Vreemd XTC-cultuur verschijnsel?

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Een maat van me kon laasts niet slapen, dus had hij maar 400mg MDMA genomen...

Logisch? Uuuh, nee ik denk het niet, best wel gek vond ik zelf, het zal je ook niet verbazen dat van slapen vrij weinig terrecht was gekomen.

Nou vertelde ik dit door aan een andere vriend, en die vertelde me weer dat hij in de bus zat, in die bus zat een andere jongen met zonnebril op nogal onrustig te doen, vervolgens komt een vriend van die jongen met zonnebril op de bus in en zegt: 'hee man, wat zie je er lijp uit!' zonnebrillejongen doet zijn zonnebril af en laat zijn pupuillen zien: 'ja man, ik kon niet slapen en had dus maar 7 pillen genomen!'

Mijn vraag is nu, is dit toeval is of dit gewoon iets wat pilleslikkers af en toe doen ofzo? :wave: :beer:

Kusje

Adreno

caatje

Badass junkie
Adrenochroom zei:
Mijn vraag is nu, is dit toeval is of dit gewoon iets wat pillenslikkers af en toe doen ofzo?

Zal wel toeval zijn, ik heb het er in mijn "carrière" nooit over gehoord.

dzN

Belezen gebruiker
kan nooit slapen als ik een XTC pil heb genomen. Maakt niet uit hoeveel MDMA er in zit. Ik lig de hele nacht wakker, ookal rook ik er jointe op..

Grtz

Jeroen83

Bewuste gebruiker
Ik snap niet waarom die gast dat dee :P Een XTC pil betekend voor mij al meestal 8 uur geen slaap kunnen krijgen. Gewoon een idioot dus. Als je wilt slapen rook dan een jointje, drink een glaasje of neem een overdosis GHB.

Debris

Bewuste gebruiker
Op MDMA hoef ik me maar een kwartiertje neer te leggen, tot rust te komen en ik lig te maffen.

L

Lid 6909

Gast
Ja op pillen kan ik ook wel slapen. Maar liever niet natuurlijk

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik zelf kan wel met pillen op slapen, maar natuurlijk wel een stuk moeilijker. Ik denk dat hij eerder die pillen nam omdat hij toch al was overtuigd dat hij niet meer kon slapen, zodat hij spacend wakker is in plaats van steeds maar in slaap proberen te vallen???

Als je wil slapen neem dan gewoon wat alcohol :beer:

Flameon

Badass junkie
Hmmz vreemd inderdaad. Misschien gebruikt men pillen om de nacht nog even "door te halen, zonder slaap"

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik slik wel eens wat mdma kristal om na een nachtje speedgebruik in slaap te kunnen vallen.... :rolleyes: Ik neem dan niet te veel uiteraard, maar wel zodanig dat ik me waus en mellow begin te voelen. Binnen no time lig ik dan te slapen als een roosje. Raar he?

Jungle

Experimenterende gebruiker
Hm.. ik zou het idd ook niet nemen om beter te kunnen slapen :P heb wel eens 2 uurtjes geslapen tijdens mn trip (omdat de rest moe was) en was echt de vreemdste slaap die ik ooit gehad heb. Was vrij snel in slaap gevallen en na die 2 uurtjes werd ik wakker alsof ik 3 dagen na elkaar had geslapen.. ben nog nooit zo snel wakker geworden en ook totaal geen last van dat ellendige gevoel als je net wakker bent :P.

vdk

Bewuste gebruiker
heb wel is MDMA gepakt toen ik niet kon slapen, maar dat deed ik puur omdat ik dat nachtje wou overslaan want om om 5u snachts te gaan proberen te slapen dan is je hele dag verneukt dan kan je beter een nachtje overslaan.

maar om te kunnen slapen, nee.

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Ik heb het een keer geprobeerd. Ik zou naar wat vrienden gaan en ik had besloten thuis alvast een halve mitsu erin te gooien. Dus dat deed ik :grin: ben toen rustig op m'n bed gaan liggen, en het lag zooo kk lekker, heerlijk die space door je lichaam en geest :mrgreen: het leek alsof ik weg zakte in mijn heerlijke zachte matras. Maar toch had ik echt geen zin om te slapen, en ik had ook niet het gevoel dat dat zou gaan lukken :openmouth: Ik ga het nooit proberen, maar in je bed liggen onder de mitsu's is zeer relaxt kan ik je vertellen :P

TrippyShit

Badass junkie
Toen ik wat het wat vaker deed, 1x in de maand, kon ik op 3pillen slapen en sliep ik heerlijk viel spacend en slaap. Maar ik zou het nou niet doen om de nacht door te halen als k niet kon slapen. Dan rook of drink ik inderdaad liever iets waar ik wel van slaap :P 400mg mdma zit ik de hele nacht te hallucineren en dat ook nog is in mn 1tje lijkt me niet veel aan dan.

evil_kermit

Bewuste gebruiker
ik heb het ooit eens gedaan mdma genomen net voor het slapen gaan maar dat was geen halve gram :openmouth: ,het was rond de 150mg dacht ik en als je in slaap valt voor de mdma begint in te slaan dan heb je fantastische dromen die nacht.ik vond het in ieder geval super. :wave:

Bovenaan