vragen ...

mattskovic

Wijs gebruiker
heum als beginnend speed gebruiker vraag ik naar een mening om met hoeveel mg te beginen met speed gebruiken ? ik heb 1x 3mg (0.3g) gesnoven en eerlijk gezegt veel merkte ik eigenlijk niet . ik merkte wel dat ik een klein happyer was ...

hoeveel zou ik nodig hebben en hoeveel gaat het geintje me kosten ?

Solidius

Badass junkie
Als je in een keer 0.3 gram amfetamine opgesnoven hebt en er weinig tot niets van merkte dan denk ik dat de kwaliteit speed van jouw dealer zeer matig is.

mattskovic

Wijs gebruiker
Solidius zei:
Als je in een keer 0.3 gram amfetamine opgesnoven hebt en er weinig tot niets van merkte dan denk ik dat de kwaliteit speed van jouw dealer zeer matig is.

kwaliteit beneden allepeil... al zeg ik eht zelf. ik proefde allerlij soorten mediceinen buiten die aparte smaak van speed :tongueout:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Normaal haal je (ik dan) uit 1 gram 10 lijnen en na 1 lijn hoor je het eigenlijk wel al gewoon te merken :)
Je bedoelt denk ik met 3 mg 300 mg dat is 0,3 gr waar je het over hebt 3 mg is 0,003 gram :P

mattskovic

Wijs gebruiker
ik zoek wel een andere :tongueout:
en hoeveel gaat me dat ongeveer kosten voor een 5 tal lijntjes ?
das dus ongeveer 0.5g denk ik want ik he becht gen flauw benul van de prijzen hier van heb hier op forum gehorod van 5-10 euro per gram dus kan ik dna rekenen op 2.5euro tot 5 euro ?

Goanaut

Bewuste gebruiker
Juist... 1 gram is ongeveer 5 euro dus, hoewel er misschien dealers zijn die er wat meer voor vragen.

Bovenaan