vreemde ervaring na XTC

Dalias

Newbie
Hoi,

ik neem op grote feesten welleens een pilletje, dit al 4 jaar maar nooit meer als 3 keer per jaar.
Een week geleden nam ik 3 pillen. De eerste kwam van een vriend en de 2 anderen heb ik in mijn roes gewoon van iemand gekocht daar.. Niet verstandig ik weet het, maar ik plakte er toen al redelijk tegen..

De dag nadien had ik een hardere kater dan ooit, maar ik ben het ook niet gewoon om er 3 te nemen, dus dacht dat het daar wel aan zou liggen. Ik heb me deze week echter heel vreemd gevoeld: drukkend wazig gevoel in mijn hoofd, tintelingen aan mijn handen en in mijn hoofd ( ongeveer zoals tijdens de trip) en soms zagen dingen eruit als ik echt nog spacete ( lampen en dergelijke). Ik ben ook eerder vermoeid.

Ook leek alles grauw en "onecht" te zijn, ik leek wel een buitenstaander in wereld.

Het gaat al veel beter wat het laatste betreft, maar dat wazig gevoel in mijn hoofd, de hoofdpijn en die tintelingen zijn er nog steeds..

Kan iemand mij zeggen wat er aan de hand is? Of iemand die er iets in herkent?

Ik ben nogal een binnevechter en maak mezelf serieuse zorgen, mensen waarmee ik gesproken heb noemen het "niet normaal" wat me niet bepaald gerust stelt.

groeten J.

funky_skunk_junky

Wijs gebruiker
Heb ik ook keer gehad.
Bij mij bleef de koppijn iets van 2 weken hangen, en dat de kleurtjes heel mooi waren enzo had ik ook. Op school kon ik nog geen papiertje lezen omdat alles helemaal wazig was :P
Gaat vanzelf wel weer over, tenminste bij mij wel :grin:

langeman

Bewuste gebruiker
Als je niet weet wat je gebruikt hebt kun je ook niet gericht iets aan de gevolgen ervan doen. Alleen de algemene dingen die altijd goed voor je zijn. Voldoende slaap binnen een regelmatig ritme, gezond eten en voldoende drinken. Sporten en ontspannen. Ga je iig niet te druk lopen maken. Dat help niet; maakt het eerder erger dan minder erg.
Is het er over een week nog dan moet je even naar de dokter gaan.

Volgende keer.... hmm laat maar, als het goed is heb je je lesje wel geleerd.
Sterkte.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Je neurotransmitters en receptoren zijn even in de war. In bijna alle gevallen gaat dit gewoon weg. Heb je het na 3 weken nog dan zou ik even naar de huisarts gaan.

Dalias

Newbie
langeman zei:
Als je niet weet wat je gebruikt hebt kun je ook niet gericht iets aan de gevolgen ervan doen. Alleen de algemene dingen die altijd goed voor je zijn. Voldoende slaap binnen een regelmatig ritme, gezond eten en voldoende drinken. Sporten en ontspannen. Ga je iig niet te druk lopen maken. Dat help niet; maakt het eerder erger dan minder erg.
Is het er over een week nog dan moet je even naar de dokter gaan.

Volgende keer.... hmm laat maar, als het goed is heb je je lesje wel geleerd.
Sterkte.

Bedankt allemaal, ik apprecieer de tips!

En ik heb hier mijn lesje inderdaad wel geleerd, het was een leuke avond maar dit was het em niet waard.

Bovenaan