Vreemde XTC trip

onlypills

Experimenterende gebruiker
Hoi allemaal, ben redelijk ervaren gebruiker en had vorige maand een redelijk vreemde trip. Even ter intro een 'normale' trip. Start altijd met een halfje (van een 150mg pil) en wacht tot deze inslaat (duurt meestal een uur of meer). Als ik net over mijn hoogtepunt heen ben, neem ik mijn tweede helft en als deze over het hoogtepunt heen is neem ik een derde halfje als er nog tijd over is :) . Mijn flow blijft vrij constant, ben scherp en verliefd, praat vaak meer dan normaal en doe ongeveer twee uur met een halfje.

Nu dus mijn trip van vorige maand. Zelfde als altijd gestart met een halfje en tweede helft erbij net na hoogtepunt. Stond keihard te zweten, wat ik normaal niet doe. Dit keer bleef mijn trip niet aanhouden, maar raakte ik in een complete space/trance. Leek wel of alles in mijn kop signalen aan het afgeven was (net geen hoofdpijn), mijn benen voelde slap (stond ook helemaal stil), moest mijn ogen dichtdoen om het relaxed te hebben en aan praten dacht ik al helemaal niet meer. Was echt compleet weg, zat er onwijs diep in en er bestond geen wereld meer behalve die in mijn hoofd. Kon er nauwelijks uitkomen en begon pas een uur of 6/7 na eerste inname weer een beetje bij te komen.

Vond het niet een superslecht, maar hoeft van mij ook niet nog een keer. Was geen overdosering (150mg/90kg), had goed gegeten en netjes vocht op peil gehouden. Pil had ik ook al eerder een keer op en nergens last van.

Iemand hier wel eens dezelfde ervaring gehad, idee wat het zou kunnen zijn of tips om het te voorkomen?

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb wel eens een keer iets gehad wat er op lijkt, maar minder extreem denk ik. Had tijdje geleden één keer dat ik echt heel erg op mezelf was. Ik heb toen de hele avond bijna niets gezegd omdat ik praten helemaal niet fijn vond, was heel erg in mijn hoofd bezig. En ik wilde alleen maar dansen, alhoewel dat meer gewoon heel suf heen en weer stappen was, en de arm van m'n vriendin vasthouden ondertussen. Ik voelde me niet slecht of zo, alles was op zich wel fijn, maar ik was echt niet de gezelligste.

Maar goed, bij mij is het tot dusver iedere keer een heel andere ervaring geweest. Ene keer ben ik hyper aan het rondrennen en praat ik tegen iedere keer aan, dan weer ben ik heel knuffelig met vrienden en wil ik alleen maar zitten, en andere keer weer snoeihard dansen. Ik weet niet of het bij jou voor de rest wel altijd redelijk hetzelfde is?

onlypills

Mijn trips zijn normaal gesproken vrij constant. Heb genoeg aan 200-300 mg op een lange avond en doseer in halfjes/kwartjes. Was nu praktisch de weg kwijt van 150 mg. Standaard veel energie, dansen, knuffelig en praten. Altijd goede trips, vrij constant (ook omdat ik met kleine hoeveelheden bij doseer). Het enige wat ik me kan bedenken is dat ik 4 a 5 glazen wijn op had tijdens een etentje, wel een uur of 2 voor de eerste inname. Drink normaal gesproken niet met X. Zou dat de oorzaak kunnen zijn? Iemand anders misschien dezelfde ervaring?

fly--

Bewuste gebruiker
onlypills zei:
Het enige wat ik me kan bedenken is dat ik 4 a 5 glazen wijn op had tijdens een etentje, wel een uur of 2 voor de eerste inname. Drink normaal gesproken niet met X. Zou dat de oorzaak kunnen zijn? Iemand anders misschien dezelfde ervaring?

Hmm, ik drink bijna altijd i.c.m. X en ik heb nog nooit zoiets gehad.
Maar ik kan sowieso wel goed tegen drugs, heb nooit last van mn kaken, kan redelijk wat drinken en alles door elkaar, ga niet snel bad enzo en kan ook best wel wat hebben.

Maar het kan wel zijn dat dat per persoon verschilt natuurlijk, en het word ook sterk afgeraden om het te combineren. Dus het kan zijn dat het daarmee te maken heeft. En anders misschien dat je niet helemaal lekker in je vel zat ofzoiets, dat kan ook invloed hebben.

QTarantino

Belezen gebruiker
Ik heb precies hetzelfde gehad! Alles wat jij omschrijft overkwam mij ook terwijl ik normaal gesproken ook altijd hele constante trips heb, omdat ik altijd hetzelfde doe (qua drugsgebruik en het combineren met dingen). Heb me ook dagen lang afgevraagd waar het door kwam, en ben tot de conclusie dat het door niks anders kon komen dan door alcohol. Drink nooit alcohol voordat ik aan de xtc ga, maar deze avond had ik 3 halve liters bier op. Gevolg was dus een trip die precies op die van jou lijkt. Denk dus dat het inderdaad door de drank komt.

onlypills

Dan ga ik er maar vanuit dat het door de drank kwam. Misschien nog andere mensen slechte ervaringen met de combi van XTC en drank? Ben benieuwd....

UR313

Een vriend van me heeft laatst een ervaring gehad vergelijkbaar met die van jou maar dan een stuk minder extreem. Hij had van tevoren ook gedronken en was ook helemaal in zichzelf. In tegenstelling tot jou ervaring vond hij het nog steeds een prettig effect maar het was totaal niet het xtc effect, hij was in zijn eigen wereldje en stond heel rustig te bewegen op de muziek en weg te spacen..

het zou dus inderdaad de drank kunnen zijn. Ik heb er zelf echter geen ervaring mee

gr. UR

harry123

Bewuste gebruiker
Jup ken ook iemand die dat heeft gehad, gewoon heel rustig heel relaxed oogjes dicht en meebewegen totaal uit het ritme :P. Vond het wel grappig maar hij vond et wel lekker.

Bovenaan