Vreemd effect ketamine.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Beste mede leden,

Ik heb onlangs voor het eerst wat ketamine verkregen en gebruikt.
Nu weet ik dat je je drugs moet laten testen, wat ik ook ga doen volgende week (test centra hier maar 1 dag per week open).

Nu lees ik me altijd enorm goed in voordat ik mezelf aan een nieuwe drug ga wagen, en ik merk dat mijn ervaring nogal verschilt van wat er beschreven word.
Ik vermoed dan ook ernstige vervuiling maar zou wat bevestiging kunnen gebruiken van de ketexperts.

Uit voorzorg begon ik met kleine lijntjes (ong. 25 mg) en ben zo gaan opbouwen.
De geur doet me lichtelijk denken aan speed, maar dan minder penetrant.
Het is een wit poeder, totaal geen kristal.
Na inname geen instant effect (het kan soms even duren, dat weet ik)
Na 5 minuten begon ik het warm te krijgen en lichtelijk te zweten.
In totaal opgebouwd tot 100mg, met nog steeds geen psychologische effecten.
Wel erg misselijk, en na 20 minuten (toen alles door kwam richting de maag) na inname van de eerste lijn ook moeten overgeven.
Hierna wat trillerig, minder warm maar erg veel last van m'n maag.
Wel een redelijk verdoofd gevoel in neus en bovenkant van het gehemelte, verder licht verdoofd door het gehele lichaam.
Bewegen ging erg goed, hoewel m'n lichte motoriek iets was aangetast. Een jointje draaien ging nog gewoon.

Ik ga het al ket inleveren bij het testpunt, maar ik verwacht iets totaal anders.
Ik vermoed zelf wat lidocaïne, caffeine en wellicht een RC?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Klinkt hier eigenlijk helemaal niets als Ketamine, op het verdovende na, maarja hoeveel middelen verdoven wel niet...

[EDIT]
Keta heeft niets weg van de smaak van speed, lijkt er in de verste verte niet op!
[EDIT]

Ik denk zomaar dat je helemaal geen keta hebt gehad. Vervuiling komt namelijk zelden voor bij Keta omdat het eigenlijk altijd vanuit de farmaceutische industrie komt en niet illegaal geproduceerd wordt. In onder andere India wordt het vrij verkocht in de apotheek en vanaf daar wordt het de wereld over gesmokkeld. Uiteraard is dat geen reden om het niet te laten testen maar het geeft wel aan dat de kans kleiner is dat het vervuild is en groter is dat ze je een andere stof als keta hebben verkocht.

Keta is geen wit poeder, maar is duidelijk kristal. Het lijkt als je het mij vraagt het meest op zout, alleen dan wat fijner qua structuur. Als je het snuift zou het ook een beetje zoutig moeten smaken, ik zou zeggen leg een heel miniem klein beetje op je tong. Als het zout is en het puntje van je tong verdooft zou het K kunnen zijn, anders wss niet.

Ik ben inmiddels redelijk ervaren met Ketamine (een van mijn favoriete middeltjes :wink: ) en als ik een dosis van 100mg neem (nasaal) ben ik flink van de kaart.

Ben er zelf eigelijk nog nooit misselijk van geworden, maar het komt wel vaker voor. Het is ook een drug die niet iedereen even goed ligt.

Ben benieuwd naar je testresultaten!

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Bedankt voor je antwoord!
Dan worden m´n vermoedens bevestigd.

Zal de resultaten zeker hier posten!

nitrowke

Newbie
hoi ,

Mijn allereerste keer ketamine had ik ook ongeveer hetzelfde.
Zweterig , misselijk , niet erg verdoofd , zelfs nadien verschrikkelijke hoofdpijn gehad.
Mijn ket was getest dus ik was sowieso zeker dat het goede was.

Na de eerste keer een weekje tussengelaten en daarna een lijntje van 50mg geprobeerd , en Jezus wat was ik van de kaart , voelde me heerlijk , niet misselijk , niet zweterig.
Geen idee hoe het komt , mss moet je lichaam er wat aan wennen ...

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Hmm okee. Ik wacht denk ik toch nog even tot de test, als die bevestigd dat het ketamine is ga ik het nog wel eens proberen.

Heb ook nog gesproken met degene van wie ik het had, die zei dat anderen met precies hetzelfde spul geen klachten hadden gehad. Hij zei zelfs dat als de test erg slecht bleek te zijn dat ik t terug kon brengen.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Hmm vreemd. Nouja misschien dat het de eerste keer bij sommigen anders valt, al moet ik zeggen dat ik het zelf nooit gehoord heb. Als je het van heel dichtbij bekijkt, is het echt poeder of zijn het kristallen?

Als andere mensen geen klachten hadden van hetzelfde spul dan moet het bijna wel keta zijn...

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Sorry voor de late reactie.

Het is echt een poeder, maar in het juiste licht is er wel een glinstering te zien.

Inmiddels bij het testcentrum gebracht.
Is een sample opgestuurd naar het lab, marquis kleurde héél licht oranje.(amfetamine)
Maar dat kon ook door verontreiniging in het bakje, zakje of lepeltje zijn volgens de (overigens hele aardige en leuke) juffrouw van het test point.

Ze vonden het erg interesant, want ketamine kregen ze daar zeer zelden binnen.
Met 5 man rond die zuurtest gestaan, elke medewerker even dat zakje door z'n handen laten gaan :tearsofjoy:

2 weekjes wachten en we weten het zeker! :)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Oké dan, nouja misschien is het hele fijne keta. Een glinstering geeft wel aan dat het miniscule kristalletjes zijn dan.
Ze vonden het erg interesant, want ketamine kregen ze daar zeer zelden binnen.
Met 5 man rond die zuurtest gestaan, elke medewerker even dat zakje door z'n handen laten gaan
haha te gek, ja klopt ja keta wordt daar bijna nooit ingeleverd. Komt omdat de meeste keta uit de farma komt en dus spatzuiver is. Wordt eigenlijk bijna nooit versneden, het enige wat wel eens gebeurt is dat iets anders als keta verkocht wordt..

Paperplane.

Wijs gebruiker
Ik zou het sowieso laten testen inderdaad, maar racemische ket gaat vaak rond als een fijn poeder(is het makkelijkst voor snatzerijen natuurlijk), maar het schittert wel, is niet dof zoals pep of 2cb poeder. En de smaak, ach, als je een keer de drip in je keel van goeie pure keta hebt gehad, dan herken je dat altijd. De effecten klinken wel vreemd, zweten doe ik ook wel van keta. Puur is het zeker niet. 100mg pure ket is echt hevig fysiek effect. Of wat ook kan, de minder trippy/dissociatieve isomeer, die ook minder potent is, R-Ketamine. Maar een goede dealer zou de mooie staafjes die R-keta meestal vormt in kristal, niet verpulveren, omdat je ziet dat het puur is als je relatief grote kristallen hebt. Wanneer krijg je de testresultaten? Pure ket is inderdaad 237.725/(237.725+36.46) x100=86.7%.

Ik ben ook benieuwd wat het nou echt is.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Had veleden week al kunnen bellen, maar kan alleen op vrijdag tussen bepaalde tijden en laat ik dan net verhinderd zijn..:(
as. vrijdag weer eens proberen.

boenkeng

Bewuste gebruiker
Kreeg je na snuiven een paar minuten later ook een soort Fisherman Friends menthol luchtje dmv ademen? Of proefde het eigenlijk nergens na na inmame. Met het eerste is het iig ket geweest zijn (mogelijk met iets er doorheen, al lijkt me dat vreemd), het tweede zou dan Methoxamine kunnen zijn. Sommige personen zijn hier erg vatbaar voor en worden er snel misselijk man

Groeten, en ben benieuwd wat het nu was.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Muah, nee zo zou ik het niet willen noemen.
Het was echt een zwaar verdoofd gevoel puur in m'n neusholte en achterkant van het gehemelte.
Hierdoor kreeg ik wel enigsinds een soort van fris gevoel bij het inademen door mijn neus maar meer niet.
Even for the record: Ik vernam dus nagenoeg GEEN psychische effecten en enkel een misselijk en zweterig gevoel lichamelijk gezien.

We weten het vrijdag als het goed is! Heb dan een vrije dag, en de wekker is alvast gezet zodat ik het niet vergeet :wink: :stoned:

boenkeng

Bewuste gebruiker
PepTalk zei:
Muah, nee zo zou ik het niet willen noemen.
Het was echt een zwaar verdoofd gevoel puur in m'n neusholte en achterkant van het gehemelte.
Hierdoor kreeg ik wel enigsinds een soort van fris gevoel bij het inademen door mijn neus maar meer niet.
Even for the record: Ik vernam dus nagenoeg GEEN psychische effecten en enkel een misselijk en zweterig gevoel lichamelijk gezien.

We weten het vrijdag als het goed is! Heb dan een vrije dag, en de wekker is alvast gezet zodat ik het niet vergeet :wink: :stoned:
Dat frisse gevoel geef naar mijn idee aan dat er iig ketamine in zat, kan nu nog zat versneden zijn met andere poep natuurlijk. Misschien nog met MXE gemixed.

Ik ben benieuwd PepTalk

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Mja, t gaf dezelfde verdoofdheid als verneukte coke :P
Alsof er een spuit lidocaïne ingezet was zegmaar.

Nog 1 nachtje slapen en ik weet het eindelijk :)

MXE zal het niet grotendeels geweest zijn denk ik, als ik me goed herinner is dat bij een veel lagere dosis effectief dan keta..?

boenkeng

Bewuste gebruiker
PepTalk zei:
Alsof er een spuit lidocaïne ingezet was zegmaar.

Nog 1 nachtje slapen en ik weet het eindelijk :)

MXE zal het niet grotendeels geweest zijn denk ik, als ik me goed herinner is dat bij een veel lagere dosis effectief dan keta..?
Dit klopt, van een 30mg kan je al flink de weg kwijt zijn mits er geen tolerantie is :grin:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Dat bedoel ik.
Als het echt (hoofdzakelijk) mxe zou zijn geweest hadk dat vermoedelijk wel gemerkt.

Wat zijn overigens de Under dose effecten van ketamine of mxe?

Gast van wie ik t heb is nog steeds zelf ook erg benieuwd naar de test resultaten, en zegt nog steeds dat anderen het goed vinden en ik het gewoon terug kan brengen.
Vaag verhaal toch.... Morgen eindelijk uitslag. 14:00, moment of truth:grin:

Nu maar hopen dat ze de uitslag niet kwijt zijn, wat nogal eens voorkomt als ik de ervaringen zo lees..

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
De uitslag is binnen.....erg vreemd. bizar zelfs volgens de dame van het testcentrum.
73% coke....en 11% levinadol oid. en heb et voor reguliere ket prijs gekocht...

Timmie94

Bewuste gebruiker
PepTalk zei:

hmm dan was bovenstaande toch niet zo frapant..

toch maar teruggeven aan je mannetje, geld terugkrijgen en kijken of je echte kan regelen?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Timmie94 zei:
toch maar teruggeven aan je mannetje, geld terugkrijgen en kijken of je echte kan regelen?

Ga toch niet iets terug brengen voor ket prijzen als het 73% sos is..
Timmie94 zei:
Paperplane. zei:
Pure ket is inderdaad 237.725/(237.725+36.46) x100=86.7%.

Wat is de overige 13.3% dan eigenlijk?

Je pakt nu de waardes van ket. Terwijl je naar coke zou moeten kijken:

Hashja zei:
Hey Pascal,

Je berekening klopt gewoon hoor, je hebt alleen de atoommassa van zuurstof niet goed.
Je zou eventueel de H van de HCl naar de N van de cocaïne doen, dan creëer je een lading van Cocaïne(+) met Cl(-). Dit heb ik bij amfetamine toen ook gedaan, waar ik weet niet of het test-centrum vanuit zuivere stoffen, of ionische ladingen berekend.

Neutraal is cocaïne (C17H21NO4) met waterstofchloride/zoutzuur (HCl) als 'verontreiniging'

Hier beide:
Neutraal. (89.3%)
Neutraal cocaïne:
C×17= 204.18326
H×21= 21.166887
N×1= 14.00672
O×4= 63.996
-------------------- = 303.352867

Neutraal waterstofchloride/zoutzuur:
H×1= 1.007947
Cl×1= 35.4532
--------------------- = 36.461147
------------------------totaal------------- = 339.814014

Nu cocaïne delen door het totaal geeft de fractie cocaïne van het totaal. Doe dit ×100 en dan heb je het percentage.
303.352867/339.814014= 0.8927026388
Dat ×100 is ~89.3%

Ionisch. (89.6%)
Cocaïne(+):
C×17= 204.18326
H×22= 21.166887
N×1= 14.00672
O×4= 141.8128
-------------------- = 304.360814

Waterstofchloride/zoutzuur (Cl-):
Cl×1= 35.4532
--------------------- = 35.4532
------------------------totaal------------- = 339.814014

304.360814/339.814014= 0.8956688114
Dat ×100 is ~89.6%
[/quote]

Dus dat komt neer op plus minus 89%, de rest is ''zout'' om het snuifbaar te maken.
73%+11%=84%

Die overige procentjes zijn denk ik verontreinigingen die niet noemenswaardig zijn..?

Maar kan er iemand bij het feit dat iemand (vrij goeie) coke verkoopt als zijnde en voor de prijs van ketamine?? Wat zou het motief daar voor kunnen zijn?
Ik voel me, ondanks een financieel voordeel, toch vrij hard genaaid.

Nathaniel

Wijs gebruiker
Denk dat de dealer gewoon per heel dom ongeluk in de verkeerde zak heeft getast voor je pakkie. Geen idee waarom iemand dit expres zou doen..

Andersom zou logischer zijn: "Eens even die arrogante zakenman z'n ego laten verdwijnen.." :smilingimp:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Daar dacht ik eerst ook aan.
Daarom een maatje van me ook om wat ''ketamine'' laten gaan.
't heeft precies hetzelfde uiterlijk, zelfde prijs en iemand anders die met enige regelmaat coke gebruikt heeft beaamd dat ook dat coke is, hele goeie vond hij zelfs.

Vind het elke keer maar raarder worden... Zou deze man echt zo dom zijn??
Of probeert hij gewoon iedereen hooked te maken met die zooi zodat iedereen bij hem blijft halen, en op dat moment datie dan zooi gaat geven ofzo. Ik ben het spoor compleet bijster.

Timmie94

Bewuste gebruiker
misschien was ie zelf te doorgesnoven om het goeie uit te delen, heeft ie allemaal zakjes "keta" gemaakt van zn coke voorraad :tearsofjoy:

maar Paperplane ik doelde ook op keta bij mij vraag wat de overige 13.3% is, maar ik denk dat ik uit die andere post wel kan afleiden dat dus "zout" is om het snuifbaar te maken? alleen dat percentage verschilt dus t.o.v coke en andere middelen vanwege verschillende atoommassa.

ik denk dat je dan idd gwn geluk bij een ongeluk heb gehad, coke ipv keta voor de ket prijs.. Al hoewel ik zelf toch liever ket zou hebben dan, coke lijkt me maar niks (geen ervaring though)

Paperplane.

Wijs gebruiker
Vrijwel onversneden(71%) Coke smaakt wel echt heel anders dan ketamine, en het verdoven begint binnen 2-3minuten al en na 10 minuten is het totaal verdoofd. Coke is ook een lokaal verdovingsmiddel bij de tandartsen en chirurgen, bijv bij neusvliesholteontsteking.

Ketamine daarintegen verdoofd je via je hersnen, vermindert o.a. de zenuwoverdracht tussen lichaam en hersnen, en dit begint eigenlijk pas na ongeveer 10 minuten volledig te werken(behalve als je het spuit, maar we hadden het over proeven op je tong)

Aparte uitslag inderdaad, goeie coke lijkt ook echt heel erg op goeie keta qua structuur, een fijn kristallijn poeder, lijkt me een foutje van jouw mannetje inderdaad.

Gr,
Pape

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik kan me inderdaad ook alleen voorstellen dat het een foutje is geweest, is wel een duidelijke waarschuwing dat je nooit voor 100% op je dealer moet vertrouwen, ook zij maken fouten.

Andersom was het een vervelend verhaal geweest, als je een flinke lijn keta onbewust naar binnen ramt kan je aardig in paniek raken...

Wat een loser zeg!

Paperplane.

Wijs gebruiker
SmartieAndMe zei:
Andersom was het een vervelend verhaal geweest, als je een flinke lijn keta onbewust naar binnen ramt kan je aardig in paniek raken...

Zeker als je niet thuis in bed/op de bank ligt, teveel keta op een feestje was ook echt dik 1,5uur lang motorisch gestoord zijn, gelukkig wist een vriend van me dat ik keta op had die avond en heeft ie me ergens rustig op een stoel neergezet met een jus'dorange.

Maar als je geen goede coke gewent bent, en je legt een lijn van dik 200mg special K...

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Zoals ik al zei, een maatje van me is er een paar dagen geleden ook omgeweest en die kreeg exact hetzelfde mee.
Dealer leek ook niet erg dom over te komen eigenlijk, maar het was geen einstein nee.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
hmm andere dealer zoeken dus... Hij koopt blijkbaar een poeder waarvan hij denkt dat het iets is, test niets en verkoopt het zo weer door.

Kortom, beter een dealer zoeken die wat zorgvuldiger met zijn producten en dus ook de gezondheid van zijn klanten omgaat...

Zeker als je niet thuis in bed/op de bank ligt, teveel keta op een feestje was ook echt dik 1,5uur lang motorisch gestoord zijn, gelukkig wist een vriend van me dat ik keta op had die avond en heeft ie me ergens rustig op een stoel neergezet met een jus'dorange.

Maar als je geen goede coke gewent bent, en je legt een lijn van dik 200mg special K...

Wees blij dat je niets gebroken hebt dan... Niet relaxed!

Haha als je inderdaad een lijn van 200mg neerlegt, zonder enige tolerantie voor Kellogs.. Dan duik je gelijk in een K-hole volgens mij (als je het wegkrijgt, ik vond 80mg in één lijn al veel om te snuiven).

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
SmartieAndMe zei:
hmm andere dealer zoeken dus...

Snap je punt, maar als je voor een ketprijsje zulke sos kan kopen...
Ikzelf gebruik het niet, maar sommige vrienden zijn helemaal lyrisch erover..

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
PepTalk zei:
SmartieAndMe zei:
hmm andere dealer zoeken dus...

Snap je punt, maar als je voor een ketprijsje zulke sos kan kopen...
Ikzelf gebruik het niet, maar sommige vrienden zijn helemaal lyrisch erover..

Dat punt snap ik zeker ook!

Ik ben een beetje verwend want dat betaal ik altijd :grin:

Bovenaan