• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

vreemde propranolol space

gandwarf777

Belezen gebruiker
Ik heb twee dagen terug 40mg propranolol(beta blokker) gecombineerd met hasjmelk en dit was een heel rare ervaring. Ik heb al vaker in 'nuchtere' situaties 40mg propranolol gebruikt en dat ging gewoon goed. Maar ik denk dat ik een inschattings fout heb gemaakt met de interactie propranolol/THC op het gebied van bloeddruk en suikerspiegel.

Eerst nam ik de propranolol in en een half uur later de hasjmelk. Een uur na de propranolol begon ik al moe en zwak te worden en mijn hartslag was erg traag en ik maakte me een beetje zorgen.

Nog een half uur later begon ook de hasjmelk in te werken en mijn energie pijl en bloeddruk ging heel ver omlaag. Mijn armen en benen en gezicht voelde heel koud aan en ik was bezweet en bleek, hartslag was bijna niet meer voelbaar.

Ondanks dat ik een beetje het gevoel had dat ik te ver was gegaan kon ik toch onmogelijk in paniek raken, mijn adrenaline systeem was volledig uitgeschakelt. Ik had wel het gevoel dat ik op het randje zat van out gaan dus heb ik snel brood gegeten en zoets gedronken en dit luchten wel erg op.

Toen begon de hasjmelk pas echt in te werken en begon ik hard te spacen, maar harder als normaal. Ik ging met de bus naar de stad en in de bus zag ik dingen donkerder en lichter worden en alles wat ik zag trilde enorm in mijn ooghoeken. Ik zag heel duidelijk en gedetailleerd 2 klasgenoten van mijn opleiding de bus in stappen(wat totaal niet logisch is want ze wonen niet in mijn buurt). Toen ze dichtbij kwamen veranderde het in heel andere mensen die er totaal niet op leken. Ook werd het hoofd van een vrouw helemaal groen en vervormd van een afstand. Ik voelde me constant enorm dromerig en ik voelde nog weinig van mijn lichaam.

Lichamelijk heb ik me nog nooit zo'n erge zombie gevoeld, de buitenkant verdoofd door de hasj en de binnekant verdoofd door de propranolol. Niks gaf mij nog aanleiding voor het vrijkomen van adrenaline dus de wereld ging een beetje langs me heen. Opzich voelde het in de eerste plaats wel euforisch en angstloos aan maar later werd ik wel een beetje depressief van de emotionele verdoofdheid. Ik voelde me half dood.

De volgende keer wil ik dit overdoen maar dan met meer hasj en minder propranolol want in nuchtere staat geeft propranolol niet echt een 'roes' maar als je stoned bent word je veel gevoeliger voor veranderingen in je lichamelijke systemen. Het niet hoeven denken aan me lichaam en me zo dromerig voelen ervaarde ik wel als positief.

Boevekop

Newbie
niet om 1 of ander maarruhhhh, beta blokkers zijn oa voor mensen die hartklachten hebben. ik zou het mooi niet combineren

Bovenaan