Chr0nic
Bewuste gebruiker
Ik heb voor vanavond een truffel trip op de planning staan. 15 gram "Freshbox Purple Rain" per persoon. Ik was van plan om de Lemon tek te proberen maar die bewaar ik denk ik voor een andere keer aangezien ik de dosis al verhoog van 12 naar 15. (mijn vorige trip was op ongeveer 11/12 gram truffels en de ervaring was niet diepgaand genoeg). Wel heb ik nog verschillende MAOI bevattende planten en middelen liggen, onder andere 'freebase harmine', 'freebase harmala's', 10x caapi bladeren en passiebloem. Ik was van plan om een joint te draaien van de 10x caapi bladeren en daar tijdens de trip af en toe een paar hijsjes van te nemen om te kijken in hoeverre het effect heeft op de truffels. Jullie gaan mij nu waarschijnlijk aanraden om ipv te roken, de freebase harmine oraal in te nemen maar hier heb ik verschillende verhalen over gelezen en ben ik nog niet klaar voor.. Wil het eerst op deze manier proberen. Zijn er andere mensen die hier ervaring mee hebben? MAOI's roken tijdens een trip? Of is het de moeite niet waard?