Vreemde verschijnselen met 2C-B/LSD

Agonist

Experimenterende gebruiker
Ik zat laatst tijdens een harde 2c-b trip televisie te kijken tot het mijn gehoor opeens gaat stotteren. Alsof de plaat bleef hangen. Het beeld ging wel door, niets aan de hand. Een beetje vreemd vond ik het wel op dat moment aangezien ik zoiets nog niet eerder had meegemaakt.
Niet veel later, op diezelfde tv, zie ik het beeld in eerste instantie pauzeren waarna het opeens versneld werd afgespeeld, terwijl er niets met het geluid gebeurde. Diezelfde trip heb ik dit laatste verschijnsel nog een aantal maal gehad. En ik weet vrij zeker dat het niet aan de tv lag, maar geheel aan mij.

Verder heb ik niet al te lang geleden met een hoge dosering(400ug) LSD iets vreemds meegemaakt:
Ik zat op de bank, keek naar buiten en zag een postbode naar de voordeur lopen. Uiteraard dikke tracers achter hem aan, hilarisch :)
Hij loopt weer van het pad af, en ik kijk weg. 5 seconden later kijk ik weer naar buiten, dacht terug aan de postbode die het pad opliep, en zie hem vervolgens het pad weer oplopen(!!). Op dat moment kon ik me blijkbaar zo goed herinneren hoe dat eruit zag, dat ik het weer zag gebeuren. Erg apart.

Opzich waren deze twee gebeurtenissen erg grappig, maar ik krijg er toch een vreemd gevoel van. Ik begrijp dat psychedelica rare dingen met je kan doen, maar dit soort verschijnselen had ik toch niet verwacht. Vandaar dat ik me afvraag of iemand anders dit al eens heeft meegemaakt? Of dat ik me misschien zorgen moet gaan maken. :P

Overigens heb ik veel ervaring met psychedelica en ben ik een heel stabiel persoon op psychisch en lichamelijk vlak. Er zitten in mijn familie ook geen psychische stoornissen of afwijkingen. Verder heb ik nuchter nooit vreemde dingen meegemaakt die hier mee te maken zouden kunnen hebben.

azgaza

Badass junkie
Ik heb op LSD wel 3x achter elkaar precies hetzelfde zien gebeuren zonder tussen pauzes. Dus 3x direct achter elkaar. Dat was toen ik op Solstice, ruigoord, midden in de nacht de rootwitte tent in keek en 3x gewoon precies hetzelfde zag, ook al wist ik dat het niet zo was. Appart was het overigens wel. Dat was de enige keer dat ik het ooit had, en betrof een dosis van +- 200-250 ug.
Verder heb ik op LSD ook altijd dat als ik denk dat ik iets zie, dat ik het ook gewoon zie, tot ik door heb dat ik het niet zie. Bv. als iemand aan komt lopen en ik denk dat het een vrouw is, dan zie ik een vrouw, tot ik me realiseer dat het niet zo is en dan schiet het ineens om naar iets anders, en dat kan soms als iemand in het donker aan komt lopen wel 5-10 keer veranderen. En dan ook als ik denk dat er toch nieamnd is verdwijnd die persoon ook echt even en wordt ie een patroon in de grnod of iets in die richting. Dit vind ik trouwens wel een van de leukste effecten van LSD; tenminste een stuk onvoorspelbaarder dan de patronen.

takala

Bewuste gebruiker
er komen elke keer wel weer dingen bij kijken die je neit verwacht. Ik heb vrijdag met een een vriend elks een volledige maya genomen. na ongeveer 20 seconden naar hem te hebben gekeken tijdens een conversatie zag ik zijn gezicht - haar, ogen, mond, kaken, ... - elke 7 seconden veranderen in het gezicht van iemand in m'n school. Mensen die ik ken en dagelijk zie.
Ook zagen we Blow en vooral johnny depp verandere voortdurend in iemand anders.
Ze waren getest op 200-220 microgram. Het was de eerste keer dat ik zoveel neemde. Ik denk dus dat me op 400µg, net zoals bij jou, wel wat vreemdere dingen te wachten staan :hearteyes:

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Het speelt gewoon met je hersenen/bewustzijn. Je kan alles zien/horen/voelen/ruiken wat je maar wilt. Dingen die je al eerder ervaren hebt kunnen je hersenen exact kopieren en je hetzelfde laten ervaren.

Mooi spul toch :hearteyes:

Agonist

Geweldig spul indeed!

Ik had hier alleen nog nooit ervaringen over gelezen van andere mensen, dus kreeg het idee dat ik gewoon raar was :P. Maar goed om te horen dat dit dus een algemeen bekend fenomeen is! Weer iets geleerd :)

Psy High

Belezen gebruiker
Agonist zei:
Ik zat laatst tijdens een harde 2c-b trip televisie te kijken tot het mijn gehoor opeens gaat stotteren. Alsof de plaat bleef hangen. Het beeld ging wel door, niets aan de hand. Een beetje vreemd vond ik het wel op dat moment aangezien ik zoiets nog niet eerder had meegemaakt.
Niet veel later, op diezelfde tv, zie ik het beeld in eerste instantie pauzeren waarna het opeens versneld werd afgespeeld, terwijl er niets met het geluid gebeurde. Diezelfde trip heb ik dit laatste verschijnsel nog een aantal maal gehad. En ik weet vrij zeker dat het niet aan de tv lag, maar geheel aan mij.

Ik heb dat onlangs nog met een paddotrip meegemaakt, dat alle beelden op tv in fast forward gingen, terwijl het geluid min of meer normaal bleef.

Was 1 van de leukere effecten die iok al gehad heb.

azgaza

Badass junkie
Drientje zei:
Ik heb met lsd vaak een deja vu gevoel. Zo van dit heb ik eerder meegemaakt...

Heel apart...

X

Dat heb ik heel erg vaak als ik gewoon stoned ben, nuchter niet, maar stoned wel echt bijna elke dag. Iniedergeval een paar keer per week. Op LSD heb ik vaak gewoon hele apparte visuals en een heel omvattend alles-achtig gevoel.

Luomo

Misschien zat je perongeluk gewoon op de afstandsbediening van je splinternieuwe digitale-televisie-box :grin:

Drientje

DF-koning
Luomo zei:
Misschien zat je perongeluk gewoon op de afstandsbediening van je splinternieuwe digitale-televisie-box :grin:

Ja hahaha dat zou wat zijn!!! En jij maar denken dat je tript!!! LOL :mrgreen: .

Nee nu even serieus, Ik heb nog nooit zo hard getript dat de tv raar ging doen of dat ik mensen zag die er niet waren. Wel een keer een auto zien verdwijnen op de vluchtstrook toen ik 7 dagen wakker was van de pep, maar electronica blijft het bij mij gelukkig gewoon doen... :wave:

X

fs180

Belezen gebruiker
je laatste situatie komt me wel een beetje bekend voor, onder invloed van shrooms op de fiets..
fiets op de weg, met aan ene kant auto's(stilstaand) en andere kant bomen, maar als ik mn ogen dicht deed, bleef ik alles gewoon zien, kon ook gewoon de goede afslag met mn ogen dicht nemen :hearteyes:

Drientje

DF-koning
2C-B zit inderdaad ergens tussen MDMA en LSD in. Maar dan wel heeeeeel mellow hoor! Ik persoonlijk vind er niet zoveel aan, ik ben meer het heftige gevoel van de LSD of de MDMA gewend... Trippen deed ik eigenlijk ook niet echt, terwijl ik daar wel op hoopte, maar ja, misschien deed het gewoon niet zoveel met mij...

X

azgaza

Badass junkie
Drientje zei:
2C-B zit inderdaad ergens tussen MDMA en LSD in. Maar dan wel heeeeeel mellow hoor! Ik persoonlijk vind er niet zoveel aan, ik ben meer het heftige gevoel van de LSD of de MDMA gewend... Trippen deed ik eigenlijk ook niet echt, terwijl ik daar wel op hoopte, maar ja, misschien deed het gewoon niet zoveel met mij...

X

Misschien te lage dosis? Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik heb gehoord dat het toch wel heel visueel zou moeten zijn en vooral mentaal mild is. Hoeveel had je genomen?

Drientje

DF-koning
Ik had ze gekregen van iemand en ik heb in totaal 3 pilletjes op. Ik heb echt geen idee hoeveel erin zou moeten zitten normaal gesproken, maar die gast zei dat ik van 3 wel erg zou moeten kunnen spacen... Helaas heb ik me niet erg vermaakt op die dingen. Zonde van de pillen...

X

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
^Hoeveel had je gegeten? Dit schijnt met 2cb ook erg belangrijk te zijn.... 30-35 mg is een normale dosis, daarvan kreeg ik persoonlijk een zwaar tripeffect :hearteyes:

J0rrit

Badass junkie
azgaza zei:
Drientje zei:

X

Misschien te lage dosis? Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik heb gehoord dat het toch wel heel visueel zou moeten zijn en vooral mentaal mild is. Hoeveel had je genomen?

Ik vond het niet echt bepaald mild mentaal, maar ik nam het dan ook met carnaval in een volle tent. Had eerst 15 mg gepakt in een bommetje, drna een likje ( naar schatting evenveel ongeveer ). Kwa visuals vond ik het zeker heel erg lekker, volgende week weer hopelijk!!!

Owja en over de dosis, ik heb niet meer zoveel 2cb, gng voor 1 trip voor mij en een vriend, wat als we het nu snuiven? Zou ik dan +- de helft kunnen pakken voor hetzelfde effect, en dus ng allebei een trip overhouden?

Drientje

DF-koning
@TechNora: Kan me niet echt meer herinneren wat en hoeveel ik toen gegeten heb. Aan jullie reacties te merken heeft het zeker effect dus ik denk dat ik het gewoon nog een kans moet geven...

Hoeveel mg 2C-B zit er ongeveer in zo'n klein pilletje? 15mg ongeveer? Dan zou ik toch wel wat gevoeld moeten hebben! Maar ja ik had ze gekregen en niet gekocht dus misschien was het wel dikke rotzooi... We'll never know. Binnenkort maar eens wat echte 2C-B opzoeken dan...

X

azgaza

Badass junkie
Drientje zei:
@TechNora: Kan me niet echt meer herinneren wat en hoeveel ik toen gegeten heb. Aan jullie reacties te merken heeft het zeker effect dus ik denk dat ik het gewoon nog een kans moet geven...

Hoeveel mg 2C-B zit er ongeveer in zo'n klein pilletje? 15mg ongeveer? Dan zou ik toch wel wat gevoeld moeten hebben! Maar ja ik had ze gekregen en niet gekocht dus misschien was het wel dikke rotzooi... We'll never know. Binnenkort maar eens wat echte 2C-B opzoeken dan...

X

Het zou net zo goed minder kunnen zijn, of troep inderdaad. Als je het nog een keer vind kan je het laten testen, zodat je de dosis zeker weet en ook zeker weet dat je er genoeg van neemt.

Drientje

DF-koning
Dat was ik sowieso van plan... Nu eerst iemand vinden die me dat kan leveren voor een schappelijke prijs...

X

Bovenaan