Vragen voor 1e keer XTC

Hallo

Ik was van plan om donderdag voor het eerst XTC te gaan doen.
Zou het kunnen om eerst wat bier te drinken (niet te veel), en dan na een tijdje een halfje?
Ik heb zaterdag wel nog iets voor school waar ik veel moet praten, ik hoef me er niet voor voor te bereiden, maar ben ik dan wel gewoon helder?

Danku.

reverb

Bewuste gebruiker
Zeker niet (te)veel bier drinken, sterker, drink geen bier. Het vermindert het gevoel alleen maar en de eerste keer mdma is nog beter zonder andere invloeden. Halfje is een goed begin. Probeer niet meer bij te nemen als je je lekker voelt gaan, geniet dan. Lekkerder dan lekker wordt het toch niet.

Ja, als je donderdag neemt, dan ben je zaterdag weer helemaal helder, tenminste als je je slaap neemt op vrijdag. Een volle dag en nacht rust is genoeg.

Veel plezier. Laat je nog weten hoe het is verlopen?

reverb zei:
Zeker niet (te)veel bier drinken, sterker, drink geen bier. Het vermindert het gevoel alleen maar en de eerste keer mdma is nog beter zonder andere invloeden. Halfje is een goed begin. Probeer niet meer bij te nemen als je je lekker voelt gaan, geniet dan. Lekkerder dan lekker wordt het toch niet.

Ja, als je donderdag neemt, dan ben je zaterdag weer helemaal helder, tenminste als je je slaap neemt op vrijdag. Een volle dag en nacht rust is genoeg.

Veel plezier. Laat je nog weten hoe het is verlopen?

Ah oke, bedankt.
Ik wilde eigenlijk niet te veel doen omdat ik bang was dat ik dan naderhand er langer last van zou hebben, of is dit niet het geval?

Zal wel goedkomen hoor :). IK laat wel weten hoe het ging!

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
reverb zei:
Zeker niet (te)veel bier drinken, sterker, drink geen bier.

Een of twee glaasjes bier is eigenlijk wel goed, het werkt de aanmaak van ADH tegen waardoor je beter kunt plassen als je XTC gebruikt en sommige bronnen zeggen dat een glas standaard alcohol goed is omdat er anti-oxidanten in zitten die de eventuele hersenschade van XTC tegenwerken. Maar ga je niet lam zuipen, drink 1 of 2 glaasjes bier en hou het daarbij. Als je bezopen XTC neemt dan merk je er veel minder van.

Heb je de pillen laten testen? Hoeveel milligram zit er in de pil die je gaat nemen en hoeveel weeg je? Als je een halve van een 200-220 mg pil neemt en je weegt maar 50 of 60 kan hij heel hard binnenkomen. Ik weeg zelf 88 en een halve (110 mg) kwam de laatste keer heel hard binnen, dus doe het rustig aan. Neem gewoon een kwartje, wacht een uurtje af, voel je niks, neem je het volgende kwartje. Denk dat dat beter is in jouw situatie, omdat je nog geen ervaring hebt met XTC.

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
kaolo koala zei:
Ik wilde eigenlijk niet te veel doen omdat ik bang was dat ik dan naderhand er langer last van zou hebben, of is dit niet het geval?

Oh, over deze vraag heen gelezen.

Ja dat kan kloppen, als je 3 pillen gebruikt voel je de dag daarna wel meer uitgeput als wanneer je alleen maar een halve pil gebruikt. Een dosis van 1,5 tot 2 mg per kg lichaamsgewicht is ideaal als je het mij vraagt, ik had de dag erna wel een katerig gevoel maar de dag erop nergens last van.

Een tip trouwens, om te zorgen dat je niet veel kaakpijn hebt(wat wel handig is als je de hele zaterdag moet praten) kan je het beste wat magnesium slikken voordat je aan de pillen gaat. Het hielp mij enorm bij mijn kaakpijn, had de dag erna geen last van.

Bovenaan