Beste mede leden,
Ik heb onlangs voor het eerst wat ketamine verkregen en gebruikt.
Nu weet ik dat je je drugs moet laten testen, wat ik ook ga doen volgende week (test centra hier maar 1 dag per week open).
Nu lees ik me altijd enorm goed in voordat ik mezelf aan een nieuwe drug ga wagen, en ik merk dat mijn ervaring nogal verschilt van wat er beschreven word.
Ik vermoed dan ook ernstige vervuiling maar zou wat bevestiging kunnen gebruiken van de ketexperts.
Uit voorzorg begon ik met kleine lijntjes (ong. 25 mg) en ben zo gaan opbouwen.
De geur doet me lichtelijk denken aan speed, maar dan minder penetrant.
Het is een wit poeder, totaal geen kristal.
Na inname geen instant effect (het kan soms even duren, dat weet ik)
Na 5 minuten begon ik het warm te krijgen en lichtelijk te zweten.
In totaal opgebouwd tot 100mg, met nog steeds geen psychologische effecten.
Wel erg misselijk, en na 20 minuten (toen alles door kwam richting de maag) na inname van de eerste lijn ook moeten overgeven.
Hierna wat trillerig, minder warm maar erg veel last van m'n maag.
Wel een redelijk verdoofd gevoel in neus en bovenkant van het gehemelte, verder licht verdoofd door het gehele lichaam.
Bewegen ging erg goed, hoewel m'n lichte motoriek iets was aangetast. Een jointje draaien ging nog gewoon.
Ik ga het al ket inleveren bij het testpunt, maar ik verwacht iets totaal anders.
Ik vermoed zelf wat lidocaïne, caffeine en wellicht een RC?
Ik heb onlangs voor het eerst wat ketamine verkregen en gebruikt.
Nu weet ik dat je je drugs moet laten testen, wat ik ook ga doen volgende week (test centra hier maar 1 dag per week open).
Nu lees ik me altijd enorm goed in voordat ik mezelf aan een nieuwe drug ga wagen, en ik merk dat mijn ervaring nogal verschilt van wat er beschreven word.
Ik vermoed dan ook ernstige vervuiling maar zou wat bevestiging kunnen gebruiken van de ketexperts.
Uit voorzorg begon ik met kleine lijntjes (ong. 25 mg) en ben zo gaan opbouwen.
De geur doet me lichtelijk denken aan speed, maar dan minder penetrant.
Het is een wit poeder, totaal geen kristal.
Na inname geen instant effect (het kan soms even duren, dat weet ik)
Na 5 minuten begon ik het warm te krijgen en lichtelijk te zweten.
In totaal opgebouwd tot 100mg, met nog steeds geen psychologische effecten.
Wel erg misselijk, en na 20 minuten (toen alles door kwam richting de maag) na inname van de eerste lijn ook moeten overgeven.
Hierna wat trillerig, minder warm maar erg veel last van m'n maag.
Wel een redelijk verdoofd gevoel in neus en bovenkant van het gehemelte, verder licht verdoofd door het gehele lichaam.
Bewegen ging erg goed, hoewel m'n lichte motoriek iets was aangetast. Een jointje draaien ging nog gewoon.
Ik ga het al ket inleveren bij het testpunt, maar ik verwacht iets totaal anders.
Ik vermoed zelf wat lidocaïne, caffeine en wellicht een RC?