mrbigbudsmoker
Newbie
hoi
ik heb een vraagje
ik had even geleden n tripje gepakt een shiva
niet de eerste keer, met een hoop mensen die wel voor het eerst lsd namen.
alles ging lekker,op cafe een pintje gaan drinke , jointje roke,
tot mijn maat belde dat ik moest komen om de wiet te kome halen,
we hadde namelijk samengelegt voor 25gram te kopen.
ik kwam aan by zijn huis, alleen , (hij woont in een pik donker bos)
ik had geen gsm bij of iets dat licht gaf.ik heb daar staan roepe als n zot maar hij was niet thuis.
toen hij thuis kwam dacht ik dat dit de politie was ik ben toen beginne lopen door bossen over hekken door tuinen , het leek wel uren. toen ik eindelijk op een weg was werd ik achtervolgt door een groot zwart beest dat te groot was om een hond te zijn te klein om een beer te zijn.
ik heb me toen achter een auto verstopt in iemands tuin tot he weg was. echt heel eng , het grommen deed me helemaal rille. daarna gwn trug gelopen naar cafe iets later kwam men maat aan met de wiet , kwas maar een half uurtje weg geweest.
egt heel vaag x'D
heeft iemand dit nog al meegemaakt ?
peace
ik heb een vraagje
ik had even geleden n tripje gepakt een shiva
niet de eerste keer, met een hoop mensen die wel voor het eerst lsd namen.
alles ging lekker,op cafe een pintje gaan drinke , jointje roke,
tot mijn maat belde dat ik moest komen om de wiet te kome halen,
we hadde namelijk samengelegt voor 25gram te kopen.
ik kwam aan by zijn huis, alleen , (hij woont in een pik donker bos)
ik had geen gsm bij of iets dat licht gaf.ik heb daar staan roepe als n zot maar hij was niet thuis.
toen hij thuis kwam dacht ik dat dit de politie was ik ben toen beginne lopen door bossen over hekken door tuinen , het leek wel uren. toen ik eindelijk op een weg was werd ik achtervolgt door een groot zwart beest dat te groot was om een hond te zijn te klein om een beer te zijn.
ik heb me toen achter een auto verstopt in iemands tuin tot he weg was. echt heel eng , het grommen deed me helemaal rille. daarna gwn trug gelopen naar cafe iets later kwam men maat aan met de wiet , kwas maar een half uurtje weg geweest.
egt heel vaag x'D
heeft iemand dit nog al meegemaakt ?
peace