BacingsPen
Badass junkie
Vrijdag avond zit ik met een paar maten ergens buiten op onze vaste plekkie. Komt er een auto langs die richting de snelweg rijdt via een weg die nog helemaal niet klaar is om op de snelweg te komen. Ze rijden langs onze plek en er gaat een raampje open. Ik denk die willen de weg vragen dus ik loop naar de auto toe. Maar nee, ik krijg de vraag of ik misschien een grammetje cocaine voor hem heb. Hij gelooft niet dat ik niks bij me heb en hij vraagt of ik mijn zakken leeg wil halen. Hij lult van alles wat ik niet onthouden heb. Opeens zegt hij, geef me nou een grammetje man! Ik zit hartstikke te trillen! Hoe kom ik er dan aan, is de vraag? Ik vertel hem dat er rond de shop in de stad vaak dealers lopen en een andere maat verteld over een turk die daar altijd dealt. Dan krijg ik het verzoek mee in de auto te gaan, wat ik natuurlijk niet doe. Ik krijg te horen dat ik in de auto moet stappen en er wordt gevraagd of ik het verhaal ken van de kofferbak. Mijn ouders konden me over een week ophalen voor de begrafenis vertelt de bestuurder mij. Regel nou ff voor me zegt hij nog!
Ik antwoord hier op met ja joh denk je dat, en loop weg.
Dit heeft me wel even aan het denken gezet en ik vroeg me af of dit typisch geval is van een cocaineverslaafde die nodig heeft? Het lijkt mij toch zo dat een cocaine verslaafde genoeg contacten heeft lijkt mij zo?
Ik antwoord hier op met ja joh denk je dat, en loop weg.
Dit heeft me wel even aan het denken gezet en ik vroeg me af of dit typisch geval is van een cocaineverslaafde die nodig heeft? Het lijkt mij toch zo dat een cocaine verslaafde genoeg contacten heeft lijkt mij zo?