Vreemde Pillen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Hierzo mij eerste post op dit forum. Nu al meteen met een vraag.

Heb gisteren pillen voor NYE (vandaag) gekocht, en deze hebben een iets wat vreemder uitzicht. Het zijn namelijk vierkante blauwe blokjes, maar ze lijken eerder op blauwe ruwe kiezelsteentjes (Helaas geen camera tot mijn beschikking). Ze zijn naar horen van de dealer zelfgedrukt, en ik kan er wel duidelijk kristalletjes in zien. Enkel op uitzicht alleen maak ik me al zorgen. Heeft iemand al ervaring met zulke pillen. Moet ik me zorgen maken over de zooi die er inzit? Dealer zei wel MDMA, maarja? Of gewoon maar beginnen met een halfje?

Alvast bedankt,

KoutchieKevin :stoned:

mijaser

Belezen gebruiker
Altijd moeilijk hier een concreet antwoord op te geven aangezien ik niet ga zegge 'smijt dat halfje er maar in' omdat je nooit zeker bent als je ze niet laat testen.
Dus dat raad ik je zeker aan. Als dat wat moeilijk is omdat je in België woont zoals mij kan je online een testje kopen. Ook kan je een kijken op pillreports daar staan er ook enkele op.
LET OP! pill reports geeft absoluut geen zekerheid over de inhoud van de pil(len). Maar het maakt het al iets waarschijnlijker :)

Dus geniet ervan maar met maten en drink ook genoeg!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Wij kunnen niet weten wat erin jou pillen zit, laat ze testen! Desnoods met EZ test thuis dan weet je in ieder geval wat de dominante stof is die erin werkzaam is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan