• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

vreemde trip

ilyas

Bewuste gebruiker
het begon allemaal vrijdagavond, ik ging naar petrol feesten. voor ik vertrok had ik nog even snel een jointje gesmoord. toen vertrok ik met heel de groep richting petrol. onderweg maakten we nog wat pauzes, ik als enige die regelmatig wiet smoort deed met elke pauze een joint.
daar aangekomen smoorde ik er nog een en ik ging naar binnen.
daarbinnen, ik weet niet meer hoeveel ik er heb gedaan, maar als ervaren gebruiker ken ik mijn grenzen. en toen gebeurde er vreemde dingen. ik ging even aan de kant zitten en iets drinken. wanneer ik mijn ogen sloot had ik allemaal vreemde visualitaties, dit is niet de eerste keer dat ik zoiets had maar daarna gebeurde iets wat ik nog nooit heb mpeegemaakt met wiet.
alles werd wit, de loeiharde muziek daarbinnen hoorde ik niet meer, ik geraakte in een soort van trance. het leek wel alsof ik alleen was. geen geluid en geen beeld, toen begon ik visioenen te krijgen, levensechte beelden zag ik. het waren precies dromen.
zo heb ik 3 uur tegen die muur gezeten, af en toe kwam ik terug in de realitiet maar dit duurde nooit lang.

de dag erna zag ik naar mijn zak wiet en tot mijn verbazing was die bijna op. 20€ jack herrer had ik alleen opgemaakt op nog geen 3 uur.
het was een fantastische ervaring maar ik voelde het echt niet aankomen, wel spijtig dat ik veel van die avond heb gemist.

iemand enig idee hoe je zo hard kan trippen van wiet ? ik heb ook al enkele keren salvia gedaan en de ervaring die ik zojuist heb omschreven was veel heftiger dan al mijn salvia trips :confused:

nicolai

Wijs gebruiker
salvia werkt niet altijd zoals het zou "moeten" werken. had je een echte salvia trip, of was je gewoon space?

en wiet is een raar middel. mensen vergeten het vaak, maar wiet is ook een hallucinogeen.

ilyas

Bewuste gebruiker
nicolai zei:
salvia werkt niet altijd zoals het zou "moeten" werken. had je een echte salvia trip, of was je gewoon space?

en wiet is een raar middel. mensen vergeten het vaak, maar wiet is ook een hallucinogeen.

de salvia werkte niet altijd zoals het moest maar mijn beste ervaring (te lang om uit te leggen :grin:) was nog altijd niet te vergelijken met mn wiet trip.

ik wist dat je van wiet hallucinaties kon krijgen, al meerdere malen gehad. wel enkel met mijn ogen gesloten of in een donkere kamer maar nog nooit zo heftig als vrijdagavond.

MRC

Experimenterende gebruiker
Klinkt leyp! Beter dat je de trip als positief hebt ervaren. Volgens mij kan iemand dit ook erg zwaar op zn dak komen! Ik rook ook regelmatig jack herrer. Ik vind erg relaxede, vrij harde wiet

Drientje

DF-koning
Je kunt van Wiet en Hasj zeker wel hard trippen! De eerste keer dat ik wiet rookte (19 ofzo) werd ik heel erg stoned. Ik rookte mee met mensen die heel erg veel gewend waren en ik rookte puur uit een waterpijp. Ik ben daarna ook heel erg ziek geweest maar ik tripte heel erg hard. De tekening op de muur begon tegen me te praten.
Eerst dacht ik dat ik gek werd en vroeg mijn buurman of de tekening (een soort van groen mannetje, getekend in een kraakpand)ook tegen hem praatte. Hij begreep meteen wat er met me was en ging met mij in het gesprek mee. Later legde hij me uit dat ik waarschijnlijk door de wiet in een trip terecht was gekomen.

Het heeft ook niet zolang geduurd, na het enorme kotsen was het over en kon ik slapen.

Misschien kun je eens een trip opwekken door 0,5 mg van de beste Isolater hasj op te lossen in melk of chocomel. Drink dat op en gegarandeerd dat jij gaat trippen!

Succes!

TrippyShit

Badass junkie
Idd, vooral toen ik net begon heb ik wel is echt getript op wiet. Tegenwoordig ook nog wel is omdat ik het bijna nooit meer doe. Vind nooit zo leuk als k zo stoned ben tegenwoordig. Weet niet meer hoe k me moet gedragen ofzo en raak bewust van ALLES wat k doe enzo :P Irritant.

Bovenaan