Vragen: Truffels "Purple Rain" + Caapi (MAOI) joint

Chr0nic

Bewuste gebruiker
Ik heb voor vanavond een truffel trip op de planning staan. 15 gram "Freshbox Purple Rain" per persoon. Ik was van plan om de Lemon tek te proberen maar die bewaar ik denk ik voor een andere keer aangezien ik de dosis al verhoog van 12 naar 15. (mijn vorige trip was op ongeveer 11/12 gram truffels en de ervaring was niet diepgaand genoeg). Wel heb ik nog verschillende MAOI bevattende planten en middelen liggen, onder andere 'freebase harmine', 'freebase harmala's', 10x caapi bladeren en passiebloem. Ik was van plan om een joint te draaien van de 10x caapi bladeren en daar tijdens de trip af en toe een paar hijsjes van te nemen om te kijken in hoeverre het effect heeft op de truffels. Jullie gaan mij nu waarschijnlijk aanraden om ipv te roken, de freebase harmine oraal in te nemen maar hier heb ik verschillende verhalen over gelezen en ben ik nog niet klaar voor.. Wil het eerst op deze manier proberen. Zijn er andere mensen die hier ervaring mee hebben? MAOI's roken tijdens een trip? Of is het de moeite niet waard?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Geen ervaring mee, maar als het om de diepgang gaat waarom niet gewoon de volle 15 gram nemen? Of zo'n bakje van 22 gram? Zonder maoi's en dergelijke dus. Klinkt allemaal nogal lastig namelijk (als het doel toch is om een diepere trip te krijgen).

Los daarvan, het is hoofdzakelijk jouw mindset die de diepgang bepaald.

Of je moet gewoon willen experimenteren dat kan natuurlijk ook. Maar als het diepgang is dat je zoekt hoef je (imo) niet zo moeilijk te doen.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Zeker de moeite waard. De trip wordt naar mijn mening ongeveer anderhalf keer versterkt en daarnaast ook nog geintensiveerd omdat de mao-remmer een paar andere stofjes in de truffels die normaal niet werken potent maken.

Met Caapi heb ik geen ervaring, wel met passiebloem roken en Peganum Harmela extract.

Passiebloem is maar een lichte mao-remmer, je moet er veel van roken en het effect duurt maar een paar minuten, dus je hebt een flinke voorraad van een paar gram nodig om flink wat pure passiebloem joints te draaien en roken. Gelukkig is de smaak best lekker.
Peganum Harmela daarentegen duurt ongeveer net zo lang als de truffeltrip zelf, net zoals Caapi volgens mij, dus dan heb je het extra effect dus de gehele trip en hoef je niet continue joints te roken zoals bij passiebloem. maar of roken de werking van Caapi een stuk verminderd weet ik eigenlijk niet, geen idee of een joint genoeg is of dat je ze moet blijven roken zoals bij passiebloem.

Naast de versterking die deze combi geeft worden vooral de Visuals geintensiveerd, ik ervaar lichteffecten die ik zonder MAO-remmer nog nooit heb ervaren met Psylocibine.

Ik zou nog even geen lemontek doen als je de eerste keer een mao-remmer probeert. Truffels (20 gram) op de lemontek manier + mao-remmer was voor mij toch wel iets te veel van het goede, zie mijn topic daar over.

Trip ze! :)

Laatst bewerkt:

8️⃣6️⃣

Badass junkie
BELANGRIJKE INFO:

Voordat je gaat MAO-remmen is het absoluut noodzakelijk dat je je eerst een beetje inleest daarover.

want dat kan levensgevaarlijk zijn in combinatie met bepaalde medicijnen en bepaalde voedingsstoffen. Sommige voedingsstoffen worden giftig in combinatie met een MAO-remmer dus ga eerst eens wat googlen over deze materie zodat je zeker bent dat je geen medicijn gebruikt die niet samengaat met MAO-remmer en ook voedsel laat staan dat niet gecombineerd kan worden met MAO-remmer (o.a. de wat oudere kazen en niet vers vlees/gefermenteerd voedsel). Je kan ongelooflijk ziek worden als je je niet aan de regels houdt en dan heb je ook niks aan je trip.

Chr0nic

Bewuste gebruiker
Geen ervaring mee, maar als het om de diepgang gaat waarom niet gewoon de volle 15 gram nemen? Of zo'n bakje van 22 gram? Zonder maoi's en dergelijke dus. Klinkt allemaal nogal lastig namelijk (als het doel toch is om een diepere trip te krijgen).

Los daarvan, het is hoofdzakelijk jouw mindset die de diepgang bepaald.

Of je moet gewoon willen experimenteren dat kan natuurlijk ook. Maar als het diepgang is dat je zoekt hoef je (imo) niet zo moeilijk te doen.

Ik ga al voor de volle 15 gram. Meer dan 15 gram is voor de volgende trip als deze trip goed verloopt. En inderdaad het is meer even om te expirimenteren hoe dit werkt. En op deze manier kan ik de MAOI prima doseren door bij elke hijs even aan te kijken hoe het effect veranderd van de truffels.

BELANGRIJKE INFO:

Voordat je gaat MAO-remmen is het absoluut noodzakelijk dat je je eerst een beetje inleest daarover.

want dat kan levensgevaarlijk zijn in combinatie met bepaalde medicijnen en bepaalde voedingsstoffen. Sommige voedingsstoffen worden giftig in combinatie met een MAO-remmer dus ga eerst eens wat googlen over deze materie zodat je zeker bent dat je geen medicijn gebruikt die niet samengaat met MAO-remmer en ook voedsel laat staan dat niet gecombineerd kan worden met MAO-remmer (o.a. de wat oudere kazen en niet vers vlees/gefermenteerd voedsel). Je kan ongelooflijk ziek worden als je je niet aan de regels houdt en dan heb je ook niks aan je trip.

Ik ken alle ins en outs al van de verschillende MAOI's ik ben een ervaren changa/dmt roker maar toch bedankt voor de waarschuwing.

Ik heb eerlijk gezegd nooit een speciaal dieet gevolgd voor gerookte MAOI's.. Bij mijn laatste changa trip had ik een uur van te voren een dubbele esprsso gedronken en tijdens de trip had ik een speciaal biertje open getrokken en dezelfde dag nog een proteine shake gehad na mijn sportschool sessie. Alle 3 producten die je moet vermijden met MAOI's maar heb er absoluut geen nadelen aan ondervonden. Na wat research kwam ik achter dat het roken van MAOI's veel lagere dosis nodig zijn voor het effect en het effect ook veel korter aanhoudt. dus een echt gevaar zie ik er niet in.. Behalve met dopamine/serotonine releasende drugs pas ik op omdat dat wel eens riskant kan zijn.

Bovenaan