Vreemde effecten

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Ik heb me laatst weer eens 2 pillen gekocht, blue dolphins, getest op 140 mg mdma, ik heb de onvervalste papieren gezien en weet dus dat het goede pillen zijn. Nu heb ik me afgelopen woensdag rond 1en een halfje gepakt en uur later nog een halfje...bijna geen effect, na weer 3 kwartier wachten beetje coke gepakt, dat was wel leuk maar bijna geen effect meer van pillen gehad. Behalve 's avonds toen ik me eerste joint van de dag rookte leken de bosjes in 't park als allemaal stukjes papier achter elkaar. Geen diepte maar eigenlijk ook weer wel maar allemaal soort van geknipte lijntjes zeg maar :P Maar dat was het dan ook...Ik heb later gelezen dat de coke effect van mdma tegen gaat, klopt dit?

Nu heb ik me gisteren weer een pil gepakt, een hele. Anderhalf uur gewacht en heb toen 3 kwartier lekker gespaced maar daarna was 't ook snel over :confused:

Zijn er meer mensen die dit hebben gehad, ik heb al aardig gezocht hier en op google en erowid maar meestal hadden mensen dit met pillen waar pcpp inzat, waardoor ze na half uur ofzo meestal slecht gingen...maar dat was bij mij niet, gewoon hele leuke maar zeer korte ervaring...en zeker niet het effect wat 140 mg mdma normaal op mij zou hebben :hearteyes:

Lauu

Badass junkie
onvervalste papieren? wordt je of kan je niet altijd bellen voor de uitslag? zelf nog nooit iets getest dus kan het fout hebben :P

normaal ga je van 140mg toch aardig hard

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Brijder, heb er zelf ook 1e keer m'n pillen heen gebracht...kreeg toen later papieren met de uitslag thuis opgestuurd in onopvallende witte envelop.

En ik zou normaal op zo'n pilletje ook wel hard gaan...

nutsss

Wijs gebruiker
Vrije Geest zei:
Ik heb me laatst weer eens 2 pillen gekocht, blue dolphins, getest op 140 mg mdma, ik heb de onvervalste papieren gezien en weet dus dat het goede pillen zijn. Nu heb ik me afgelopen woensdag rond 1en een halfje gepakt en uur later nog een halfje...bijna geen effect, na weer 3 kwartier wachten beetje coke gepakt, dat was wel leuk maar bijna geen effect meer van pillen gehad. Behalve 's avonds toen ik me eerste joint van de dag rookte leken de bosjes in 't park als allemaal stukjes papier achter elkaar. Geen diepte maar eigenlijk ook weer wel maar allemaal soort van geknipte lijntjes zeg maar :P Maar dat was het dan ook...Ik heb later gelezen dat de coke effect van mdma tegen gaat, klopt dit?

ja, klopt... speed en coke kunnen de beleving van MDMA en ook bijvoorbeeld LSD volledig opheffen maar je richt wel de zelfde schade aan aan je serotonine huishouding... Dus dat is gewoon zonde van de pillen, zonde van de coke en zonde van je hoofdkaas...

:smoke:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
NIEMAND KRIJGT OOIT EEN BEWIJS VAN DE UITSLAG .....

:hearteyes:

je belt geeft je nummer door en hoort een uitslag meer niet .....

anoniem zonder gevaar ....

mits jij je adres afgeeft en dan vraagt om een stom briefje waarop staat nummer xxxxxx is 84% mdma .
wat dus iedereen kan namaken .... want officieel krijg je niets van het lab.

Fotos van het briefje ?

htweeoo

Bewuste gebruiker
Hm ik had is mercedessen genomen, liggen op 74Mg dacht ik. (laten testen).
De pillen waren opgekomen dus lekker ana de Coke. Ik en nog iemand we hadden 2 gram, wel dit was erdoor op 1.5 uur.

Je kent het als je snuift en als alles op is krijg je dat lege gevoel in je buik.
Wel ik snoof, 10 minuten later kreeg ik dat gevoel dus we bleven doorsnuiven. Net of de Coke werkte niet. Dus de keer daarna lekker ana de Coke en bij het afkick lekker aan de X dit ging wel goed.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Lauu zei:
lysergine25 zei:

ik heb gelijk :smoke: :rolleyes:

ik heb het nog nooit geprobeerd maar als iemand zijn adres ff pm .... dan zullen we zien of ze het ook per post willen laten weten !!! en ik wat voor soort 'briefje ' het komt.

Lauu

Badass junkie
lysergine25 zei:
Lauu zei:
lysergine25 zei:

ik heb gelijk :smoke: :rolleyes:

ik heb het nog nooit geprobeerd maar als iemand zijn adres ff pm .... dan zullen we zien of ze het ook per post willen laten weten !!! en ik wat voor soort 'briefje ' het komt.

misschien sturen ze wel een E-meeuw

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Ik heb zelf bij de breider in den helder pillen laten testen en vroegen ze of ze moesten bellen of per post sturen. Ik dus per post gevraagd want ik was geen fan van een mobiele telefoon. En mijn huisnummer vond ik een groter risico ivm ouders. En ik heb toen per post mijn test resultaten ontvangen...

Dus het kan degelijk wel, en ik heb nu zelf 1 pilleke weer gekocht en ga ik binnenkort zélf laten testen.

En over de pil die ik zaterdag had, vrijdag middag ervoor had ik wel nog een sleutel puntje coke genomen. Maar zou dit 18 uur later nog drastisch de effecten van de mdma kunnen verminderen?

Bovenaan