vragen voor eerste maal lsd

dnb-massive

Experimenterende gebruiker
dag iedereen

Ik had een kweeksetje voor paddos gekocht maar omdat die goed mislukt is zou ik graag lsd proberen. Ik heb al een keer of 5 paddos gedaan en vond het iedere keer wel goed relaxed, buiten een paar dingen.

1.ik had soms enorm moeite om recht te staan , dit door een zijwaardse zwaartekracht ( ik lag in me zetel maar het voelde alsof ik tegen de leuning lag en het zitvlak als het ware de leuning was).komt dit ook voor onder lsd? ik vond echt leuk het ene moment maar het ander moment was het dan weer wat te lang duren, ik wilde namelijk iets doen (weet niet meer wat , ander muziekje opzetten ofzo) maar durvde eigenlijk niet uit mij zetel te komen. is dit iets wat onder lsd ook vaak voorkomt?zoja heftiger minder heftig?

2.het volgende heb ik meerdere malen gehad , een goeie mindfuck , met name als ik bv in het gras lag en mijn arm of hand zag liggen mij afvragen : is dit mijn hand? :confused: kan ik hem bewegen? :confused: en dan na een tijdje JJAAAAA , ik kan hem bewegen :) . hierover heb wat gemengde gevoelens , het is enorm zalig als je plots je arm beweegt maar soms ook wel eeerg verwarrend...

3.som heb ik ook dat ik niet de energie heb om veel te bewegen (is dit de boddyload waar er zoveel over gepraat wordt? ); hierover heb ik wel al gehoord dat lsd hier van veel beter is.

4.is het waar dat lsd veel "helderder" is dan paddos? hiermee bedoel ik je beseft meer wat er rond je gebeurt want met paddos heb ik hier soms gien flauw benul van .

iedereen die hier wat info over geeft gooi het in de groep zou ik zeggen
gelieve er wel bij te vermelden of je het ook onder de paddo's hebt, of allen onder de paddos of lsd. het liefst natuurlijk antwoorden van iemand die deze dingen herkent en beide drugs gebruikt

en tenslotte nog 1 iets , onder paddo ga ik al behoorlijk hard van een "normale" portie , wat raden jullie me aan om mee te beginnen 1 zegel ofzo? ik woon in Belgie dus ik kan niet laten testen(kutland).

mvg

Immo

Badass junkie
Om maar even kort antwoord te geven lsd heeft minder mindfucks en minder bodyload dan paddo's, ook is alles een stuk helderder bij lsd dan bij paddo's. Daardoor is lsd is stuk makkelijker om mee om te gaan dan paddo's in mijn ogen. 1 zegel is meestal wel een prima dosis, je kan altijd nog meer zegels erbij pakken als ze niet zo sterk zijn.

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Immo zei:
Om maar even kort antwoord te geven lsd heeft minder mindfucks en minder bodyload dan paddo's, ook is alles een stuk helderder bij lsd dan bij paddo's. Daardoor is lsd is stuk makkelijker om mee om te gaan dan paddo's in mijn ogen. 1 zegel is meestal wel een prima dosis, je kan altijd nog meer zegels erbij pakken als ze niet zo sterk zijn.

Dan zit er natuurlijk wel groot verschil in of die zegel 50ug of 200ug bevat ^^

Ik heb zelf maar 1x ervaring met LSD en nog nooit met paddo's, maar heb totaal geen last van een mindfuck gehad. Voor de zekerheid zou ik je zegeltje wel eerst laten testen.

azgaza

Badass junkie
Dat 'scheef getrokken worden' ken ik wel een beetje van paddo's en ik moet zeggen dat het op LSD voor zo ver ik me kan herinneren nooit heb meegemaakt. Het is mentaal inderdaad een stuk hélderder, wat niet wegneemt dat het weer zijn eigen mentale werking heeft, vooral hele heldere, snelle gedachtes die in een hele constante stroom voor bij blijven komen, heldere actieve gedachtes die wel vrij vreemd heen en weer springen. Het is helderder en overzichtelijker maar op zijn eigen manier mentaal ook sterk (komt als je paddo's gewend bent vaak in eerste instantie super helder over, niet bij iedereen maar bij de meesten wel).

Daarnaast geeft LSD juist wat meer energie, het is licht stimulerend dus je wordt er juist vrij wakker van. Vooral vlak na te piek krijg ik persoonlijk altijd zin om te lopen en dingen te doen maar het verschilt wel per persoon. Ik zou stellen dat je er véél minder slap van wordt dan van paddo's, eerder energiek.

Wat de dosis betreft: Als je je zegels echt niet kan laten testen kan je altijd beginnen met één en na 2 uur besluiten of het genoeg was, tenzij je gewaarschuwd wordt dat de zegels die je hebt gekocht 'heel sterk' zijn, dan kan je natuurlijk ook met een halve beginnen. Als je de káns hebt het te testen zou ik dat zeker aanraden, dan zou een goede begin dosis rond de 50-100 ug zitten.

dnb-massive

allen bedankt voor de reacties , ik zal na afloop wel nog eens laten weten hoe het was. Maar nu eerst die examens :kots:

spacelord

Wijs gebruiker
Lol idd de examens komen er voor mij ook aan :tongueout: maar ik ga met nieuwjaar toch eens los gaan op een lekker zegeltje :mrgreen:

Bij paddo's heb ik ook vaak het gevoel van 'ksnap er geen kloot meer van' terwijl bij lsd ik veel helderder ben en alles doorzie.
Meer ook een energiek gevoel bij lsd terwijl ik me bij mushrooms apestoned voel en geen behoefte om te bewegen en zelfs meer angst van 'wat als ik dat doe, zou ik dan wel eens misselijk kunne worde?'
Het duister kantje dat ik vaak aan paddestoelen ondervind blijft bij lsd afwezig bij mij

Maar dit is puur persoonlijk have fun :wave:

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
Ik vind LSD veel aangenamer dan paddo's LSD neigt toch meer naar perfectie
paddos is een groote chaos

ik zal zeggen neem keertje LSD ( halve zegel ) ik denk dat je het leuker vind dan paddo's

:stoned:

drougies

Newbie
eve n vraagje..

Ik ben nu 17 heb al wat soorten drugs en tripmiddelen gehad, ik las over LSD op deze site en 't trok me wel heel erg aan
heeft iemand wat tips of ik t wel of niet moet doen :P alvast bedankt

Mind_blowing

drougies zei:
eve n vraagje..

Ik ben nu 17 heb al wat soorten drugs en tripmiddelen gehad, ik las over LSD op deze site en 't trok me wel heel erg aan
heeft iemand wat tips of ik t wel of niet moet doen :P alvast bedankt

Je MOET niks, doe slechts datgene wat JIJ wil en laat je niet leiden door anderen :wink:
Ik zou (als ik jou was) iets meer research doen (oa. op drugsforum :mrgreen:) als je nog niet zeker bent, en bepaal dan voor jezelf of je 't wel of niet gaat doen.

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Voordelen ten opzichte van paddo's worden hier wel genoemd, maar dat wil niet zeggen dat paddo's dan maar minder zijn, die hebben namelijk weer andere voordelen.
Als je nog nooit getript hebt en je neemt LSD ipv paddo's en het bevalt niet zit je dus wel een goede 8 uur of langer in zo'n trip, en als het niet bevalt is 8 uur écht lang. Paddo's duurt veel korter wat dat betreft.

En ik vond paddo's echt een heel geschikte voorbereiding op LSD, ik weet niet of ik het zou trekken als ik voor m'n eerste keer LSD nog nooit paddo's had gedaan of überhaubt getript had.

Beanhead

Badass junkie
Twilight zei:
Voordelen ten opzichte van paddo's worden hier wel genoemd, maar dat wil niet zeggen dat paddo's dan maar minder zijn, die hebben namelijk weer andere voordelen.
Als je nog nooit getript hebt en je neemt LSD ipv paddo's en het bevalt niet zit je dus wel een goede 8 uur of langer in zo'n trip, en als het niet bevalt is 8 uur écht lang. Paddo's duurt veel korter wat dat betreft.

En ik vond paddo's echt een heel geschikte voorbereiding op LSD, ik weet niet of ik het zou trekken als ik voor m'n eerste keer LSD nog nooit paddo's had gedaan of überhaubt getript had.

De eerste keer LSD op een reggae festival was te gek, heb ondertussen nog nooit shrooms gedaan. Verliest een beetje zijn appeal voor mij omdat het dan zo van korte duur is vergeleken met LSD.

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Paddo's is niet gewoon "LSD maar dan korter" ofzo he.

Het ligt trouwens ook erg aan de dosering die je neemt, alleen merkte ik bij mij met LSD dat je óf tript óf niet tript, het is niet zoals met paddo's dat je wat minder neemt voor een wat minder sterk effect. Maar dit zijn mijn ervaringen.

Bovenaan