En dan deze keer wel groot inslaan hè.
lotske1984- zei:Tommie_K zei:lotske1984- zei:Hoop binnekort op betere..
Laatst had je toch nog amfetamine van 70% waarvan je zei dat het kutspul was?lotske1984- zei:Ben in het verlede zeker al gestopt geweest en paar maande zelf..ik denk er geregeld aan om te stoppe maar het doen dat is iets anders..gebruik nu vooral relatine dat helpt wel..maar geef mij toch maar en goei lijntje kwaliteits pep..en geloof mij dat ligt wel aan de pep..dikke rotzooi..
Ja maar dat was niet getest volgens mij, alleen van horen zeggen...mikoz zei:Laatst had je toch nog amfetamine van 70% waarvan je zei dat het kutspul was?lotske1984- zei:Ben in het verlede zeker al gestopt geweest en paar maande zelf..ik denk er geregeld aan om te stoppe maar het doen dat is iets anders..gebruik nu vooral relatine dat helpt wel..maar geef mij toch maar en goei lijntje kwaliteits pep..en geloof mij dat ligt wel aan de pep..dikke rotzooi..
lotske1984- zei:Ben in het verlede zeker al gestopt geweest en paar maande zelf..ik denk er geregeld aan om te stoppe maar het doen dat is iets anders..gebruik nu vooral relatine dat helpt wel..maar geef mij toch maar en goei lijntje kwaliteits pep..en geloof mij dat ligt wel aan de pep..dikke rotzooi..
lotske1984- zei:Ben in het verlede zeker al gestopt geweest en paar maande zelf..ik denk er geregeld aan om te stoppe maar het doen dat is iets anders..gebruik nu vooral relatine dat helpt wel..maar geef mij toch maar en goei lijntje kwaliteits pep..en geloof mij dat ligt wel aan de pep..dikke rotzooi..
lotske1984- zei:Ja worden voor geschreven..Neem 1 pil 20 mg langwerkend en soms 3 pille 10 mg niet langwerkend (methylfenidaathydrochloride)..ja wil ook dex maar mijn psychiater weet de mg niet om voor te schrijven..iemand die mijn kan helpe ivm mg.?grtz
Jawel gebruik ook nog speed alle speed kun je da nie noeme..maar ik moet iets door mijn neus kunne jagen..liever kwali speed maar ja dan werkt het tenminste..nu neem ik relatine omdat de speed zelden werkt..het helpt wel tege vermoeidheid relatine maar is mis dat je voor dingen zin krijgt erin..ja 30 mg ik voel er wel wat van maar na 2 de pil 10 mg voel ik mij beter en na de 3 nog beter..nee woon in belgie ja die psychiater kent dex blijkbaar niet..Tommie_K zei:lotske1984- zei:Ja worden voor geschreven..Neem 1 pil 20 mg langwerkend en soms 3 pille 10 mg niet langwerkend (methylfenidaathydrochloride)..ja wil ook dex maar mijn psychiater weet de mg niet om voor te schrijven..iemand die mijn kan helpe ivm mg.?grtz
Dagelijks 20 a 30mg en daarnaast geen andere drugs?
Kun je het effect beschrijven dat je merkt van 30 mg?
Toen je speed gebruikte, wat voor dagelijkse doses waren dat ongeveer? En hoe was effect dan?
Zeg je nu dat je psych niet weet hoe hij van een geneesmiddel de dosering kan achterhalen? Of wil hij je het middel niet voorschrijven?
Of woon je in NL? Daar kan je een dex-recept beter even vergeten totdat de rookwolken rondom registratie van het middel zijn opgetrokken. Kon wel eens een duur grapje worden.
2mg methylfenidaat = 1mg dex. Dex is dus tweemaal zo sterk. Daarnaast werkt het een uur langer door).
https://www.farmacotherapeutischkompas.nl/
lotske1984- zei:Jawel gebruik ook nog speed alle speed kun je da nie noeme..maar ik moet iets door mijn neus kunne jagen..liever kwali speed maar ja dan werkt het tenminste..nu neem ik relatine omdat de speed zelden werkt..het helpt wel tege vermoeidheid relatine maar is mis dat je voor dingen zin krijgt erin..ja 30 mg ik voel er wel wat van maar na 2 de pil 10 mg voel ik mij beter en na de 3 nog beter..nee woon in belgie ja die psychiater kent dex blijkbaar niet..
Vroeger was 5 gram op en week ongeveer nu vele minder..wa effect goede speed mij geeft als het goede is gelukkg voelen..voor vele dingen zin hebbe gewoon goed voelen..
Heb dex gekregen nu maar ik vind dat het niet werkt..mag max 5 pilletjes per dag nemen van 5 mg..MeejheM zei:een psychiater die geen dexamfetamine kent moet echt opnieuw naar school. eentje die het jou niet voor wilt schrijven is wat mij betreft geslaagd.
Als dit niet bevestigd dat je tolerantie hebt Lotske dan weet ik het ook niet meer hoor. Je kunt moeilijk gaan zeggen dat je farmaceutische speed ook rommel is...lotske1984- zei:Heb dex gekregen nu maar ik vind dat het niet werkt..mag max 5 pilletjes per dag nemen van 5 mg..MeejheM zei:een psychiater die geen dexamfetamine kent moet echt opnieuw naar school. eentje die het jou niet voor wilt schrijven is wat mij betreft geslaagd.
Ik vind relatine beter werken precies..dat werkt anders..Psychedelibee zei:Als dit niet bevestigd dat je tolerantie hebt Lotske dan weet ik het ook niet meer hoor. Je kunt moeilijk gaan zeggen dat je farmaceutische speed ook rommel is...lotske1984- zei:Heb dex gekregen nu maar ik vind dat het niet werkt..mag max 5 pilletjes per dag nemen van 5 mg..MeejheM zei:een psychiater die geen dexamfetamine kent moet echt opnieuw naar school. eentje die het jou niet voor wilt schrijven is wat mij betreft geslaagd.
Skippy zei:Ik raad modafinil aan!
Heeft veel baat bij studeren en concentratie.
Word voorgeschreven bij narcolepsie maar daar moet je niet naar kijken.
Bestaat er ook medicatie tegen om zin te krijgen om dingen te doen..dat speed normaal geeft.?Skippy zei:Ja heb er zelf ervaring mee, werkt perfect als ik me ergens op moet focussen.
Mn schoonmoeder heeft het afgelopen 2 weken ook gebruikt voor haar examens voor dr nieuwe werk en dikke 8en en 9 gehaald.
Die andere merken ben ik niet bekend mee nee.
Beetje een doodlopende weg om zin in het leven te krijgen door middel van middelengebruik, niet?lotske1984- zei:Bestaat er ook medicatie tegen om zin te krijgen om dingen te doen..dat speed normaal geeft.?Skippy zei:Ja heb er zelf ervaring mee, werkt perfect als ik me ergens op moet focussen.
Mn schoonmoeder heeft het afgelopen 2 weken ook gebruikt voor haar examens voor dr nieuwe werk en dikke 8en en 9 gehaald.
lotske1984- zei:Bestaat er ook medicatie tegen om zin te krijgen om dingen te doen..dat speed normaal geeft.?Skippy zei:Ja heb er zelf ervaring mee, werkt perfect als ik me ergens op moet focussen.
lotske1984- zei:Bestaat er ook medicatie tegen om zin te krijgen om dingen te doen..dat speed normaal geeft.?
Subtiel.lotske1984- zei:Ik vind het spijtig wetende dat er hier mensen goede speed hebbe en mekaar niet moge verder helpe pffffff..
lotske1984- zei:Heb dex gekregen nu maar ik vind dat het niet werkt..mag max 5 pilletjes per dag nemen van 5 mg..MeejheM zei:een psychiater die geen dexamfetamine kent moet echt opnieuw naar school. eentje die het jou niet voor wilt schrijven is wat mij betreft geslaagd.
benniesmitters zei:Je kan je speed ook zelf "schoonmaken" he.. Watervrije aceton en een koffiefilter, veel meer heb je niet nodig. Zelf geen ervaring mee maar schijt merendeels van de versnijd middlen er uit halen.
Misschien iemand anders die mij daar meer over kan vertellen? Ben niet echt een chemisch wonder ofzo![]()
lotske1984- zei:Ik vind het spijtig wetende dat er hier mensen goede speed hebbe en mekaar niet moge verder helpe pffffff..
simonsnel zei:lotske1984- zei:Ik vind het spijtig wetende dat er hier mensen goede speed hebbe en mekaar niet moge verder helpe pffffff..
Zeer spijtig. Ik heb hier zo'n 30 gram topspul liggen. Kan ik nooit allemaal alleen op.
Ik heb je bij deze een waarschuwing gegeven, volgende keer dat je weer naar speed loopt te gissen volgt een permanente ban.lotske1984- zei:Ik vind het spijtig wetende dat er hier mensen goede speed hebbe en mekaar niet moge verder helpe pffffff..
Tommie_K zei:simonsnel zei:lotske1984- zei:Ik vind het spijtig wetende dat er hier mensen goede speed hebbe en mekaar niet moge verder helpe pffffff..
Zeer spijtig. Ik heb hier zo'n 30 gram topspul liggen. Kan ik nooit allemaal alleen op.
Oh jawel hoor dat gaat sneller dan je denkt. Reken maar na, die dertig gram was oorspronkelijk een half ons en die eerste twintig grammen da's eigenlijk ook in krap twee weken eh.....
Sorry hoor.!Psychedelibee zei:Ik heb je bij deze een waarschuwing gegeven, volgende keer dat je weer naar speed loopt te gissen volgt een permanente ban.lotske1984- zei:Ik vind het spijtig wetende dat er hier mensen goede speed hebbe en mekaar niet moge verder helpe pffffff..
En wat heb je nog aan goede speed als de beste farmaceutische speed je ook niet meer het gewenste effect geeft, dan heb je gewoon tolerantie. Ga je ooit toegeven dat je tolerantie hebt Lotske? Ik wordt nogal moe van al je berichten over slechte speed en daarbij je eindeloze ontkenningen dat je tolerantie zou hebben. We hebben de boodschap wel begrepen inmiddels, nu jij nog.
lotske1984- zei:Ik vind het spijtig wetende dat er hier mensen goede speed hebbe en mekaar niet moge verder helpe pffffff..
. Een banaan is krom, maar dit slaat ongeveer ,als een l*l op een slagroomtaart'.lotske1984- zei:Sorry hoor.!Psychedelibee zei:Ik heb je bij deze een waarschuwing gegeven, volgende keer dat je weer naar speed loopt te gissen volgt een permanente ban.lotske1984- zei:Ik vind het spijtig wetende dat er hier mensen goede speed hebbe en mekaar niet moge verder helpe pffffff..
En wat heb je nog aan goede speed als de beste farmaceutische speed je ook niet meer het gewenste effect geeft, dan heb je gewoon tolerantie. Ga je ooit toegeven dat je tolerantie hebt Lotske? Ik wordt nogal moe van al je berichten over slechte speed en daarbij je eindeloze ontkenningen dat je tolerantie zou hebben. We hebben de boodschap wel begrepen inmiddels, nu jij nog.
pittoresk zei:lotske1984- zei:Ik vind het spijtig wetende dat er hier mensen goede speed hebbe en mekaar niet moge verder helpe pffffff..
Yep: "welkom in Nederland", het land waar je je zooi (letterlijk om de hoek) kunt laten testen, maar er niks geproduceerd/verkocht mag worden".![]()
. Een banaan is krom, maar dit slaat ongeveer ,als een l*l op een slagroomtaart'.
Drugs worden toch wel gemaakt, er zullen altijd wel labs blijven die niet opgemerkt worden en er zijn altijd wel corrupte mensen waardoor het geïmporteerd kan worden.pittoresk zei:Yep: "welkom in Nederland", het land waar je je zooi (letterlijk om de hoek) kunt laten testen, maar er niks geproduceerd/verkocht mag worden".![]()
. Een banaan is krom, maar dit slaat ongeveer ,als een l*l op een slagroomtaart'.
Dat weet je wel, hierom:Peppi en Coki zei:Ik weet ook trouwens niet precies waarom het produceren/dealen/bezit van de meeste drugs wel verboden, maar het gebruik ervan wordt gedoogd.
Wat ik er wel handig aan vind, is dat een gebruiker met een gerust hart hulp kan zoeken indien het fout gaat, zonder bang te zijn voor enige consequenties (mits hij niet meer dan een gebruikershoeveelheid bij zich heeft natuurlijk). Lijkt mij dat dit echt vrij veel doden per jaar scheelt.