Vrije Geest
Belezen gebruiker
Ik heb me laatst weer eens 2 pillen gekocht, blue dolphins, getest op 140 mg mdma, ik heb de onvervalste papieren gezien en weet dus dat het goede pillen zijn. Nu heb ik me afgelopen woensdag rond 1en een halfje gepakt en uur later nog een halfje...bijna geen effect, na weer 3 kwartier wachten beetje coke gepakt, dat was wel leuk maar bijna geen effect meer van pillen gehad. Behalve 's avonds toen ik me eerste joint van de dag rookte leken de bosjes in 't park als allemaal stukjes papier achter elkaar. Geen diepte maar eigenlijk ook weer wel maar allemaal soort van geknipte lijntjes zeg maar :P Maar dat was het dan ook...Ik heb later gelezen dat de coke effect van mdma tegen gaat, klopt dit?
Nu heb ik me gisteren weer een pil gepakt, een hele. Anderhalf uur gewacht en heb toen 3 kwartier lekker gespaced maar daarna was 't ook snel over
Zijn er meer mensen die dit hebben gehad, ik heb al aardig gezocht hier en op google en erowid maar meestal hadden mensen dit met pillen waar pcpp inzat, waardoor ze na half uur ofzo meestal slecht gingen...maar dat was bij mij niet, gewoon hele leuke maar zeer korte ervaring...en zeker niet het effect wat 140 mg mdma normaal op mij zou hebben
Nu heb ik me gisteren weer een pil gepakt, een hele. Anderhalf uur gewacht en heb toen 3 kwartier lekker gespaced maar daarna was 't ook snel over
Zijn er meer mensen die dit hebben gehad, ik heb al aardig gezocht hier en op google en erowid maar meestal hadden mensen dit met pillen waar pcpp inzat, waardoor ze na half uur ofzo meestal slecht gingen...maar dat was bij mij niet, gewoon hele leuke maar zeer korte ervaring...en zeker niet het effect wat 140 mg mdma normaal op mij zou hebben