Vragen over XTC

lolzornated

Experimenterende gebruiker
Beste leden,

Dit is mijn eerste bericht hier, ik zal daarom ook beginnen met een klein verhaaltje over mijzelf.

Ik ben nu 16 en heb gedurende 2 jaar lang ongeveer non-stop geblowd. Ben nu een paar weken wat aan het minderen en dit werkt aardig goed.

In die paar weken heb ik ook XTC ontdekt, heb het pas 3x gedaan maar vond het toch erg leuk.

En ik heb nu ook een paar vragen over XTC =)

1. Ik heb gehoord dat je beter een week kan wachten tot je weer XTC neemt, omdat het anders niet goed werkt. Klopt dit?

2. Mijn pupillen worden worden echt enorm na gebruik, is hier iets tegen te doen?

Alvast bedankt!

Groetjes,
Lolzornated. =)

Carlitos

Badass junkie
Beter wacht je 3 maanden voor het echte effect voordat je het verspild.
Je kan het iedere week doen ja / om de paar dagen maar dan is het echte ''xtc'' gevoel weg binnen de korste keren.

Tegen pupillen is niks te doen.
Behalve de hele tijd een schijnwerper erop zetten dat ie wat kleiner is :beer: .

Groetjes

Funky Monkey

Badass junkie
Beter neem je maximaal in keer in de maand en nog beter een keer in de 3 maanden... verder zou ik het eigenlijk helemaal nog niet doen op jou leeftijd aangezien je nog in de groei bent enzo.
En zoals Japi al zei kan je niks tegen de pupillen doen, maar er is 1 magisch voorwerp wat ze doet verdwijnen.... een zonnenbril! :beer:

Carlitos

Badass junkie
Ohja hoorde wel is op het forum dat goed blowen wou helpen pupillen verkleinen maar ik weet dat niet zeker omdat ik het heb gelezen :wink: .

lolzornated

Experimenterende gebruiker
Bedankt voor alle reacties tot nu toe.

Ik weet dat ik inderdaad te jong ben, heb nu een paar pilletjes, ga ze komende weken gebruiken, en dan klaar :)

Het geeft een leuk effect, maar ik heb er geen verlangen naar als die is uitgewerkt.

Edit: Ik voel 'm nu wel lekker =)

speeseend

Wijs gebruiker
lolzornated zei:
Bedankt voor alle reacties tot nu toe.

Ik weet dat ik inderdaad te jong ben, heb nu een paar pilletjes, ga ze komende weken gebruiken, en dan klaar :)

Goed zo jongen :wink: Verstandig voornemen. Evalueer jezelf over twee weken en oordeel dan eerlijk: is het écht klaar of stiekem ''nog een keertje''?

Je lichaam is nu nog aan het groeien c.q. ontwikkelen. Dit kan (sneller) ontregeld taken door drugs/alcohol e.d.

Wat betreft dat blowen, dat is in ieder geval een goede stap van je!

Bovenaan