Vreemde ervaring

Maxime

Experimenterende gebruiker
Hoi, ik wil m'n verhaal even delen.
Ik heb een lichaamsgewicht van 52kilo Wat ik nam was 2.5gr GHB in caps oraal en 4 uur later 175mg Keta nasaal.
De GHB was normaal en voelde heerlijk zoals altijd :hearteyes: gevolgt door een weirde K-hole, phoe heb het wel even gehad met ketjes.
Kmoet anders wel toegeven dat ik nog nooit zo vaag ben geweest, ever.
Er waren gelukkig 2 andere mensen aanwezig die me er ff doorheen gelopen hebben.
De ene gaf me water, wat resulteerde in meer braken, maar dat was goed want het spoelde m'n maag, en vervolgens hebben ze me naar de bank geholpen en in de gaten gehouden dat ik niet zou stikken in m'n eigen kots of zo. Ondertussen was ik in een K-hole geslipt ofzo, ik kon me niet meer of bijna niet meer bewegen, m'n ogen wel vreemd genoeg. Het misselijke draaierige braakgevoel maakte plaats voor een soort van trip -->
Kan het niet anders beschrijven dan dat wat ik zag en hoorde door elkaar ging.
Ik ervaarde beeld als geluid en geluid als beeld.
Bv rode kleuren voelden als diepe bassgeluiden en heldere kleuren waren scherpe heldere geluiden. COOL!! Spijtig genoeg was dit eigelijk "overwhelming" en op het randje af van aangenaam, eerder een spannende en intressante ervaring dan een recreatief wazig nachtje.
Vreemdste ervaring ooit. Ik was mezelf volledig bewust van alles, ik zat als het ware vast in m'n eigen lichaam. De dingen die ik wou zeggen kwamen er heel raar uit.
Met m'n ogen open kon ik geluid en beeld niet uit elkaar houden, alles ging sneller en trager, geluiden echo's etc. Ogen dicht en het geluid kwam naar de voorgrond, allerlei rare effecten enzo. Het leek ook helemaal niet op een Paddo trip of zo, ik kan het echt met niets vergelijken eigelijk. Na 1.5 uur kreeg ik terug wat controle, ik kon terug rechtstaan en ben naar m'n bed gestromepeld en bijna instant in slaap gevallen. Heerlijk geslapen, geen dromen, niets.
Beetje brakjes in de late middag opgestaan en na een goede maaltijd was alles terug normaal.
en heb gewoon het huis schoongemaakt en gaan winkelen etc. zoals ik normaal op maandag doe.

Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken eigelijk...

Maxie xxx

W.F.L.

Badass junkie
Ik heb een beetje hetzelfde gehad met alcohol + Ketamine en dan een beetje lachgas, soort van K-Hole maar dan zonder het trippende ofzo, duurde ook best wel lang (langer dan een uur in elk geval, hoe lang weet ik niet precies meer :grin:). Heel vreemd en totaal anders dan nuchter K-holen, dosering van keta was ook niet zo groot. De theorie is dat downers combineren de werking versterkt :openmouth:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik vind het niet zo een rare ervaring. :)

En eigenlijk hoort dit topic thuis bij de tripreports.

Maxime

Enig idee hoe ik deze ervaring kan herbeleven zonder de nare misselijkheid voordat de "trip" begint?

Maxie xx

Drientje

DF-koning
Maxime zei:
Enig idee hoe ik deze ervaring kan herbeleven zonder de nare misselijkheid voordat de "trip" begint?

Maxie xx
Meer keta en GEEN GHB. Van GHB gaat je maag raar doen en in een K-hole wil je dat er nog wel een uit gooien.

W.F.L.

Badass junkie
Inderdaad. Gewoon K-holen. En kans dat je misselijk wordt zit er in K-hole zowiezo in, maar met GHB zal dat natuurlijk erger zijn, downer/downer-combinatie enzo.

underworld

Wijs gebruiker
Drientje zei:
Meer keta en GEEN GHB. Van GHB gaat je maag raar doen en in een K-hole wil je dat er nog wel een uit gooien.

ghb en keta kan wel degenlijk alleen moet je om dat te handelen wel een ervaren gebruiker zijn, geeft een andere soort k-hole dan alleen keta.
de combinatie met ghb maakt het veel lucider op een of andere manier.

en ja inderdaad van de ghb en keta combinatie kun je nogal misselijk worden als je teveel heb genomen van een van de substanties.

eerst wennen aan de ketamine ervaring alleen :wink:

tevens moet je moet je als je deze combinatie overweegt eerst zorgvuldig jou ideale combinatie dosis zoeken door te beginnen met van allebei de helft van wat je normaal neemt, kijken hoe het valt. mocht het niet genoeg zijn kan men altijd voorzichtig op schroeven.

Aalpoepert

Badass junkie
W.F.L. zei:
Inderdaad. Gewoon K-holen. En kans dat je misselijk wordt zit er in K-hole zowiezo in, maar met GHB zal dat natuurlijk erger zijn, downer/downer-combinatie enzo.
En dan komt de zogeheten ketakots

Reza

Dit klinkt bekend..!

Geluiden zien als beelden en beelden zien als geluiden...
Ook niet meer kunnen bewegen, maar de ogen wel..
Was alleen niet misselijk. was inderdaad wel gewoon bewust van alles

Vorig weekend mijn eerste keta ervaring, en ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden.
Miss als ik alleen ben met een vertrouwd iemand, in een vertrouwde omgeving dat ik me er meer aan zou kunnen over geven. Sommigen zeggen dat het de K-hole was, ik durf het niet te zeggen, lees zoveel verschillende beleveningen...

Maar een vreemde ervaring zeker..!

Bovenaan