Just_Me-01
Experimenterende gebruiker
hoi.... ben een meisje 20 jr en heb een probleem mijn vriend is denk ik verslaafd aan blowen, hij blowt dagelijks, als hij zelf geen geld meer heeft probeert hij van iedereen geld te lenen om aan wiet te komen, het echte probleem is eigelijk dat hij zal maar zeggen in de ontkenningsfase zit, weet niet hoe ik hem kan duidelijk maken dat hij dus weldegelijk verslaafd is, maakt niet uit hoeveel mensen dat tegen hem zeggen, hij vind het zelf van niet, wil hem graag duidelijk maken dat het dus wel zo is omdat ik bang ben dat het nog een keer zijn dood word... (jaar terug met flink wat drugs (wiet, xtc en weet ik het) en alcohol op, op crossmotor gegaan, en naja resultaat was een ongeluk dat hij maar net overleefd heeft, rug gebroken, bovenarm gebroken, knie compleet verbrijzeld, is niks meer van over...) anyway hij leeft verder alsof dit alles allemaal nie gebeurd is....
hoop echt echt echt dat een van jullie tips heeft ofzo hoe hem het beste kan laten zien dat hij wel verslaafd is en er iets aan moet doen....
ben beetje ten einde raad nu...
alvast bedankt.
hoop echt echt echt dat een van jullie tips heeft ofzo hoe hem het beste kan laten zien dat hij wel verslaafd is en er iets aan moet doen....
ben beetje ten einde raad nu...
alvast bedankt.