Vreemd verschijnsel, week na Xtc gebruik.

Djones

Newbie
Het was het vorige weekeind dat ik voor het laatst Xtc had genomen.
Maar nu begon ik mij sinds vrijdagavond ineens lichamelijk een beetje vreemd te voelen.
Alsof mijn hele huid over mijn lichaam gloeide!

En ik maar denken wat het toch kon zijn.
Schiet mij ineens te binnen dat dit hetzelfde gloeiende gevoel is wat je ook hebt tijdens de Xtc.
Ik weet niet of jullie weten wat ik bedoel!?

Maar ik vind het hoogst vreemd dat ik dit nu heb, zo een week na het laatste gebruik.

Ik moet er wel bij zeggen dat het 2 weken geleden ook raak was in dat weekeind met de Xtc.
Kan het misschien zo zijn dat dit ontwenningsverschijnselen zijn na teveel Xtc te hebben gebruikt, zo kort achter elkaar?

Iemand anders dergelijk ervaringen?

Everio

Bewuste gebruiker
dus je had 2 weken na elkaar gegooit en dan een week niet en nu voel je dat?

lijkt me niet! na 2 weken gebruik kan het echt niet (anders moe ik da ook al paar keer gehad hebben :wink:)

ik zelf denk wat anders... of je bent er miss toch overgevoelig voor...

matthijs

Badass junkie
Hmm... denk dat het niets is maar dat je het gewoon linkt aan die pillen.
Maar.. don't take my word for it!

teebo

Bewuste gebruiker
kheb ook wel vaak rare gevoeles achteraf, meestal voelt het goed, soms wat duizeligheid wat ook wel leuk is...
geniet ervan

bodhea

Newbie
teebo zei:
kheb ook wel vaak rare gevoeles achteraf, meestal voelt het goed, soms wat duizeligheid wat ook wel leuk is...
geniet ervan

Ik heb juist helemaal geen fijne gevoelens na xtc gebruik: soms depressief, sloom en snel geirriteerd zou zo met je willen ruilen

Doodkapje

Wijs gebruiker
ik had het ook gisteren dat gloeiende gevoel en men gezicht werd ook rood... maar denk dat dat opvliegers zijn van chemische menopauze... :grin:

Everio

Bewuste gebruiker
Djones zei:
Doodkapje zei:
ik had het ook gisteren dat gloeiende gevoel en men gezicht werd ook rood... maar denk dat dat opvliegers zijn van chemische menopauze... :grin:

Ik volg je even niet, betreffende de 'chemische menopauze'.

Vond trouwens nog een niet opbeurend artikel op internet:

http://www.ntvg-s.nl/archief_new/archie ... 007e01.htm

heb je zoiets ook al opgezocht over alcohol? :wink:

kom je ook verontrustende dingen over tegen

doe het met mate :) en je zal egt niet korter leven :)

Bovenaan