.
Wat bij Alcohol en Wiet wel zo is.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Fretzel zei:
Ik bedoel ermee op een gegeven moment krijg ik bv. Bij Wiet en Alcohol een gevoel van nu kan ik niet meer drinken. Ik vind het dan niet meer lekker om te doen?
En dan heb ik het niet bij in een grote hoeveelheid achter elkaar snuiven om een K-hole te berekeiken.
Maar meer van ik heb me limiet gehad voor vandaag me lichaam trekt het gewoon niet meer.
Bij mij is het altijd zo dat ik na ongeveer een halve gram (87%), verdeeld over een heleboel kleine lijntjes, zo wazig zie en mn motoriek zo verstoord is dat ik de lijntjes niet meer kan vinden. Maar je moet voor jezelf die limiet bepalen, als jij denk na een x aantal lijntjes dat het wel goed is zo, dan houd je het daarbij.

Lichamelijke ongemakken ondervind ik eigenlijk nooit, niet zoals bij alcohol dat ik na te veel ga kotsen ofzo.

Fretzel

ExceptionalInsight zei:
Fretzel zei:
Bij mij is het altijd zo dat ik na ongeveer een halve gram (87%), verdeeld over een heleboel kleine lijntjes, zo wazig zie en mn motoriek zo verstoord is dat ik de lijntjes niet meer kan vinden. Maar je moet voor jezelf die limiet bepalen, als jij denk na een x aantal lijntjes dat het wel goed is zo, dan houd je het daarbij.

Lichamelijke ongemakken ondervind ik eigenlijk nooit, niet zoals bij alcohol dat ik na te veel ga kotsen ofzo.

Same either here. Over het alcohol het is toen ik enkele jaren jonger was dat ik wellis de consequenties van overmatig veel drinken gevoeld. Maar daar heb ik geen last meer van.

On topic again.

Ah op die manier gaat keta.. Thanks for the info :)

Hoe zit het met kruislinge tollerantie. Want ik heb de laatste tijd nog wel bepaalde dingen gebruikt zoals: LSD en XTC(LSD heb ik 1,5 maand geleden gebruikt en 1 maand geleden XTC). Want zou zonde zijn als de kruislinge tollerantie zo hoog ligt na lichtelijk gebruik van andere hard-drugs dat ik er minder van ondervind.

underworld

Wijs gebruiker
je hebt geen kruistolerantie met keta, keta werkt behoorlijk uniek op je hersens in, het enige wat in de buurt komt waar het kruistolerantie mee zou kunnen krijgen is PCP (denk niet dat je dat aantrekkelijk vind).

en over de limiet van keta gesproken, ligt er maar net aan hoe hoog je tolerantie is. ik zelf werk op een avondje makkelijk 2 gram in me eentje weg door gewenning en tolerantie.
terwijl een persoon zonder tolerantie al van een sleutelpuntje niet meer kan lopen.

dus wil je het ultieme uit je ket halen zou ik je toch aanraden om er goede tussenpauzes te nemen, zodat je geen tolerantie opbouwt :wink:

Fretzel

Thanks underworld,

Dus ik kan gerust op Mysteryland in de ochtend tot rond 5 uur aan de keta en dan overgaan op xtc.(Zo een 6 uur begint vanaf 11 uur) Niet dat ik op een gegeven moment moet worden weg gedragen omdat ik nokkie ga :P

Iedergeval dat word dan even een daagie genieten :rock:

Fretzel over en uit!

underworld

Wijs gebruiker
Fretzel zei:
Thanks underworld,

Dus ik kan gerust op Mysteryland in de ochtend tot rond 5 uur aan de keta en dan overgaan op xtc.(Zo een 6 uur begint vanaf 11 uur) Niet dat ik op een gegeven moment moet worden weg gedragen omdat ik nokkie ga :P

Iedergeval dat word dan even een daagie genieten :rock:

Fretzel over en uit!
precies, zodra je de pil hebt geslikt moet je gewoon stoppen met keta, zodra de pil inslaat kun je weer verder met de keta (zo doe ik het altijd)

Bovenaan